lol,
moda harak
Quran softwares thiyanawa phone walata daaganna puluwan, ehemath neththang quran Pdf thiyanawa phone walata daaganna puluwan, computer & lap wala save karaganna puluwan, online website wala thiyanawa onatharam....lol



යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල ජබුක්......බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල.
උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
පොත් වල මැනුවල් එන්ට්රීස් දානවලු.යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.

බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල.
උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
පොත් වල මැනුවල් එන්ට්රීස් දානවලු.යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.

thinking_guy:22295180 said:lol,
moda harak
Quran softwares thiyanawa phone walata daaganna puluwan, ehemath neththang quran Pdf thiyanawa phone walata daaganna puluwan, computer & lap wala save karaganna puluwan, online website wala thiyanawa onatharam....lol
බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල.
උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
පොත් වල මැනුවල් එන්ට්රීස් දානවලු.යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.
බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල.
උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
පොත් වල මැනුවල් එන්ට්රීස් දානවලු.යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.



lol,
moda harak
Quran softwares thiyanawa phone walata daaganna puluwan, ehemath neththang quran Pdf thiyanawa phone walata daaganna puluwan, computer & lap wala save karaganna puluwan, online website wala thiyanawa onatharam....lol
බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල.
උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
පොත් වල මැනුවල් එන්ට්රීස් දානවලු.යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.



වීස හදාගනිල්ලා චීනෙ යන්ඩ. තව ටික කාලෙකින් මේක මුස්ලම් රටක් වෙයි. යේක යපිලටත් තම්බි නානා වගේ කොන කපා ගන්ඩ තමා වෙනවා යෙතකොට. නැත්තම් නානා අපේ බෙල්ල තමා කපනවා![]()

මේ සමාජවාදී NGO ගනී කියනවා සරණාගතයන්ට ඒකිගේ දොර අරලාලු
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3163081093717290&set=ecnf.100000462921044&type=3&theater
![]()