ඊ නිව්ස් කාමරෙන් සොයා ගනීඊ නිව්ස් කාමරෙන&#3530

pawusi

Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    අම්මෝ මගේ Windows8 වස්තුව.රත්තරන් ඔයා කොහෙද ගිහින් හිටියෙ?අම්මෝ ඇති යන්තන් අද රෑ මම ඔයා ලඟ.කොපු පොලීසිය ගත්තට කමක් නෑ රත්තරන්.මම ගාව පැකට් 2ක් ම තියෙනව.:love::love::love:
     

    Nadz19

    Member
    Oct 9, 2009
    361
    9
    0
    ma ewwa kammata hudu.. yakoo mungwa gini thiyala madi... condoms?? jangi?? chikeiyya.... yako mewa dakkama ponnayo baya wenawa nedha..... kellek ekka mukuth karaganna bari ahinsakayo mewa dakala asahane wadi wenawa nedha.......
    huh!! arakku bothal???? yakoo api dakalawath nea ehema bothal... mehe
    w ewa kamara wala thiyan inna harida???:growl: (onna mama deshapremi jathika wagakeema itu kora wijathika balaweega walata wiruddhawa:growl::growl:) dan mama yanawa kamare as koranna... meka gini gaththoth iwarai... adama askoranna one.. E-news eka mokakda meke thiyena ewwage hatiyata.... kellage konde gas thaama andha uda.. mama yanwa andha gahanna... :dull::dull:mona wunath E-news karayinta wada mama wada karaya e athin...:rofl::rofl:
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    අම්මෝ මගේ Windows8 වස්තුව.රත්තරන් ඔයා කොහෙද ගිහින් හිටියෙ?අම්මෝ ඇති යන්තන් අද රෑ මම ඔයා ලඟ.කොපු පොලීසිය ගත්තට කමක් නෑ රත්තරන්.මම ගාව පැකට් 2ක් ම තියෙනව.:love::love::love:

    :rofl::rofl::rofl::rofl::P:P:P
     

    Sachinth

    Well-known member
  • May 11, 2008
    3,759
    162
    63
    ela ela

    මම දැක්ක windows8 ඌ කියල තියෙනව කොපු පැකටුයි නිල් චිත්‍රපටියි ඒකේ තිබ්බ කියල.කෝ ඒවගේ පොටෝ මම දක්කේ නෑනේ.

    ඈ බොල windows8 ගෙරියෝ තොපේ තාත්තටයි තොපේ අම්මටයි විතරද හු**ඩ අයිතිය තියෙන්නේ?

    තොපේ තාත්තට විතරද කොපුවක් ගෙනත් තියන් උඹලගේ අම්මට **** නිදහස තියෙන්නේ?

    උඹලගේ අම්මට විතරද යට ඇඳුමක් අඳින්ඩ නිදහස තියෙන්නේ?

    ඔය කියන සේරම උපකරණ තොපෙ ගෙදර ලාච්චුවේ තියාගන්ඩ විතරද අයිතිය තියෙන්නේ?

    ඕව තිබ්බයි කියමු ?පුද්ගලික ගෙදරක් කාර්යාලයක් විදිහට තියන්යන ගෙදරක ඕව තියාගන්ඩ තහනම්ද?

    okata ohoma kiyala madi,ponna win8
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    හා හා හා. හැම දාම මේකා ජනතාව වෙනුවෙන් ගු නානවා. අනේ අපි නොදන්න මහින්ද අබේසුන්දර. ඕකගේ කිසිම සුන්දරයක් නෑ. ඕකත් එකයි අර සුධර්මනුත් එකයි. ITN එකේ කෙල්ලොන්ට ඉන්ඩ දෙන්නෙම නෑ. උන්ද මේ මහා ලොකු සදාචාරේ කතාකරන්නේ? උන්ගේම කාමර වල තියන ඒවා තමයි ඔය. :lol::lol::lol::lol:

    මාරු ගින්නක්නේ බන්. condom , ජංගි ගිනි ගෙන නෑ හැබැයි PC, ඔක්කොම ලියකියවිලි ගිණිගෙන? :baffled::baffled::baffled::dull::dull::dull:

    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: patta kathawa rep +++
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Srilankan1

    Nadz19

    Member
    Oct 9, 2009
    361
    9
    0
    ape policiya maha weera daksha ekak.. unta set wenne condoms,Pornstars,miniskirts,xxx, wage ewwa thama... un ithin mewwa maha lokuwata "evidence" bag ekata dala parissamata aran thiyenawa....... oya pita ratawal wala wage fingerprints,footprints, wage wadakata nathi dewal hoya hoya inne nea....
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    බොරු කියද්දි හොදට බලල කියහන්,නිකන් අන්දරේ රීව වගේ වෙන්නෙ නැතුව :) කොහොමත් උබත් බට පඩුර පාගගෙනම තම රෙන්නෙ :)වින්න පොන්ඩෝස්8:-)
     

    Santa

    Well-known member
  • Mar 15, 2007
    8,483
    247
    63
    ශැණ්ඨාළණ්ථේ
    අම්ම්ටහුඩු.... :eek::shocked:

    යකඩ වලින් හදපු කොපු වෙන්න ඇති නේද බං...?? :shocked:


    වැල CD එහෙම බාගෙට පිච්චිලා තියෙද්දි ආයේ machine එකකට දාලා check කරල බලන්න ඇති නේද බං....
    :eek:

    යකෝ...මේ හිච්චි කොල්ලොත් නෙට් එකෙන් වැල බලන කාලේ site එකක් කරන උන්
    වැල CD ගොඩ ගහගෙන ඉඳීද? :lol: :rofl:
     

    kadda

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    614
    412
    63
    Machan windows8, dan pol business karan nadda????

    Onna me thread eke mage post walata hate SF supporters kiyalaa ekek mata - rep deela...ane huke..mama SF supporter kenekwath, MR supporter kenekwath newey. habay mama dakina aththa wenuwen mama katha karanawa. Konda kelin thiyan weda karanawa. eka ekaata kade yanne nehe. Mata - rep deepu eka mokaa wunath uta kiyanna thiyenne echcharay.


    :frown::frown::frown::frown::frown::frown::frown:
     
    • Like
    Reactions: metrix2