ඉස්සර tv එකේ ගහපු tank game එක ඕනේ.

prasadmanjulago

Well-known member
  • Aug 12, 2010
    1,095
    184
    63
    ඉස්සර tv එකේ ගහපු tank game එක ඕනේ.

    අර අපි පොඩි කාලේ පැය ගණන් tv එකේ ගහපු game computer එකේ ගහන්න ක්‍රමයක් තියෙනවා නේද? එළකිරි එකෙත් තිබ්බා මන් ඉස්සර දැක්කා.
    කව්රුහරි ඒ thread එක හරි ඒ software එක හරි හොයල දෙනවද?
    google වලින් හොයන්නත් ඒකට කියන නම දන්නේ නෑ.:baffled::baffled:
    අර tank ගේම් වගේ:yes::yes::yes:

    ස්තුතියි/
    මට ගහන්න නෙමේ අපේ තාත්තට.:yes::yes:
     

    SinhaRuba

    Well-known member
  • May 4, 2012
    1,093
    463
    113
    Matara
    mewa PC eke gahanna puluwan machan

    me site eke tiyanawa emulator list ekak (http://www.zophar.net/nes.html)

    mama meken use karanne nester kiyana eka (http://www.zophar.net/nes/nester.html)

    meka use kalla Nintendo games play karanna puluwan.

    me tiyenne battel city game eka (http://www.freeroms.com/roms/nes/battle_city.htm)

    meka download kalla nester emulater eka open kalla eke edan Battle City.nes file eka load karanna tiyenne

    try kallabalapan oka echchara amaru wadak newei TV games wala tibuna godak games tiyanawa donload karan play karanna puluwan

    udawwak ona unoth kiyanna :)
     
    • Like
    Reactions: prasadmanjulago

    prasadmanjulago

    Well-known member
  • Aug 12, 2010
    1,095
    184
    63

    mewa PC eke gahanna puluwan machan

    me site eke tiyanawa emulator list ekak (http://www.zophar.net/nes.html)

    mama meken use karanne nester kiyana eka (http://www.zophar.net/nes/nester.html)

    meka use kalla Nintendo games play karanna puluwan.

    me tiyenne battel city game eka (http://www.freeroms.com/roms/nes/battle_city.htm)

    meka download kalla nester emulater eka open kalla eke edan Battle City.nes file eka load karanna tiyenne

    try kallabalapan oka echchara amaru wadak newei TV games wala tibuna godak games tiyanawa donload karan play karanna puluwan

    udawwak ona unoth kiyanna :)



    thanks machanlaa :yes::yes::yes::yes: