මෙන්න මොලේ තියෙන කිරිබත්ගොඩ හාදයෙක් හැමදාම දාන එකම ප්රශ්න තැටිය වාදනය කරනවා.. හොඳ සින්දුවක්.. අහල පුරුදුයි.. classic එකක්..
මේ සින්දුවෙන් භාවනා කලොත් නම් උත්තර/සත්යය අවබෝධ වේවි.. භාවනා කරලා බලන්න..
ආ.. ගස් නැගල මුළු ලෝකෙම බලන කුරුසය ආවද...මචන් analislam උඹ ආවද?


කීප වරක් උත්තර දීල තියෙන්නෙ. බිහිරි අලින් වෙනුවෙන් නැවත නැවතත් වීනා වාදනය කරන්න පුලුවන්ද? ඔබ කර්මය විසඳල ඉන්න.උත්තර නැද්ද මන්ද?
ay uba yata dala tibba eka dekka nedda@rock_sl
ඔබට photoshop සරණයි!!



උඹ එහෙනං මෙතන අල්ලාගෙ කොල්ලා වගේ ගොං පෝස්ට් දාන්නෙ නැතුව ඉඳපං. මම අල්ලාට කෝල් එකක් දාල බලන්නං.
1. ඒ ගැන අල්ලාහ්ගෙන් අහන්න.



යකෝ ඒක අපෙං අහන්නෙ, ඩාවිංචිගෙන් අහපංකො.
2. මුලින් ඩාවින්ගේ පරිණාම වාදය ඔප්පු කරන්න. ඊට පස්සේ මේ ප්රශ්නය අහන්න.
3. Do you not know that Allah is powerful over everything? (Al-Quran 2:106)
මෙන්න මොලේ තියෙන කිරිබත්ගොඩ හාදයෙක් හැමදාම දාන එකම ප්රශ්න තැටිය වාදනය කරනවා.. හොඳ සින්දුවක්.. අහල පුරුදුයි.. classic එකක්..
මේ සින්දුවෙන් භාවනා කලොත් නම් උත්තර/සත්යය අවබෝධ වේවි.. භාවනා කරලා බලන්න..
1. ඒ ගැන අල්ලාහ්ගෙන් අහන්න.
3. Do you not know that Allah is powerful over everything? (Al-Quran 2:106)









ekada ulama balu wela halala remove karagaththe? obama hambayonta elawa elawa gahanne allah ge power eka nisada. allata lolla kiyana api nomeri sepen inne kohomada allah ohoma lokkeknam. yako mama me salli wedi wela rata ratawal wala yanawa allah ta bena bena 

thama allah awe nehene ane epa ban kiyanna


එලකිරියෙන් යනවටනම් කැමතියි වගේ..කලු පූසා;14636157 said:අප්පා මේ යකා මාර චාටර් විල්ලක්නෙ චාටර් වෙලා තියෙන්නෙ. ඒකත් අල්ලාගෙ කැමැත්ත බන්. අල්ලා කැමතී මූ කොටු රතු කරන් කුනු හරුප අහ අහ ඉන්නවට. අල්ලහ් මූව මවල තියෙන්නෙ අපිට ආතල් දෙන්න.
මම මේ කමෙන්ට් එක දාන්නෙත් අල්ලාගෙ කැමැත්ත. ජමියතුල් උලමා බලු උනේ හලාල් සහතිකය ගලවා ගත්තේ අල්ලාහ්ගේ කැමැත්ත. කොල්ලො ඉස්සරහ ලොල් වෙවී මෙහෙම ගොන් පෝස්ට් දාන්නෙත් අල්ලාහ්ගෙ කැමැත්ත. මූනට මූන කතා කරල කාටවත් ඉස්ලාම්ය ඇත්ත කියල කියන්න බෑ. මුන් කරන්නෙ කුරානෙ මොනා හරි වැරැද්දක් අපි පෙන්නල දුන්නම අරාබි බාසාවෙයි ඉන්ග්රීසි බාසාවෙයි සින්හල බාසාවෙයි වචන වෙනස් කිය කිය ඒක සාදාරනය කරන එක. අනේ යකෝ. මොලයක් නැති නබිය කියපු බොරුව උඹලා පිලිගන්නවනෙ.
යකෝ අලාහ් මොන හිඟන්නෙක්ද තෙල් මවන්න ඩයිනසෝඅර්ල මව මව හිටියෙ. ඌරා කියන්නෙ මේ ලෝකෙ ඉස්සර ඉඳල හිටපු සතෙක්. ඔය තෙල් වල ඩයිනසෝර්ල වගේම ඌරොත් ඉන්නව.
තෙල් තොපිලට හරාම සහ තෙල් වලින් ගන්න සල්ලිත් හරාම්. දිය වැඩියාවට හන්න ඉන්සියුලින් අම්බානෙට හරාම්. මොකෝ ඒක ගන්නෙත් ඌරගෙ ඇඟෙන්නෙ. පොඩි කාලෙ ඉඳලම උඹලට බය කරල තියෙන්නෙ අම්මල අල්ලා කියන කොල්ලා හරි සැරයි කියල. පොඩි කාලෙ අපිට බත් කවන්න ගෝනි බිල්ලො ගැන කියන්නෙ. ඒ වගේ උඹලට අලාහ් ගැන කියල. ඒත් ලොකු වෙද්දි උඹල්ට ඇත්ත කියල දෙන්නෙ නෑ මොකද ඒක ආගම අනුව තහනම්. අවිස්වාස කරන්නවුන්ගේ අහවල් එක අලාහ් හපා කනු ලබයි. අල්ලහ්ට මිනිස්සු බනින්නෙ අල්ලාට විරුද්ද වන්නේ අල්ලාගේ කැමැත්ත නිසා. ඒ නිසා මොට්ට හම්බයා කට වහගෙන එලකිරියෙන් පල. ලැජ්ජ නැද්ද යකෝ රතු කොටු පුරවන් ඉන්න.
. මෙහෙම නිවාඩුවක් ලැබෙනවටත් ඔබල කැමතිද? රතු කොටු තමයි මේ කාලේ ෆැෂන් එක. අනික, ඇත්ත ඔබලාට ටිකක් තිත්තයි කියන එකත් ඒකෙන් පේනවා. ඉතින් මේ ත්රෙඩ් එකේ මාතෘකාව ගැන කියන්න වචනයක්වත් නෑ වගේ?ඔබ හලාල් ගැන දැන් ඔහොම කිව්වට කලින් ගිලපු ලනු ටිකත් ඒ ගමන්ම මතක් කරගන්න.අල්ල මොකෙකුනත් අපිට පුකද.... එතකොට අහවල් එකටද නිදා ගන්නකොට ලි කෝප්පයක් ඇඳ යට තියන් බුදියන්න කියන්නේ.... අල්ල මොන පක් උනත් අපිට වැඩක් නැහැ... අල්ල ගැන ඔච්චරම අමාරුවක් තියෙනවා නම් පල අරාබියට... අරාබියෙන් එලවන ගොන් හැත්ත දැන් මෙහෙ බොරුවට අල්ල ගැන කියවනවා.... බලපල්ලා... හලාල්.. ම ගැන පොඩ්ඩක් හිතල.... හලාල් හරාම්... හුත්ත තමා.... යකෝ... සාධාරණව හම්බ කරන මුදල් මත යැපෙන දේ තමයි හලාල් කියන්නේ... ඕකට ලේබල් ගහන්න ඕනේ නැහැ.... ලෝකේ බෝලයක්ද රොටියක්ද කියන එක අපිට අදාළ නැහැ.... රොටියක් උනත් බෝලයක් උනත් අපි ජිවත් වෙන්නේ මේ සොබාදහම් මාතාවගේ යටතේ... ඒ සොබාදම් මාතාවගේ සත්ය අපා තේරුම් කර දුන් ඊ මහා විරයානන් තමයි අප තිලෝගුරු මාහා බුදුරජානන් වහන්සේ.... ඔය දෑස් පටි ගලවල.. යථාර්තය සමග එකතු වෙන්න... එන්න බුදු දහම වැළඳගන්න.... බෞද්ධ දර්ශනය ඉගෙනගන්න... සත්යවාදී වෙන්න... ත්රස්තත්වයෙන් මිදෙන්න..... මේ රටේ ඉන්න ඔක්කොම උන් බෞද්ධයෝ... බොරු දේවල් පස්සේ යන්න එපා... සත්ය සමග එකතුවෙන්න.... දන දන අමාරුවේ වැටෙනන එපා.... කුරානය මත හෝ බයිබලය මහම පමණක් යැපෙන්න එපා.... ජීවිතය ඔබ තුලින්ම ජය ගන්න... මැවුම්වාදය පිටුපස යාමා වඩා ඔබගේ දරුවන් ව නිසි මග රැගෙන යාමයි ඔබගේ වගකීම වන්නේ.... ලේ තැවරුණු ෂරියා නිතිය ඔබගේ දරුවන්ට උරුම කරන්න එපා... අවිහිංසා වාදය උරුම කරන්න... ත්රස්ත්ය... සත්ව ඝාතනය දරුවන්ට උරුම කරන්න එපා.... දැනුවත් මොලගෙඩි සහිත පිරිමි විදිහට මොලෙන් කල්පනා කරලා බලන්න... කිසිම මොහොතක පොතකා පමණක් සිමා වෙන්න එපා... මම කියන දේ පිළිගන්න එපා... මම කියන දේ හරිද කියල හිතල බලන්න..... බලන්න ඔබලාගේ ආගමේ පිරිස වෙනත් රටවල පිරිස හැසිරෙන ආකාරය... ඔබ එය අනුමත කරනවද... නැහැ නේද.... ඔවුන් එහෙම හැසිරෙන්නේ ඔවුන් කුරණයෙන් ඉගෙනගත් දේ නිසා... ඒ නිසා මිතුර... ඇත්ත ඇති සැටියෙන් දකින්න... සිතන්න.. තර්ක කරන්න... එන්න මේ සාමයේ ගමන් මාවතට....අපි මනුෂත්වය වෙනුවෙන් එකම සොබාදම් දර්ශනයකට යටත් වෙමු... බුදුසරණයි...
. හලාල් අකැපයි, කෝටි 700යි, ත්රස්තවාදීන්ට සල්ලි යනවා, හලාල් නිසා මිල වැඩිවෙනවා... බොරු දුසිමක් ඔබල ගිල්ලා ඔච්චර ඉකමනට අමතකද? එසේ ප්රශ්නයක් මවන්න බොරුවේ සරණ පැතුවේ ඔබේ "බොදු" බල සේනාව නේද? ඉතින් ඒ "බොදු" අයගේ කොහෙද ඔබ කියනව වගේ සත්යයක්?? ඔබේ දහමේ ඉගැන්වීම ගැන ඒ අයට විශ්වාසයක් නෑ. එනිසා, යමක් කරගන්න බොරු කියන්න වුනා. "බොදු" තියෙන්නේ නමට විතරයි.ඔබේ දහමේ හැම එකක්ම විද්යාත්මකයි එහෙනම්...කලු පූසා;14636199 said:
1 ) ara mongle nabiya erenna wena ekek oya allawa dekala nehene oi. umbala kohomada kiyanne nabiya kiuwe boruwak neme kiyala. yako me kellekge k*m*a asse pa*ya gahan merichcha ekek merenna issella kiyapu mongle kathawakne oi oka.
umba allah ekka katha karala thiyenawada? nabiya ekka katha karala thiyeanwada? un hitapu thenakwath thiyeanwada? makkama ethule monawada thiyenne? ai me okkoma umbalagen hangan inne.
2 ) Bitch Pleaseekada ulama balu wela halala remove karagaththe? obama hambayonta elawa elawa gahanne allah ge power eka nisada. allata lolla kiyana api nomeri sepen inne kohomada allah ohoma lokkeknam. yako mama me salli wedi wela rata ratawal wala yanawa allah ta bena bena
thama allah awe nehene ane epa ban kiyanna
umba oya arabi,english, sinhala translation dala apiwa mole karawanna hadanawa. umba type karana rachanawal api kiyawanne ne ban. e nisa ape eun ahana prashna walata uththara diyan. netthan buddagama piliganin. buddagame prashna thiyenawanam ahanna. mata pm karanna mama uththara dennam one ekakata. budu hamuruwo saha un wahansege deshanaya gena one deyak ahanna.
That is a challenge.
Buddagame(** budu rajanan wahansege jeewithaye ** budu rajanan wahanse deshana kara darmaye ** budu hamuduruwange prathiharya widyathmakawa oppu kireema - ahase yema anagathaya atheethaya dekeema wage ewa -) eka weradi thenak pennanna puluwannam
makkama ethule thiyenne monada kiyala umbawath danne nehe. but nuwara thiyenne budu hamuduruwange DNA proof. ahala thiyenawa neda suddek dantha dathuwa kudu karanna mitiyen gahanna kiyala wechcha winase? kisi dekata dantha dathuwa winasa karanna beri una kiyala. onna buddhist eun neme kiuwe honde sudda baye lankawa dala gihin ehedi thama kiuwe. thope alla monada mechhara kal thopi wenuwen kare?![]()
රතු කොටු තමයි මේ කාලේ ෆැෂන් එක.එලකිරියෙන් යනවටනම් කැමතියි වගේ... මෙහෙම නිවාඩුවක් ලැබෙනවටත් ඔබල කැමතිද? රතු කොටු තමයි මේ කාලේ ෆැෂන් එක. අනික, ඇත්ත ඔබලාට ටිකක් තිත්තයි කියන එකත් ඒකෙන් පේනවා. ඉතින් මේ ත්රෙඩ් එකේ මාතෘකාව ගැන කියන්න වචනයක්වත් නෑ වගේ?



