කොලබ අවටනම් එන්න එපාpetrol thiyanawada?
වැඩ කරයි හැබැයි කෙලින් යන එකක් නෑ...පෙට්රෝල් වෙනුවට රා දැම්මොත් වැඩ කරයිද?
වේරි වෙලා පිස්සු කෙලියිපෙට්රෝල් වෙනුවට රා දැම්මොත් වැඩ කරයිද?
Athi.7000ka ghuwa Friday.
Kandy-Colombo ghn enna athiweida dn na Elite ekka -_-
7000ka ghuwa Friday.
Kandy-Colombo ghn enna athiweida dn na Elite ekka -_-
eddi neutral eke waren.. kadugannawe idala7000ka ghuwa Friday.
Kandy-Colombo ghn enna athiweida dn na Elite ekka -_-
break unu wei hoda na ehema ennaeddi neutral eke waren.. kadugannawe idala
50-60 speed pannnan nathuwa waren.7000ka ghuwa Friday.
Kandy-Colombo ghn enna athiweida dn na Elite ekka -_-