ඉරාජ් ගේ අහිංසක ගීතයට මුස්ලිම් විරෝධය

DJnet

Well-known member
  • Apr 27, 2007
    4,569
    538
    113
    අන්තර්ජංජාලය
    :lol: mehemai ban Hithin thamath aaadhi kale GALguhavala jeewath vela inna onema ekekta Irajva diravanne na thami eth methan kathandare Artists kenekge creation ekak meh vidiyata CHA keralath ekath sinhala - muslim minissu athara boru ginnak aulavanna hadanne aii ...??? ergh yakoOo one ekekta oneh deyak gena kianna aithiyak thiyenava.. onevidiyata video ekak keranna .. one vidiyata Article ekak lianna meh lankaweh aithiyak thiyenava eka thamai Democracy kianne...

    සිරාවට බං... රටේ නීතියට පටහැනි නැත්තන් ඕනෙ මගුලක් කරන්න පුලුවන්... :cool:
     

    Madhur1202

    Active member
  • Apr 27, 2009
    659
    78
    28
    Colombo
    මුන්ගේ කටට හෙන ගහන්න එපැයි යකෝ..... උන් කරන ඔකෝම මගුල් හොදයි.. අපේ එකෙක් සින්දුවක් කිවුවත් එක උන්ට වදිනවා.... හැත්ත.... මේවා අපේ උන්ගේම වැරදි...:angry::angry::angry: මේවගේ දෙකට කතාකරන සිංහලයට ජාතිවාදියා කියල බනින්නේ සිංහලයෝමයි..අපි මෙන්න මේක ඉක්මනට හදා ගන්න ඕන... හිතාගන්න පුළුවන් මේ thread එකේ අයිති කාරයට කොච්චර මේ වෙනකොට rep- දීල ඇද්ද කියල... :growl::growl::growl::growl:
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    මේව මොනවද එලකිරි එකේ දාන thread අහක් කරන්නෙ මුස්ලිම් විරෝදය නිසා
     

    DCSDj

    Well-known member
  • Mar 22, 2011
    4,521
    989
    113
    Cupertino
    අඩෝ මේ මොන හම්බයෙක් ද ? ශ්‍රිලංකාවේ නියම අයිතිකාරයෝ අපි ඒ කියන්නේ සිංහල බෞද්ධයෝ . නැතුව් මේ සක්කිලි හම්බයෝ නෙවෙයි . මුන්ට ඕන විදියල ලංකාවේ කොල්ලෝ කරන සින්දු බෑන් කරන්නගියොත් ඉතින් අපිට වෙන්නේ හම්බයිගේ *ටට ගන්න තමයි .

    මුස්ලිම් අයගෙත් බහුතරයක් ඉන්නේ සට කපටි කයිරාටික එවුන් .. ඒ අතරින් 2-3 ක් ඉන්නවා ඉතාමත් හොද පුද්ගලයින් ..

    එත් මේ පරවාදී බල්ලා මුගේ අම්මගේ අප්පාගේ බුදලේ වගේනේ කියන්නේ පො **යා
    :angry::angry::angry::angry::angry::frown::frown:
     
    Last edited:

    damii87

    Well-known member
  • Jul 4, 2011
    1,685
    720
    113
    **ලුනු ලේවායේ**
    පලයන් පොන්න sjdhmz තොට කොන්දක් තියෙනවනම් මෙකෙ එක comment එකක් දාපන් බලන්න.තොට මොකද වෙන්නෙ බලගන්න.කැ* හම්බයො මගෙ රෙප් කපන එවුන් ඇවිත් මෙකෙ දාපල්ලකො තොපෙ comment.තොපි රෙප් කැපුවට මම බය වෙන්නෙ නෑ යකො.:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     
    • Like
    Reactions: giggee and kape

    damii87

    Well-known member
  • Jul 4, 2011
    1,685
    720
    113
    **ලුනු ලේවායේ**
    මුන්ගේ කටට හෙන ගහන්න එපැයි යකෝ..... උන් කරන ඔකෝම මගුල් හොදයි.. අපේ එකෙක් සින්දුවක් කිවුවත් එක උන්ට වදිනවා.... හැත්ත.... මේවා අපේ උන්ගේම වැරදි...:angry::angry::angry: මේවගේ දෙකට කතාකරන සිංහලයට ජාතිවාදියා කියල බනින්නේ සිංහලයෝමයි..අපි මෙන්න මේක ඉක්මනට හදා ගන්න ඕන... හිතාගන්න පුළුවන් මේ thread එකේ අයිති කාරයට කොච්චර මේ වෙනකොට rep- දීල ඇද්ද කියල... :growl::growl::growl::growl:

    මට රෙප් අවුලක් නෑ මචෝ මට ඕනෙ හැමෝටම තේරුම් කරල දෙන්න මෙ කැ* හම්බයින්ගෙ හැටි.හෙන ගහනව ලඟදිම ඕකුන්ට.පර බල්ලො
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    මේක ලංකාව ඇෆ්ගන් නෙමේ අනික ඔය කියල තියෙන හේතුවල කිසිම හරයක් මට තේරෙන්නේ නැ. අනික මේක ඇත්ත නෙමේ song එකක් එක බලල එක විදින්න තියෙන්නේ. කලාවට බර නැතුව හැම වෙලේම අනිත් උන්ට කොටන්න බලාගෙන ඉන්න මේවගේ උන් එක්ක මොන තර්කද? අනේ යකෝ cricket මට්ච් බලන්න ගිහිල්ල කැරි පක්කන්ට උඩ දාගෙන හුරේ දාන අපේ මුස්ලිම් කට්ටියනේ මෙහෙම කියන්නේ . තව මොන කතාද?
     

    tnnera

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    :yes::yes::yes:
    මේක ලංකාව ඇෆ්ගන් නෙමේ අනික ඔය කියල තියෙන හේතුවල කිසිම හරයක් මට තේරෙන්නේ නැ. අනික මේක ඇත්ත නෙමේ song එකක් එක බලල එක විදින්න තියෙන්නේ. කලාවට බර නැතුව හැම වෙලේම අනිත් උන්ට කොටන්න බලාගෙන ඉන්න මේවගේ උන් එක්ක මොන තර්කද? අනේ යකෝ cricket මට්ච් බලන්න ගිහිල්ල කැරි පක්කන්ට උඩ දාගෙන හුරේ දාන අපේ මුස්ලිම් කට්ටියනේ මෙහෙම කියන්නේ . තව මොන කතාද?
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::rofl:
     

    damii87

    Well-known member
  • Jul 4, 2011
    1,685
    720
    113
    **ලුනු ලේවායේ**
    අඩෝ මේ මොන හම්බයෙක් ද ? ශ්‍රිලංකාවේ නියම අයිතිකාරයෝ අපි ඒ කියන්නේ සිංහල බෞද්ධයෝ . නැතුව් මේ සක්කිලි හම්බයෝ නෙවෙයි . මුන්ට ඕන විදියල ලංකාවේ කොල්ලෝ කරන සින්දු බෑන් කරන්නගියොත් ඉතින් අපිට වෙන්නේ හම්බයිගේ *ටට ගන්න තමයි .

    මුස්ලිම් අයගෙත් බහුතරයක් ඉන්නේ සට කපටි කයිරාටික එවුන් .. ඒ අතරින් 2-3 ක් ඉන්නවා ඉතාමත් හොද පුද්ගලයින් ..

    එත් මේ පරවාදී බල්ලා මුගේ අම්මගේ අප්පාගේ බුදලේ වගේනේ කියන්නේ පො **යා
    :angry::angry::angry::angry::angry::frown::frown:

    අපේ ආණ්ඞුවත් උන්ට කඩෙ යනවනේ.දැන් නාමලු ත් පු* දීගෙන යනවනෙ.කවද හරි තේරෙයි ඌටත් පුකේ ඇරලා ගිය දවසට.

    15.jpg


    12-1.jpg
     
    Last edited:

    sjdhmz

    Active member
  • Apr 11, 2011
    470
    51
    28
    පලයන් පොන්න sjdhmz තොට කොන්දක් තියෙනවනම් මෙකෙ එක comment එකක් දාපන් බලන්න.තොට මොකද වෙන්නෙ බලගන්න.කැ* හම්බයො මගෙ රෙප් කපන එවුන් ඇවිත් මෙකෙ දාපල්ලකො තොපෙ comment.තොපි රෙප් කැපුවට මම බය වෙන්නෙ නෑ යකො.:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:


    kondak thyenawanam danna kiwwa...mama nama daala rep- dunna ithin kondak thiyena nisaane damme......