meka neme machan.dala thibba thread eke loku wistharayak kiyala thibba English songs ahanawa,BBC wage sites refere karanawa..a wagema thawa skype wage online site eka dala thibba groups inna..man use kala ban a site eka but amathaka wuna save karaganna.!