එනවා මෙතන ජාති වාදයක් කතාකාරන්න
මම මෙතන ජාති වාදයක් ගැන කතා කලෙ නෑ.මම කියන්නෙ අපේ කම අපි රැකගන්න ඕන කියන එක.අපි සිංහල කම රැක ගන්න ඕනෙ.සිංහල උරුම නැති කරන්න එන හම්බයින්ව නැති කරන්න ඕනෙ.
එනවා මෙතන ජාති වාදයක් කතාකාරන්න
dude, you gotta post 100 post's before that
i'm sorry![]()
ඉරාජ් ගේ අහිංසක ගීතයට... 01-02-2012 12:41 PM dude get cut ur small remaing f ur cock
![]()




මුන්ගෙ අර කුරානය කියන කාම සුත්රයෙතියයෙන්නම BDSM තමයි කුරානයේ පාට් එකක් කලානම් හරි
![]()
Machan Geert Wilder danatama Muhammad gana film 1k hadanawa. oka apuwama munta kiyanna ajathi nathuwa yanawa.
http://islam-watch.org/index.php?option=com_content&task=view&id=712

ඔය film ආවම Muhammadවැඩ ටික බලන්න පුලුවන් කට්ටියට

සිරාවට ඇත්ත ඉන්ටනෙට් මගින් මුන්ගේ ආගමේ තියෙන මිලේච්ච පැතිකඩ ලෙෝකයට පෙන්නන නවා .මුන්ගෙ ආගමේ නිරැවත පෙන්නනවා ඒ නිසාලු ඉන්ටනෙට් බොලොක් කරන්නෙඔය film ආවම Muhammadවැඩ ටික බලන්න පුලුවන් කට්ටියට
![]()

thanks..WTF??buddahata hukaaaaaaaaaaa wage.
budu ayyage payya athule ne bang thiyenna.ponnayakda koheda.

Machan Geert Wilder danatama Muhammad gana film 1k hadanawa. oka apuwama munta kiyanna ajathi nathuwa yanawa.
http://islam-watch.org/index.php?option=com_content&task=view&id=712