ඉස්ලාම්. ප්‍රශ්න-පිළිතුරු. 1. විශ්වය මැවීම.

naveenenushan

Well-known member
  • Oct 2, 2009
    2,984
    346
    83
    Payagala
    මචන් මට උබලගේ අම්මගේ phone එකෙක්න් අල්ලගෙ namber එකක් අරන් දෙනවද කතාකරල බලන්න ?:oo::oo:


    උබට Wikipedia එක නැත්තම් මුකුත් කරගන්න බැ නේ ?

    නවීන විද්‍යාව ලඟකදී සොයාගත් දෙය කුරානය මගින් අවුරුදු 1400කට කලින්ම ඉඟිකර තිබුනා. එය මහ ලොකු දෙයක් නෙමෙයි.

    ඉතින් බුන් ඔය අල්ල අවුරුදු 2500 කට කලින් බුද්දාගම මැව්වේ (උබ කියන විදිහට ඔක්කොම මව්වාන්ම්) ඇයි.?
    මොකෝ උබලගේ අගම අල්ලගෙ යෝනියේ හිරවුනද?

    ලෝකේ මේ හැම මිනිහෙක්ම හැදෙන්නේ එකෙන්නේ උබත් අවේ එකෙන්නේ ද ?

    ඒ බන් කෝ බන් එතකොට අල්ලගෙ අම්ම ? අල්ලාව මැව්වේ මොකකින්ද දන්නේ නැ නේ ?

     

    aruna47

    Well-known member
  • U failed again :lol:

    hDF33B4BD

    අල්ලාහ්ට අතවර කිරීම සම්බන්දයෙන් උබට ඉහල උසාවියේ නඩුවක්..:frown:

    මචන් වසර මිලියන ගානකට කලින් ඩයිනොසරයන්ගේ පහළවීම (sorry මැවීම් ) පැහැදිලි කරන්නේ කෙසේද? :oo:

    අයියූ අල්ලට මේවට උත්තර දෙන්න බෑ අප්පා...... සිංහල මුනියා හරි නරකයි......... වෙරදි ප්‍රස්නම තම අහනවා!

    මීට වඩා හොඳයි 5 x 5 = 25 කියල අතේ ගැහුවනන්.....

    :rofl::rofl::rofl: ඉන්සා අල්ලාහ් කොල්ලෙක් යුකලා

    කලු පූසා;14636199 said:
    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

    1 ) ara mongle nabiya erenna wena ekek oya allawa dekala nehene oi. umbala kohomada kiyanne nabiya kiuwe boruwak neme kiyala. yako me kellekge k*m*a asse pa*ya gahan merichcha ekek merenna issella kiyapu mongle kathawakne oi oka.
    umba allah ekka katha karala thiyenawada? nabiya ekka katha karala thiyeanwada? un hitapu thenakwath thiyeanwada? makkama ethule monawada thiyenne? ai me okkoma umbalagen hangan inne.
    2 ) Bitch Please :rofl::rofl: ekada ulama balu wela halala remove karagaththe? obama hambayonta elawa elawa gahanne allah ge power eka nisada. allata lolla kiyana api nomeri sepen inne kohomada allah ohoma lokkeknam. yako mama me salli wedi wela rata ratawal wala yanawa allah ta bena bena :rofl::rofl::rofl: thama allah awe nehene ane epa ban kiyanna

    umba oya arabi,english, sinhala translation dala apiwa mole karawanna hadanawa. umba type karana rachanawal api kiyawanne ne ban. e nisa ape eun ahana prashna walata uththara diyan. netthan buddagama piliganin. buddagame prashna thiyenawanam ahanna. mata pm karanna mama uththara dennam one ekakata. budu hamuruwo saha un wahansege deshanaya gena one deyak ahanna.
    That is a challenge.
    Buddagame(** budu rajanan wahansege jeewithaye ** budu rajanan wahanse deshana kara darmaye ** budu hamuduruwange prathiharya widyathmakawa oppu kireema - ahase yema anagathaya atheethaya dekeema wage ewa -) eka weradi thenak pennanna puluwannam

    makkama ethule thiyenne monada kiyala umbawath danne nehe. but nuwara thiyenne budu hamuduruwange DNA proof. ahala thiyenawa neda suddek dantha dathuwa kudu karanna mitiyen gahanna kiyala wechcha winase? kisi dekata dantha dathuwa winasa karanna beri una kiyala. onna buddhist eun neme kiuwe honde sudda baye lankawa dala gihin ehedi thama kiuwe. thope alla monada mechhara kal thopi wenuwen kare? :confused::confused::confused:

    බුදු අම්බෝ අල්ලහ්ව නබියව දුෂණය කරලා මේ වල් පුසා :rofl::rofl:

    මචන් මට උබලගේ අම්මගේ phone එකෙක්න් අල්ලගෙ namber එකක් අරන් දෙනවද කතාකරල බලන්න ?:oo::oo:

    උබට Wikipedia එක නැත්තම් මුකුත් කරගන්න බැ නේ ?



    මුගේ අම්මගේ ෆෝන් නම්බර් එක ගන්න නම් උබ නයිට් එකක් මරදානේ යන්න වෙනවා.. එහෙම ගිහින් ඉල්ලා ගනින්. සොපින් උරයක් අරන් පලයන් :rofl::rofl:


    ඉතින් බුන් ඔය අල්ල අවුරුදු 2500 කට කලින් බුද්දාගම මැව්වේ (උබ කියන විදිහට ඔක්කොම මව්වාන්ම්) ඇයි.?
    මොකෝ උබලගේ අගම අල්ලගෙ යෝනියේ හිරවුනද?

    ලෝකේ මේ හැම මිනිහෙක්ම හැදෙන්නේ එකෙන්නේ උබත් අවේ එකෙන්නේ ද ?

    ඒ බන් කෝ බන් එතකොට අල්ලගෙ අම්ම ? අල්ලාව මැව්වේ මොකකින්ද දන්නේ නැ නේ ?


    :baffled::baffled:අල්ලාහ් ඔබ කොහිද :rofl:
     

    akozlov68

    Member
    Nov 18, 2011
    1,361
    234
    0
    Sri Lanaka
    අල්ලාහ් ගැන විශ්වාසය තැබූවන්ව ආරක්ශා කරගන්නවනම් ඇයි මේ අල්ලහ් කිය කිය කැගහන උන්ව අල්ලහ් මරාදාන්නේ?

    පවු අප්පාහ් දුකේ බෑ:no::no:

    "නියත වශයෙන්ම අල්ලා ඔවුන්ට උදවු කිරීමට බලසම්ම්පන්නයකු වශයෙන් සිටින්නෙය "

    allah.jpg

    එතකොට පලස්තීනේ ඇෆ්ගනිස්තානේ පකිස්තානේ සිරියාවේ බුරුමෙ හම්බයො දහස් ගනන් මැරෙද්දි අල්ලාහ් නිදිද? නැතිනම් ඊශ්‍රායලය ඇමෙරිකාව, බුරුමෙ අල්ලාට වඩා බලවත් ද?:rofl::rofl:

    කුරානෙ ගිනිතියද්දි, වැසිකිලි වලට දමද්දි වත්, ඔවුන්ට විරුද්ද්ව අල්ලාහ්ට මොකුත්ම කරගැනීමට බැරි උනේ ඇයි, නබිතුමා බඩුකාරයෙකු බව ඔප්පු කල ඇමෙරිකානු චිත්‍රපටය විරුද්ද්ව අල්ලහ්ට කිසිත් කරගැනීමට නොහැකිවුයෙ ඇයි? :rofl::rofl:

    ඔයතරන් බලවත් අල්ලාහ්ට මක්කමට ගන්වතුරගසා යටවන තෙක් එය බේරාගැනීමට බැරි උනේ ඇයි, අල්ලාහ් ගන්වතුරට බයද නැත්තන් අල්ලාහ් නිදාසිටිවෙලාවක පැමිනි ගන්වතුරක්ද මෙය?:lol::lol:

    ISM7.jpg

    makkah.jpg

    ISM1.jpg


    දැන්වත් ඔය අල්ලහ් නැමති මනස්ගාත්යෙන් මිදී ප්යවී ලොවට පැමිනෙන්න. අල්ලහ් කියා කිසිවෙක් නැත. නබී විදින් සිය අපරාද සිදුකරගැනීමට මවාගත් හුදු මනස්ගාත්යක් පමනී


    අල්ලාහ් නැවතත් ෆේල් වී ඇත:rofl:
    fail.jpg
    [/QUOTE]
     

    bohokal

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    2,502
    250
    83
    පව් බන් මුන් ,උඹලට මෙහෙ හරියන්නේ නෑ ,පල අරාබියට ,එහෙ මම හිතන්නේ වල්ලට වතුර ගස් එහෙම මවන්න අමතක වෙලා ,හේ හේ ,ඇයි තමුසේ වගේ මන්ද බුද්ධික එවුනුත් මවල තියෙන්නේ,මවද්දී අල්ල මැව්වේ උගේ අම්මද ,හේ හේ හේ