ඉලෙක්ට්‍රොනික් එක්ක වැඩකරන අපිට වස බොන්න

IP JAyakodi

Active member
  • Dec 16, 2010
    684
    147
    43
    ඉලෙක්ට්‍රොනික් එක්ක වැඩකරන අපිට වස බොන්න

    2ppkcjt.gif
     
    • Like
    Reactions: thilihare

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    mage nan leda ennema wediya care karanna giyama ballata demmama mukuth ledak ne...

    ex:car eka baba wage maintain karanna gattama sathiyen sathye rate nethi leda enawa ballata dala ohe paddama mukuth ne

    pc eka piha dala clean karala innakota mokak hari yanawa vga ram mobo....ballata dala ehe mehe wisi karala use karama mukuth ne.....

    life eke anith ewath ehemai hena careful wede karanna giyama full chora wenawa...ona h**tak kiyala ohe hitiyama menna dena deyyo getaratama genath denawa..

    s4 eka gatta dawase care full piha dala use karanna gatta gaman ilaga dawase wetuna hoda rough tile ekak uda...hiruna pattama...dan udin wisi karanne karumetawath nikanwath bimata watenne nane dan...:growl:

    mona apalayakda manda



     

    Prabhupada

    Member
    Mar 29, 2014
    118
    6
    0
    Kandy
    mage nan leda ennema wediya care karanna giyama ballata demmama mukuth ledak ne...

    ex:car eka baba wage maintain karanna gattama sathiyen sathye rate nethi leda enawa ballata dala ohe paddama mukuth ne

    pc eka piha dala clean karala innakota mokak hari yanawa vga ram mobo....ballata dala ehe mehe wisi karala use karama mukuth ne.....

    life eke anith ewath ehemai hena careful wede karanna giyama full chora wenawa...ona h**tak kiyala ohe hitiyama menna dena deyyo getaratama genath denawa..

    s4 eka gatta dawase care full piha dala use karanna gatta gaman ilaga dawase wetuna hoda rough tile ekak uda...hiruna pattama...dan udin wisi karanne karumetawath nikanwath bimata watenne nane dan...:growl:

    mona apalayakda manda




    ඔයාටත් එහෙම වෙනවද,මටත් ඔක ඔහොමමයි,ඔක ලෝක නියාමයක්ද කොහෙද :(
     

    IP JAyakodi

    Active member
  • Dec 16, 2010
    684
    147
    43
    mage nan leda ennema wediya care karanna giyama ballata demmama mukuth ledak ne...

    ex:car eka baba wage maintain karanna gattama sathiyen sathye rate nethi leda enawa ballata dala ohe paddama mukuth ne

    pc eka piha dala clean karala innakota mokak hari yanawa vga ram mobo....ballata dala ehe mehe wisi karala use karama mukuth ne.....

    life eke anith ewath ehemai hena careful wede karanna giyama full chora wenawa...ona h**tak kiyala ohe hitiyama menna dena deyyo getaratama genath denawa..

    s4 eka gatta dawase care full piha dala use karanna gatta gaman ilaga dawase wetuna hoda rough tile ekak uda...hiruna pattama...dan udin wisi karanne karumetawath nikanwath bimata watenne nane dan...:growl:

    mona apalayakda manda




    Aniwa okama thamai hemotama wenne...
     

    ජොනී බට්ට

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    5,375
    640
    113
    ආවොත් කපනවා!!!
    mage nan leda ennema wediya care karanna giyama ballata demmama mukuth ledak ne...

    ex:car eka baba wage maintain karanna gattama sathiyen sathye rate nethi leda enawa ballata dala ohe paddama mukuth ne

    pc eka piha dala clean karala innakota mokak hari yanawa vga ram mobo....ballata dala ehe mehe wisi karala use karama mukuth ne.....

    life eke anith ewath ehemai hena careful wede karanna giyama full chora wenawa...ona h**tak kiyala ohe hitiyama menna dena deyyo getaratama genath denawa..

    s4 eka gatta dawase care full piha dala use karanna gatta gaman ilaga dawase wetuna hoda rough tile ekak uda...hiruna pattama...dan udin wisi karanne karumetawath nikanwath bimata watenne nane dan...:growl:

    mona apalayakda manda




    True story :(
     

    Evuglena

    Member
    Sep 17, 2012
    14
    2
    0
    antima dawase ganna inna baduwak unity ekewath lankatronicswath ,keeyakatahari lankawe ganna thenak nathiwee yaama.
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    mage nan leda ennema wediya care karanna giyama ballata demmama mukuth ledak ne...

    ex:car eka baba wage maintain karanna gattama sathiyen sathye rate nethi leda enawa ballata dala ohe paddama mukuth ne

    pc eka piha dala clean karala innakota mokak hari yanawa vga ram mobo....ballata dala ehe mehe wisi karala use karama mukuth ne.....

    life eke anith ewath ehemai hena careful wede karanna giyama full chora wenawa...ona h**tak kiyala ohe hitiyama menna dena deyyo getaratama genath denawa..

    s4 eka gatta dawase care full piha dala use karanna gatta gaman ilaga dawase wetuna hoda rough tile ekak uda...hiruna pattama...dan udin wisi karanne karumetawath nikanwath bimata watenne nane dan...:growl:

    mona apalayakda manda




    පට්ටම කතාව! ඕක ඔහොම තමයි! මටත් එහෙමයි! :yes: