මිනිහා uk හිටියා මචං. Newcastle හිටියෙ අපේ අයියා වැඩ කරන්නෙත් එහෙඉරාජ් UK හිටියේ නැහැ මචං ඌ හිටියේ USA
මිනිහා uk හිටියා මචං. Newcastle හිටියෙ අපේ අයියා වැඩ කරන්නෙත් එහෙඉරාජ් UK හිටියේ නැහැ මචං ඌ හිටියේ USA
සීන් එක ඕක තමයි. ඌ පවුල පිටින් ලංකාවට ආවා. ඌ uk යන්නෙ නෑ.ඕකුන් හැම එකාම ගූ ගහගන්න එක හොදයි !
හැම එකාගෙම හෙළුව පේන්න
UK Northumbria University එහෙම ගියා නම් හෙන connection තියෙන්න ඕන නේ !
ඒත් එහෙම එකක් පේන්න නෑ මෙච්චර කාලෙකට..... USA පැත්තේ නම් යනවා ඉරාජ්
Music Scene එකේ තැනකට එන්න පුළුවන් UK වල connection තියෙනවා නම් USA වලට වඩා !
ගොඩක් දේවල් London වල තමයි තියෙන්නේ... අනිත් රටවල් වගේ නෙමේ
BBC Asian Music Chart !...... ලංකාවේ Diaspora එක එහෙම 700,000 (2024) ඉන්නවා ! UK වල support එකට
උබ කියන දේ දන්නේ නැහැ ඒත් මොකක් හරි Case එකක් තියෙනවා වගේ![]()
ඔන්න ඕක තමයි ලංකාවේ බහුතරයක් කරන වැරැද්ද. ගන්න ඕනි තමයි කැමති තමන්ට වාසි පැත්ත නෙමෙයි තමන්ට තේරෙන විදියට හරි පැත්ත. ලංකාවට කෙලවුනේ ඔය දේ නිසා.හැබැයිඉතින් මුන් දෙන්නතම ගලි බවුසරේ, වොෂින් මැෂින් කියලා බැන්නට, සුදත්තයා නම් වාසිය තියන හැම පැත්තටම පැන පැන වාසි ගත්තා. ඒත් ඉරාජයා නම් මම දන්න කාලේ ඉදන්ම රාජපක්ෂ කදවුර විතරයි ප්රමෝට් කරේ. 2015 මෛත්රීපාල ඇවිත් මෛන් ද මාත්තයව අගමැති කරන්න හදනකොටවත් ඒක ප්රමොට් කරේ නෑ. ආයේ ඌ ගෝඨාව ගෙන්න විතරයි 2019දි එලි බැස්සේ. ඒ අතින් ඉරාජයට මතයක් තියනවා. සුදත්තයා නම් කාලෙන් කාලෙට එක එකාගේ පස්සේ යනවා.
mokekgewath patta gannawa nemei but api adahagena inna un waradi keyala unta wiruddawa yannath podi hari kondak teyenna one dan baiyontya namal bebi awith ganita H*kala patiyek awath rajja patiya keyala teyagena wadinna wagene inne ehema nathuwa waradinam waradi keyanna puluwan wenna oneහැබැයිඉතින් මුන් දෙන්නතම ගලි බවුසරේ, වොෂින් මැෂින් කියලා බැන්නට, සුදත්තයා නම් වාසිය තියන හැම පැත්තටම පැන පැන වාසි ගත්තා. ඒත් ඉරාජයා නම් මම දන්න කාලේ ඉදන්ම රාජපක්ෂ කදවුර විතරයි ප්රමෝට් කරේ. 2015 මෛත්රීපාල ඇවිත් මෛන් ද මාත්තයව අගමැති කරන්න හදනකොටවත් ඒක ප්රමොට් කරේ නෑ. ආයේ ඌ ගෝඨාව ගෙන්න විතරයි 2019දි එලි බැස්සේ. ඒ අතින් ඉරාජයට මතයක් තියනවා. සුදත්තයා නම් කාලෙන් කාලෙට එක එකාගේ පස්සේ යනවා.
Okay issara drama & film wala ponnayonge charitha rangapaweසුදා කියන නළුවා ඉන්න නාට්ටියක් වත් උබලට මතක ද ?![]()
උගේ කොහොමත් තියෙන්නේ විදී නාට්ටි මූණක් .Okay issara drama & film wala ponnayonge charitha rangapawe
සුදාගෙද?Oka tamai issellama sathiye dawas pahama pennana lankawe drama ekk kale. Malathi kiyala. Ita passe tamai batti ehema awe.
ඔව් ඕක පොන්නයට රගපාල තියනව නාට්ය දෙක තුනකසුදා කියන නළුවා ඉන්න නාට්ටියක් වත් උබලට මතක ද ?![]()