Supiri photos tikak..
mun ban mehe awith marila mehema ipadila apith ekkama duk widinawada danna neh.
mun ban mehe awith marila mehema ipadila apith ekkama duk widinawada danna neh.
ඔව් ඒක වෙන්න පුළුවන්. කොහොමත් ජනාකීර්ණ වෙනකොට ගස් කැපෙනවා තමයි. ඔය ගාලුපාර දිගටම වැඩිපුර තියෙන්නේ දැන් එක එක ව්යාපාර නේ.ඔය පොල් කේස් එක මෙහෙමයි, පැවති සහ පවතින ආණ්ඩු වලින් මෙහෙම සීන් එකකුත් කරනවා. කොළඹට කිට්ටු වටිනාකම වැඩි ඉඩම් වල වගා කරන එක discourage කරනවා. විශේෂයෙන් ගාළු පාර අවට එහෙම. ඒ පැති වල මිනිස්සු පදිංචි කරලා/ කර්මාන්ත පටන් අරන් පොල් ඉඩම් කොළඹින් දුරට ගෙනිච්චම රටට ඒකෙ වාසිය වැඩියි මාත් හිතන්නෙ. කොළඹ දිස්ත්රික්කෙ රබර් වලටත් මේක මෙහෙමමයි.
සුපිරිම පොටෝ ටික
------ Post added on Jun 10, 2022 at 10:21 AM
නුවර එකෙක්ගෙන් තමයි අහන්න ඕනඑතකොට මචන් අර ඈතින් පේන පාළම කොච්චර පරණ ඇද්ද ? ඒක ගැනත් විස්තර දන්නවා නම් දාන්නකෝ.
මචන් සුපිරි පොතක් වගේ. ලංකාවට අවම ගන්න ඕන. කොහෙන්ද මේක ගන්න පුළුවන්...View attachment 173943
Niyamai Machan TFS !! mama me dawas wala menna me potha kiyewwa. meke thiyenneth hariytama oya kale ganama tamai. Game jiwitha hari lassanai ban a kale. nidahase inna thibuna.
එල එල...E katugasthota paalama....aluth paalama 2009ye hadanna kalin ooke thama giye.....thama thiyanawa....1858 hadala aluthwadiya kare 1904...thama thiyanawa....
Oya katugasthota "Elephant Bath'------- Ali nawana thana......
අපෝ ඔව්, උන් රේල්පරවල් හැදුවේ නැත්තනම්, අපිට කවදාවත් හදන්න වෙන්නේ නැ.. උන් ගොඩක් යටිතල පහසුකම් හදල ගියපු නිසා මෙහෙමවත් බේරිලා ඉන්නේ. නැත්නම් ගෝත්රික අප්රිකානු රට වගේ තියේවි..මාරම පොටෝ ටිකක් බන්.
සුද්දා මෙහෙට බැහැලා අපේ අනාත යක්කු ටිකක් හරි ගොඩ ගන්න බලල තියෙන්නේ කියල දැන් තමා තේරෙන්නේ. ඒ මනුස්සයෝ හදපු රේල් පාරවල් ටික තාම. තේ ටිකෙන් තමා කන්නේ බොන්නේ. ඇත්තටම එංගලන්ත මිනිස්සු කෙලින් කතා කරන කොන්ද පන තියන මිනිස්සු. ඒ කාලේ ඉදන් ජාන වෙනස් උනා නම් මේ වෙනකොට මෙහෙත් එංගලන්තේ වගේ.ඉස්සර සුද්දාගෙන් ගලවගත්තා කිව්වම හෙන ගැම්මක් ආවට දැන් නම් මම ඒ කෑ ගහපු උන්ටත් වයිර කරනවා ඒ අපරදෙට
ඔය කිව්වේ කතාවක්.. අඩුම ගානේ 1940 ගණන් වල ආපු color ෆිල්ම් එකක්වත් බලල නැද්ද??45 color foto තිබුනේ නෑ
ගාලු පාරේ දිගටම ඉස්සර මෙහෙම තමයි ඉතින්,pissu hadenawa mchn..
ara suddi oruwak uda negala inne bikini gahagena. iita pitipasee pol gas tika kohomada galle road1th ekka.. paradise1k ban.. mewa balagena inna ba iwasaganna be ban.. puduma pissuwak
TFS mchoooo
පස්සේ කාලෙක colour කරලද?ඔය කිව්වේ කතාවක්.. අඩුම ගානේ 1940 ගණන් වල ආපු color ෆිල්ම් එකක්වත් බලල නැද්ද??
උඹත් අර 1970 ගණන් වල ඩ්රෝන් තිබ්බේ නැති නිසා අහසින් පින්තුර ගන්න බැ කියන පොරවල් වගේ තමයි.
පිස්සුද බන්.. ඔය නිකන් google කරලා බලපන් color පින්තුර, ෆිල්ම් මොන කලේ ආපු ඒවාද? මුල්ම තාක්ෂනය මොකද්ද කියල.. ආර්ටිකල් සැහෙන්න තියනව..පස්සේ කාලෙක colour කරලද?
28 million deaths in USSR due to WW2maru ban e dawas, lankawa nevi mulu lokema
මචන් සුපිරි පොතක් වගේ. ලංකාවට අවම ගන්න ඕන. කොහෙන්ද මේක ගන්න පුළුවන්...
Dayawansha Jayakody Maradana mama 3, 4 ethanin gatte
දැන් ඩිජිටල් ෆොටෝ වගේ නෙමෙයි ඒ කාලෙ රීල් ෆොටෝ වල රෙසලූෂන් එකක් නෑ. ඩීටේල් තියෙන ප්රමාණෙ කැප්චර් වෙනවා. ෆිල්ම් එකේ කොලිටිය කැමරාවෙ කොලිටිය සහ ප්රින්ට් කරන කලර් ලැබ් එකේ කොලිටිය බලපානවා.මොකක් ද බන් මේ කැමරාව.මෙච්චර පැහැදිලි