
mage nan leda ennema wediya care karanna giyama ballata demmama mukuth ledak ne...
ex:car eka baba wage maintain karanna gattama sathiyen sathye rate nethi leda enawa ballata dala ohe paddama mukuth ne
pc eka piha dala clean karala innakota mokak hari yanawa vga ram mobo....ballata dala ehe mehe wisi karala use karama mukuth ne.....
life eke anith ewath ehemai hena careful wede karanna giyama full chora wenawa...ona h**tak kiyala ohe hitiyama menna dena deyyo getaratama genath denawa..
s4 eka gatta dawase care full piha dala use karanna gatta gaman ilaga dawase wetuna hoda rough tile ekak uda...hiruna pattama...dan udin wisi karanne karumetawath nikanwath bimata watenne nane dan...
mona apalayakda manda

mage nan leda ennema wediya care karanna giyama ballata demmama mukuth ledak ne...
ex:car eka baba wage maintain karanna gattama sathiyen sathye rate nethi leda enawa ballata dala ohe paddama mukuth ne
pc eka piha dala clean karala innakota mokak hari yanawa vga ram mobo....ballata dala ehe mehe wisi karala use karama mukuth ne.....
life eke anith ewath ehemai hena careful wede karanna giyama full chora wenawa...ona h**tak kiyala ohe hitiyama menna dena deyyo getaratama genath denawa..
s4 eka gatta dawase care full piha dala use karanna gatta gaman ilaga dawase wetuna hoda rough tile ekak uda...hiruna pattama...dan udin wisi karanne karumetawath nikanwath bimata watenne nane dan...
mona apalayakda manda
mage nan leda ennema wediya care karanna giyama ballata demmama mukuth ledak ne...
ex:car eka baba wage maintain karanna gattama sathiyen sathye rate nethi leda enawa ballata dala ohe paddama mukuth ne
pc eka piha dala clean karala innakota mokak hari yanawa vga ram mobo....ballata dala ehe mehe wisi karala use karama mukuth ne.....
life eke anith ewath ehemai hena careful wede karanna giyama full chora wenawa...ona h**tak kiyala ohe hitiyama menna dena deyyo getaratama genath denawa..
s4 eka gatta dawase care full piha dala use karanna gatta gaman ilaga dawase wetuna hoda rough tile ekak uda...hiruna pattama...dan udin wisi karanne karumetawath nikanwath bimata watenne nane dan...
mona apalayakda manda

mage nan leda ennema wediya care karanna giyama ballata demmama mukuth ledak ne...
ex:car eka baba wage maintain karanna gattama sathiyen sathye rate nethi leda enawa ballata dala ohe paddama mukuth ne
pc eka piha dala clean karala innakota mokak hari yanawa vga ram mobo....ballata dala ehe mehe wisi karala use karama mukuth ne.....
life eke anith ewath ehemai hena careful wede karanna giyama full chora wenawa...ona h**tak kiyala ohe hitiyama menna dena deyyo getaratama genath denawa..
s4 eka gatta dawase care full piha dala use karanna gatta gaman ilaga dawase wetuna hoda rough tile ekak uda...hiruna pattama...dan udin wisi karanne karumetawath nikanwath bimata watenne nane dan...
mona apalayakda manda
