තීන්දුව දුන්නා මචන්.හැබැයි අපෙ අයිතියට අදාල කොටසට තියෙන ඔප්පුව ඒ නඩුවට ඉදිරිපත් කරල නෑ. Judge කිව්ව වෙන නඩුවක් දාන්න කියල ඒකට.
ow bn.ape seeyagen aurudu 15 k datha galawala wesa lawyer ganiyek.oppu hriyata usawiyata deelath na
------
Post added on Dec 3, 2023 at 1:53 AM
okun ohommayi,.nilamasso thuwale para para kanwa wage wada,

puluwan nam aluthen field ekata apu dial ekak balanna, habayi danuma thiyena wade handle karanna puluwan,
godak aya balanne parana vetern dial habayi un karanne puluwan tharam hurana eka,
hoda dial 1% wage idiyi ehema aya atharin,
FB Group wala oywage similar prashna face karapu dial wala comment balala wade goda dagathhu ayata msg ekak dagena hoda lawyer dial ekak set karaganna balanna.
bump