
ඕකුන් කරන දේවල් අපිට තේරෙන්නේ නැහැ. තව අවුරුදු දෙසීයක් විතර ඉස්සරහට ප්ලෑන් කරලා ඕව කරන්නේ. ඔය බෝම්බ වල මොන මොන කෙමිකල් තියනවද දන්නේ නැහැ.
හොඳම දේ ඉශ්රයෙල් ඇමෙරිකා වගේ රටවල් එක්ක පැටලෙන්නේ නැතුව ඉන්න එක.

ඕකුන් ලංකාවෙ ඉඩම් හොයනව ගන්නමොකා හොද කිව්වත් ඉස්රායල් කියන්නේ මේ ලෝකෙටම පිලිලයක් මමත් ඉස්රායල් හිටියට ඇත්ත කියන්න ඔන. හීන් නුලෙන් ඔනම දෙයක් උන් කරනවා රට අදාලම නෑ. ලෝකයේ වෙන හැම දේකටම ඔකුන් සම්බන්දයි. විසේසයනන්ම ඉස්ලාම් කොලාහල ඇති කිරීමට උපන් හපන්නු. ඇන්ට් මුස්ලිම් මෙන්ටලිටි එක ටික ටික හදන්නේ මුන් තමයි අනික මුස්ලිම් විතරක් නෙමෙයි මුන්ට එරෙහිව ඉන්න ඔනම බලවෙගයක් කාලයක් එක්කම නැති කරනවා.
ඒ කියන්නේ ලංකාවේ පාස්කු ප්රහාරයටත් උන් සම්බන්ධද?ඵහෙම නම් කවදාවත් ඕක ගැන හොයන්න වෙන ඵකක් නෑ.මොකා හොද කිව්වත් ඉස්රායල් කියන්නේ මේ ලෝකෙටම පිලිලයක් මමත් ඉස්රායල් හිටියට ඇත්ත කියන්න ඔන. හීන් නුලෙන් ඔනම දෙයක් උන් කරනවා රට අදාලම නෑ. ලෝකයේ වෙන හැම දේකටම ඔකුන් සම්බන්දයි. විසේසයනන්ම ඉස්ලාම් කොලාහල ඇති කිරීමට උපන් හපන්නු. ඇන්ට් මුස්ලිම් මෙන්ටලිටි එක ටික ටික හදන්නේ මුන් තමයි අනික මුස්ලිම් විතරක් නෙමෙයි මුන්ට එරෙහිව ඉන්න ඔනම බලවෙගයක් කාලයක් එක්කම නැති කරනවා.
ඕකුන් කරන දේවල් අපිට තේරෙන්නේ නැහැ. තව අවුරුදු දෙසීයක් විතර ඉස්සරහට ප්ලෑන් කරලා ඕව කරන්නේ. ඔය බෝම්බ වල මොන මොන කෙමිකල් තියනවද දන්නේ නැහැ.
හොඳම දේ ඉශ්රයෙල් ඇමෙරිකා වගේ රටවල් එක්ක පැටලෙන්නේ නැතුව ඉන්න එක.





එච්චර conspiracy ඕන නැහැ, anti-Islamic වෙන්න, මස්ලිම් එවුන්ගේ වැඩම ඇතිඇන්ට් මුස්ලිම් මෙන්ටලිටි එක ටික ටික හදන්නේ මුන් තමයි
ඕකුන් ලංකාවෙ ඉඩම් හොයනව ගන්න
ඔව් එහෙම කියනවා. ලන්කාවේ උන් මෝලේ ඇතිව වැඩ කල නිසා කේස් එක දුර දිග ගියේ නෑ. මුන් තෝරා ගන්නෙත් ලන්කාව වගේ පොලිටිකල් අන්ස්ටෙබල් රටවල්. දන්න විදියට දැන් ලන්කාව උන්ගේ ෆෙවරිට් ඩෙස්ටිනේසන් එක වෙලා. ආරුගම්බේ කොමිනිටි එකක් හැදෙනවා. යුරෝප් යුද්දෙත් එක්ක ගොඩක් අය මෙහෙට එන්න ගත්තාඒ කියන්නේ ලංකාවේ පාස්කු ප්රහාරයටත් උන් සම්බන්ධද?ඵහෙම නම් කවදාවත් ඕක ගැන හොයන්න වෙන ඵකක් නෑ.![]()
mtath ookama hithuna bnඒ කියන්නේ ලංකාවේ පාස්කු ප්රහාරයටත් උන් සම්බන්ධද?ඵහෙම නම් කවදාවත් ඕක ගැන හොයන්න වෙන ඵකක් නෑ.![]()
ඒක ඇත්ත බන්. කාලකන්නි මුස්ලිම් හැත්තට තැනක ගිහිල්ල ඉන්න තේරෙන්නෙ නෑ. අල්ලා හැමිනෙන්න එනව ටිකක් කල් යද්දි.එච්චර conspiracy ඕන නැහැ, anti-Islamic වෙන්න, මස්ලිම් එවුන්ගේ වැඩම ඇති
ලෝකේ armed conflict වලින් හෙන තොගේකට muslim සම්බන්ධයි
maath mee kiyanna haduweබෝම්බයක් වෙන්න බෑ නෙහ්. එක්කො fuel depot එකක් හරි ammo depot එකක් හරි.
මොකා හොද කිව්වත් ඉස්රායල් කියන්නේ මේ ලෝකෙටම පිලිලයක් මමත් ඉස්රායල් හිටියට ඇත්ත කියන්න ඔන. හීන් නුලෙන් ඔනම දෙයක් උන් කරනවා රට අදාලම නෑ. ලෝකයේ වෙන හැම දේකටම ඔකුන් සම්බන්දයි. විසේසයනන්ම ඉස්ලාම් කොලාහල ඇති කිරීමට උපන් හපන්නු. ඇන්ට් මුස්ලිම් මෙන්ටලිටි එක ටික ටික හදන්නේ මුන් තමයි අනික මුස්ලිම් විතරක් නෙමෙයි මුන්ට එරෙහිව ඉන්න ඔනම බලවෙගයක් කාලයක් එක්කම නැති කරනවා.
ඉස්රායල් උන් රුසියන් උන් එක්ක ලොකු කේස් එකක් නෑ බන්. ඉස්රාල් වල රුසියන් උන් පිරිල ඉන්න නිසා පුට්න් උනත් කේස් අදිනවා අඩුයි. දැන් අවුරුදු 3-4 කලින් පුටින් ඇවිල්ලත් ගියාරුසියාවටත් උන් කෙලිනවැයි ??
ඉස්රායල් උන් රුසියන් උන් එක්ක ලොකු කේස් එකක් නෑ බන්. ඉස්රාල් වල රුසියන් උන් පිරිල ඉන්න නිසා පුට්න් උනත් කේස් අදිනවා අඩුයි. දැන් අවුරුදු 3-4 කලින් පුටින් ඇවිල්ලත් ගියා
ehe naසිරියාවෙත් තවම රුසියන් උන් පාඩුවෙ ඉන්නෙ ඒක වෙන්න ඇති නෙහ් ??