don't worry macho,rep kannada?
හි හි ඌට ආතල් එකක් දෙන්න මචන් දැම්මේ

රේප් නං ඇති වෙන්න තියනව මට

don't worry macho,rep kannada?


mehemai ban Hithin thamath aaadhi kale GALguhavala jeewath vela inna onema ekekta Irajva diravanne na thami eth methan kathandare Artists kenekge creation ekak meh vidiyata CHA keralath ekath sinhala - muslim minissu athara boru ginnak aulavanna hadanne aii ...??? ergh yakoOo one ekekta oneh deyak gena kianna aithiyak thiyenava.. onevidiyata video ekak keranna .. one vidiyata Article ekak lianna meh lankaweh aithiyak thiyenava eka thamai Democracy kianne...

මුස්ලිම් උන්ට කට පුක වහන් ඉන්න කියපන් ...හිජාබ්වෙන් මුලු ද්වසෙම වහගෙන ගන්දස්සාරේ බෑ...එනවා මෙතන ජාති වාදයක් කතාකාරන්න





මේවගේ දෙකට කතාකරන සිංහලයට ජාතිවාදියා කියල බනින්නේ සිංහලයෝමයි..අපි මෙන්න මේක ඉක්මනට හදා ගන්න ඕන... හිතාගන්න පුළුවන් මේ thread එකේ අයිති කාරයට කොච්චර මේ වෙනකොට rep- දීල ඇද්ද කියල... 


















මුන්ගේ කටට හෙන ගහන්න එපැයි යකෝ..... උන් කරන ඔකෝම මගුල් හොදයි.. අපේ එකෙක් සින්දුවක් කිවුවත් එක උන්ට වදිනවා.... හැත්ත.... මේවා අපේ උන්ගේම වැරදි...මේවගේ දෙකට කතාකරන සිංහලයට ජාතිවාදියා කියල බනින්නේ සිංහලයෝමයි..අපි මෙන්න මේක ඉක්මනට හදා ගන්න ඕන... හිතාගන්න පුළුවන් මේ thread එකේ අයිති කාරයට කොච්චර මේ වෙනකොට rep- දීල ඇද්ද කියල...
![]()


මේක ලංකාව ඇෆ්ගන් නෙමේ අනික ඔය කියල තියෙන හේතුවල කිසිම හරයක් මට තේරෙන්නේ නැ. අනික මේක ඇත්ත නෙමේ song එකක් එක බලල එක විදින්න තියෙන්නේ. කලාවට බර නැතුව හැම වෙලේම අනිත් උන්ට කොටන්න බලාගෙන ඉන්න මේවගේ උන් එක්ක මොන තර්කද? අනේ යකෝ cricket මට්ච් බලන්න ගිහිල්ල කැරි පක්කන්ට උඩ දාගෙන හුරේ දාන අපේ මුස්ලිම් කට්ටියනේ මෙහෙම කියන්නේ . තව මොන කතාද?










අඩෝ මේ මොන හම්බයෙක් ද ? ශ්රිලංකාවේ නියම අයිතිකාරයෝ අපි ඒ කියන්නේ සිංහල බෞද්ධයෝ . නැතුව් මේ සක්කිලි හම්බයෝ නෙවෙයි . මුන්ට ඕන විදියල ලංකාවේ කොල්ලෝ කරන සින්දු බෑන් කරන්නගියොත් ඉතින් අපිට වෙන්නේ හම්බයිගේ *ටට ගන්න තමයි .
මුස්ලිම් අයගෙත් බහුතරයක් ඉන්නේ සට කපටි කයිරාටික එවුන් .. ඒ අතරින් 2-3 ක් ඉන්නවා ඉතාමත් හොද පුද්ගලයින් ..
එත් මේ පරවාදී බල්ලා මුගේ අම්මගේ අප්පාගේ බුදලේ වගේනේ කියන්නේ පො **යා![]()
පලයන් පොන්න sjdhmz තොට කොන්දක් තියෙනවනම් මෙකෙ එක comment එකක් දාපන් බලන්න.තොට මොකද වෙන්නෙ බලගන්න.කැ* හම්බයො මගෙ රෙප් කපන එවුන් ඇවිත් මෙකෙ දාපල්ලකො තොපෙ comment.තොපි රෙප් කැපුවට මම බය වෙන්නෙ නෑ යකො.![]()
kondak thyenawanam danna kiwwa...mama nama daala rep- dunna ithin kondak thiyena nisaane damme......


puhhh,menna ker* hambayek ewith.mata -rep denna kalin balapiya thoge rep power thiyenawada kiyala.![]()