kalin kollek dala tibba oya seen eka palathuru kadanna yawana seen ekak ne
matath yanna hithenava ban danna kenek nedda
http://applications.slbfe.lk/feb/feo/jsearchdisplay.asp
ape ekek gihilla tibba. orange kadanna. patta kattalu. orange epa wenakm kanna puluwan lu. wahina kaleta wada nelu unta. padit nelu wassa nisa
wada amaruluda bn... padi kiyak wage set wenawada athata.. thaama ratada inne...
apple midi kadana jobs nedda ban
u 6month walata gihlla tiyenne. aye awa. manusha nanayakkara dala tiyenne (salli walata) padi hodai kiyanawa. flower farm wala nan katta adui kiwwa.u fruit pick karanna ghilla tiyenne. padi hodai. e wage tamai katta. kagena wada karanna pluwannam ganak hoyaganna puluwan. wassa kale set unot habai padi madi

දොඩම් කඩන්නයි රටඉඳි කඩන්නයි කට්ටිය ගිහිල්ලා තියෙන්නේ. කන්න පුලුවන්ලු ඕන තරම්. දවසක් දෙකක් කනකොට එපා වෙනවලු. බිබිලේ දොඩම් එහේ තියෙනවලු. පැණි බේරෙනවලු අතේ ඇලෙන සයිස් එකට.