ඉස්ලාමිකයන්ට චීනය වරදින ලකුණු... නීතය කඩ කළ&#3

thinking_guy

Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    lol,
    moda harak

    Quran softwares thiyanawa phone walata daaganna puluwan, ehemath neththang quran Pdf thiyanawa phone walata daaganna puluwan, computer & lap wala save karaganna puluwan, online website wala thiyanawa onatharam....lol

    බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල. :P:P

    උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
    මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
    පොත් වල මැනුවල් එන්ට්‍රීස් දානවලු. :rofl::rofl: යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
    කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.
     
    Last edited:

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල. :P:P

    උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
    මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
    පොත් වල මැනුවල් එන්ට්‍රීස් දානවලු. :rofl::rofl: යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
    කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.
    ජබුක්......
    එන්ඩ් ඔෆ් කසෙන් හම්බාස්.....
    මේ පිස් අපෝන් හිම්!!!!:lol:
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල. :P:P

    උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
    මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
    පොත් වල මැනුවල් එන්ට්‍රීස් දානවලු. :rofl::rofl: යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
    කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.

    ජබොඃ :lol:
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,697
    113
    colombo
    thinking_guy:22295180 said:
    lol,
    moda harak

    Quran softwares thiyanawa phone walata daaganna puluwan, ehemath neththang quran Pdf thiyanawa phone walata daaganna puluwan, computer & lap wala save karaganna puluwan, online website wala thiyanawa onatharam....lol

    බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල. :P:P

    උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
    මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
    පොත් වල මැනුවල් එන්ට්‍රීස් දානවලු. :rofl::rofl: යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
    කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.


    හම්මෝ බන්
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල. :P:P

    උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
    මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
    පොත් වල මැනුවල් එන්ට්‍රීස් දානවලු. :rofl::rofl: යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
    කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.

    අප්පේ ඒකටනම් හිත රිදුණා කියංහකෝ.... :lol:
    අල්ලා මැව් ලෝකේ අල්ලාගේ මිනිස්සුත් අවතැන් වුණා නොවැ... :P
    අනේ හුකේ...ඉස්ලාම් ආගමත් හරියට උණ්ඩුකපුච්චය වගේ...
    තිබ්බට මෙලෝ වැඩක් නෑ.... හැබැයි දානේනම ලෙඩ.... :(
     

    Gnauwa

    Member
    Apr 12, 2016
    829
    233
    0
    lol,
    moda harak

    Quran softwares thiyanawa phone walata daaganna puluwan, ehemath neththang quran Pdf thiyanawa phone walata daaganna puluwan, computer & lap wala save karaganna puluwan, online website wala thiyanawa onatharam....lol

    බිබිබී හිටපු තේ ඒකත් ඉස්මොල්ලෙ ගියා යකෝ මේක දැකල. :P:P

    උඹලගෙ හදිත් එකක තියෙනව දෙයියො මිනිස්සු කරන පින් පව් පොත් වල රෙකෝර්ඩ් කරන්න
    මලාඉකාවරු කියල කට්ටියක් මැව්ව කියල. කියන විදිට ටුවෙන්ටි ෆස්ට් සෙන්චරි වෙලත් උන් තාම
    පොත් වල මැනුවල් එන්ට්‍රීස් දානවලු. :rofl::rofl: යකෝ ඒකට මෙහෙ ඉන්න තම්බිල කුරානෙත් PDF කරල
    කියවන්නෙ. බලාගෙන ගියාම මුන්ට තියෙන සැප අල්ලටවත් නැතුව ඇති.

    giphy.gif


    බුල්සිට් බ්‍රෝ :lol::lol::lol: :rofl:
     
    Last edited:

    6feet

    Active member
  • Jul 21, 2016
    197
    30
    28
    වීස හදාගනිල්ලා චීනෙ යන්ඩ. තව ටික කාලෙකින් මේක මුස්ලම් රටක් වෙයි. යේක යපිලටත් තම්බි නානා වගේ කොන කපා ගන්ඩ තමා වෙනවා යෙතකොට. නැත්තම් නානා අපේ බෙල්ල තමා කපනවා :confused::confused:
     

    virad3869

    Member
    Dec 5, 2009
    389
    29
    0
    Makola
    වීස හදාගනිල්ලා චීනෙ යන්ඩ. තව ටික කාලෙකින් මේක මුස්ලම් රටක් වෙයි. යේක යපිලටත් තම්බි නානා වගේ කොන කපා ගන්ඩ තමා වෙනවා යෙතකොට. නැත්තම් නානා අපේ බෙල්ල තමා කපනවා :confused::confused:

    අවුලක් නැ යහපලානේනෙ
    :rolleyes: