


(onna mama deshapremi jathika wagakeema itu kora wijathika balaweega walata wiruddhawa
) dan mama yanawa kamare as koranna... meka gini gaththoth iwarai... adama askoranna one.. E-news eka mokakda meke thiyena ewwage hatiyata.... kellage konde gas thaama andha uda.. mama yanwa andha gahanna... 
mona wunath E-news karayinta wada mama wada karaya e athin...

අම්මෝ මගේ Windows8 වස්තුව.රත්තරන් ඔයා කොහෙද ගිහින් හිටියෙ?අම්මෝ ඇති යන්තන් අද රෑ මම ඔයා ලඟ.කොපු පොලීසිය ගත්තට කමක් නෑ රත්තරන්.මම ගාව පැකට් 2ක් ම තියෙනව.







මම දැක්ක windows8 ඌ කියල තියෙනව කොපු පැකටුයි නිල් චිත්රපටියි ඒකේ තිබ්බ කියල.කෝ ඒවගේ පොටෝ මම දක්කේ නෑනේ.
ඈ බොල windows8 ගෙරියෝ තොපේ තාත්තටයි තොපේ අම්මටයි විතරද හු**ඩ අයිතිය තියෙන්නේ?
තොපේ තාත්තට විතරද කොපුවක් ගෙනත් තියන් උඹලගේ අම්මට **** නිදහස තියෙන්නේ?
උඹලගේ අම්මට විතරද යට ඇඳුමක් අඳින්ඩ නිදහස තියෙන්නේ?
ඔය කියන සේරම උපකරණ තොපෙ ගෙදර ලාච්චුවේ තියාගන්ඩ විතරද අයිතිය තියෙන්නේ?
ඕව තිබ්බයි කියමු ?පුද්ගලික ගෙදරක් කාර්යාලයක් විදිහට තියන්යන ගෙදරක ඕව තියාගන්ඩ තහනම්ද?
saka katayuthu ewa wenama gannawa polisiyen. ithuru wela thiyenne bageta pilissunu ewa.
amathaka wela[/QUO
kohomada ban CD ekak bageta pilissu nahama eke xxx thibba kiyala kiyanne.![]()
saka katayuthu ewa wenama gannawa polisiyen. ithuru wela thiyenne bageta pilissunu ewa.
amathaka wela[/QUO
kohomada ban CD ekak bageta pilissu nahama eke xxx thibba kiyala kiyanne.![]()
rep +++
saka katayuthu ewa wenama gannawa polisiyen. ithuru wela thiyenne bageta pilissunu ewa.
amathaka wela[/QUO
kohomada ban CD ekak bageta pilissu nahama eke xxx thibba kiyala kiyanne.![]()
eth ehema chater karanna epa.ada reta windows8 thamaie mage yahana ginibath karanne.
![]()
හා හා හා. හැම දාම මේකා ජනතාව වෙනුවෙන් ගු නානවා. අනේ අපි නොදන්න මහින්ද අබේසුන්දර. ඕකගේ කිසිම සුන්දරයක් නෑ. ඕකත් එකයි අර සුධර්මනුත් එකයි. ITN එකේ කෙල්ලොන්ට ඉන්ඩ දෙන්නෙම නෑ. උන්ද මේ මහා ලොකු සදාචාරේ කතාකරන්නේ? උන්ගේම කාමර වල තියන ඒවා තමයි ඔය.
මාරු ගින්නක්නේ බන්. condom , ජංගි ගිනි ගෙන නෑ හැබැයි PC, ඔක්කොම ලියකියවිලි ගිණිගෙන?





patta kathawa rep +++
eth ehema chater karanna epaada reta windows8 thamaie mage yahana ginibath karanne.
![]()
![]()
රෙප් කපාගන්න කැමති නැති නිසා කට වහගෙන සිටිමි මම
නැත්තම් හොඳවයින් දෙකක් කියමි තොට
![]()


mama nam kata kasana nisa kapa gathimi...![]()

කොහොමත් උබත් බට පඩුර පාගගෙනම තම රෙන්නෙ
වින්න පොන්ඩෝස්8


Machan windows8, dan pol business karan nadda????






