macho...mage laga thiyenne Discover 135 (Disk break ) Bike ekak.machan mata thiyena lokuma Prashne Silencer eka engine ekata set wena thana malakada kanna patan aran ban ekata mokada karanne....ane kiyapanko......
Macho mekanam Fatta Thread eka.Thanks machan ubata mewa Share karata.
mage gawa tiyenneeth discover 135 uc 7xxx.35km duwala tiyanewa.original tathwenma tiyanewa.mona wahane unath pavichi karana hatiyata tamai etin.mama danne MOBILE oil eka.tikak ganan.eth machan IOC ekata wadiya wenasak tideway.e gana mokada hetanne machan. Rep +++++
pulsar 135 ekak thiyenne, pickup eka velavakata thiynava, velavakata na, ai a??
මචන් මාත් පෙරුම් පුරල පුරල ගත්ත බයික් එකක්,Hero Honda Hunk 150 එකක් ගත්තෙ.මචන් මම ගත්ත බයික් එකෙ 50 ක් විතර පෙට්රල් කරනවා කියල මට දැනගන්න ලැබුනා,එත් මගෙ එකෙ මචන් 30 ක් වත් කරනවා නම් පෙන්නේ නෑ,මෙ හැටිද? නැත්තම් මම පෙට්රල් අඩුකරන්නද? එක කරන්නෙ කොහොමද? බයික් එකට එකෙන් හොඳ නැද්ද? (මම දැන් 5000KM පැදලා තියෙන්නේ )
(Greatly appreciated Your Favor)

++++