ඉන්දරජිත් ඉග්නෝ කල යුත්තේ ඇයි?

tinto brass

Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    ඉන්දරජිත් ඉග්නෝ කල යුත්තේ ඇයි

    1. ත්‍රෙඩ් එකක් දානවා 50000ක් ඩොනේට් කරනව කියල
    2.ඩොනේට් කරේ නෑ කියල මාට්‍ටු වෙනවා
    3ඒක මාකටින් ස්ටර්ජියක් කියල ඔප්පු කරන්න දගලනව
    4.ම්ං පොර ජාතකේ පෙන්නනවා...

    මොකටද බන් ඔහොම එවුන් එක්ක ඇයි හොදයි කන්... ඊට වඩා හොඳයි ඉග්නෝ කරන එක
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    zGV94nn.png
     

    talkingtom

    Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,657
    113
    colombo
    සම්පූර්ණයෙන්ම මානසික අසහනෙන් පෙලෙන එකෙක්. බඩු සීන් ගැනම කියවන නිසා හිතෙන්නෙම බිජ්ජ කොට, නාකි බඩු ගහන, බඩු ගහන්න ගිහින් යාන්තමට කැරි බිංදුවක් දෙකක් යවලා ඒ ලැජ්ජාව වහගන්න හිලට චූ කරලා බඩුවගෙන් බැනුම් අහන එකෙක්. මොකද බඩු යද්දි පයිය ගැස්සෙන එකයි චූ යන්න තටම තටම දාන එකයි එකම වගේ නිසා. ඒක හොඳටම ඔප්පු වෙනවා මූට බඩු යන්නෙ අඩුවෙන් කියලා ඊයේ දාපු ත්‍රෙඩ් එකේ කියන විදියට ෆිල්ම් එක බලලා පයින් ආපු එකේ වාසිය වල්ලෙ කැරි පිරෙනවලු. :lol: :lol: බෝඩිමක කල් මරණ කවුරුවත් පයිසෙකට මායිම් නොකරන නිසා නිලියොන්ගෙ මොඩ්ල්ලාගේ ප්‍රොෆයිල් වල හැම එකේම කමෙන්ට් දාලා ඇටෙන්ෂන් එකක් ලබාගන්න දඟලන එදාවේල ටුවර් දුවන අනාතයෙක්.

    කිරියේ නෝන්ඩි උනාම ඒක ස්ට්‍රැටජියක් කියලා ලැජ්ජාව වහගන්න හදන කරවල පොන්නයෙක්.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    උබත් කාලයක් කිරියේ එවුන් ගොඩ දානවා කියලා Thread දැම්මා නේද ගොඩ දාපු එකෙක් නම් නැහැ මේ වෙනකම් 🙄
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබත් කාලයක් කිරියේ එවුන් ගොඩ දානවා කියලා Thread දැම්මා නේද ගොඩ දාපු එකෙක් නම් නැහැ මේ වෙනකම් 🙄

    pissuda yako, oka goda damme ugema fake tika witharai.
    welawakata uge fake walin utama baninawa, thawath welawaka hoda kiyanawa.
    poddak balapan mama oya conversation quote karala dala thibba
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    උබත් කාලයක් කිරියේ එවුන් ගොඩ දානවා කියලා Thread දැම්මා නේද ගොඩ දාපු එකෙක් නම් නැහැ මේ වෙනකම් 🙄
    උඹ මැදමුලනට පුක දීලා සල්ලි හොයනවා වගේ freelance කරවල සල්ලි හොයල දෙන්න බැහැ බන්
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    උඹ මැදමුලනට පුක දීලා සල්ලි හොයනවා වගේ freelance කරවල සල්ලි හොයල දෙන්න බැහැ බන්
    මොකද මේ වේශ ගෑනි වගේ පස්සෙන් එන්නේ උබ ද trinto bas එකෙන් ලොග් වෙන්නෙත් 🤣🤣
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    මොකද මේ වේශ ගෑනි වගේ පස්සෙන් එන්නේ උබ ද trinto bas එකෙන් ලොග් වෙන්නෙත් 🤣🤣
    උබ වගේ බයි පොන්නයෙක් අවුස්සලා ගන්න ආතල් එක මීහරක් බානක් අවුස්සලවත් ගන්න බෑ බන්