ඉන්දියන් බයික් එක රජෙක් වගේ තියාගම්මු

sachi4

Well-known member
  • Apr 6, 2008
    1,997
    354
    83
    Gampaha
    mage gawa tiyenneeth discover 135 uc 7xxx.35km duwala tiyanewa.original tathwenma tiyanewa.mona wahane unath pavichi karana hatiyata tamai etin.mama danne MOBILE oil eka.tikak ganan.eth machan IOC ekata wadiya wenasak tideway.e gana mokada hetanne machan. Rep +++++
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    macho...mage laga thiyenne Discover 135 (Disk break ) Bike ekak.machan mata thiyena lokuma Prashne Silencer eka engine ekata set wena thana malakada kanna patan aran ban ekata mokada karanne....ane kiyapanko.....:(:(:(.

    Macho mekanam Fatta Thread eka.Thanks machan ubata mewa Share karata.

    malakada kalada? nathnam diralada? hariyatama kiyapan kiwwoth karanna deyak kiyannam.
    uba eka digata hugaaaak dura duwana ekek neda?
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    උබලගේ දෑවෙන බයික් ප්‍රශ්න වලට කෑකිලේ රජ්ජුරුවොවත් නොදෙන තරමේ උපදෙස් දෙන රත්තරං දෑන් රාජකාරියට යන්නයි හදන්නේ. ආයේ උබලගේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන්නේ හෙට හවස. ( ඈයි ඕයි මම ටිකක් නිදාගන්නත් ඔනෙනේ ) PM දාපු උන් ඔක්කොටම මම උත්තර දුන්නා මම හිතන්නේ. පුලුවන් තරම් PM නොදා ත්‍රෙඩ් එකේම උබලගේ ජල්ටෝන් ප්‍රශ්න දාපල්ලා. එතකොට අනිත් උන්ටත් පේනවා. නෑත්නම් එකම ආයෙ ආයෙ කියන්න වෙනවා. හෙට හම්බවෙමු. හෑමදාම කියනව වගේ කක්කුස්සියට බොකක් දාන්න ගියත් බයික් එකේ යනවනම් හොද කොලිටි හෙල්මට් එකක් (අඩුම රුපියල් 10000ක් වත් දිලා ගනිල්ලා) දාන් පලයල්ලා.බුදු සරනයි!!!
     

    kawshalyaknight

    Well-known member
  • May 12, 2010
    945
    300
    63
    NewYork
    Hero Honda Hunk

    මචන් මාත් පෙරුම් පුරල පුරල ගත්ත බයික් එකක්,Hero Honda Hunk 150 එකක් ගත්තෙ.මචන් මම ගත්ත බයික් එකෙ 50 ක් විතර පෙට්‍රල් කරනවා කියල මට දැනගන්න ලැබුනා,එත් මගෙ එකෙ මචන් 30 ක් වත් කරනවා නම් පෙන්නේ නෑ,මෙ හැටිද? නැත්තම් මම පෙට්‍රල් අඩුකරන්නද? එක කරන්නෙ කොහොමද? බයික් එකට එකෙන් හොඳ නැද්ද? (මම දැන් 5000KM පැදලා තියෙන්නේ )


    (Greatly appreciated Your Favor)
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    මේමචන්ලා හෑමෝම අහනවා ස්පෙයාර් පාට් ගන්න.හෙල්මට් ගන්න. අරව ගන්න. මේවා ගන්න තෑනක් කියපන් කියලා.කොහෙන් ගත්තත් කමක්නෑ සිංහල කඩේකින් ගනිල්ලා,උබලට වෑරදුනත් එතකොට රටට ජාතියට වරදින්නේනෑ
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    :(
    මචන් මාත් පෙරුම් පුරල පුරල ගත්ත බයික් එකක්,Hero Honda Hunk 150 එකක් ගත්තෙ.මචන් මම ගත්ත බයික් එකෙ 50 ක් විතර පෙට්‍රල් කරනවා කියල මට දැනගන්න ලැබුනා,එත් මගෙ එකෙ මචන් 30 ක් වත් කරනවා නම් පෙන්නේ නෑ,මෙ හැටිද? නැත්තම් මම පෙට්‍රල් අඩුකරන්නද? එක කරන්නෙ කොහොමද? බයික් එකට එකෙන් හොඳ නැද්ද? (මම දැන් 5000KM පැදලා තියෙන්නේ )


    (Greatly appreciated Your Favor)

    uba kohomada petrol karana gana manne? litarayak dekak gahala maninna epa. full tank gahapan. iwara wenakanma duwapan. duwala mulu kilometer gana gahapu patrol liter ganen bedapan. oya eka eka padithumala full tank gahanna epa kiwwata thel karannanam full tanak gahala iwara wenakan duwapan. ayeth full ma gahapan. mata ehema balala kiyapan. harigiye nathnam api bethak karanna balamu
     

    Proxies

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"
    Okkoma tika sira machn...Hebei Original ena plug 1 nam machn awlak neneda???Mama 35000km yanakam diuwa...Kisima awlak nethuwa...(HH hunk)..Byk eke podi miss 1k apu nisa thamai mama plug 1 maru kareth...:):)++++