xp machan.block karanakota mail eka weda karanna ona.outlook mail tiyenne.net vitarai block karanna ona
ehama bae ban ehanam mulu com ekatama net nethuwa yanawa , ubata thiyenne ehanam host file eka edit karala dagaanna ona site tika aru kiwwa wage
xp machan.block karanakota mail eka weda karanna ona.outlook mail tiyenne.net vitarai block karanna ona
ehama bae ban ehanam mulu com ekatama net nethuwa yanawa , ubata thiyenne ehanam host file eka edit karala dagaanna ona site tika aru kiwwa wage
host file eka edit karala ekata blog karanna oni address eka dapan ban
C:\Windows\System32\drivers\etc oke tiyena host file eka
127.0.0.1 meka mulata gahala ubata ona site eka type karapan echcharai

Block වෙන්නේ නැනේ![]()
host file eka kiayanne kokada ban.etc atule tiyena ewa edit karanna behane
C:\Windows\System32\drivers\etc
මේ Path එකේ තියෙන්නේ මචං
"hosts" File එක Text Editor එකකින් Open කරපන් Notpad, Notpad++
1stBlock වෙන්නේ නැනේ![]()
oken ban wenawada ban ?CMD gihin mewa dapan
ipconfig /release
ipconfig /all
ipconfig /flushdns
ipconfig /renew
C:\netsh winsock reset

oken ban wenawada ban ?![]()