ඊ නිව්ස් කාමරෙන් සොයා ගනීඊ නිව්ස් කාමරෙන&#3530

HASITHA DIMANTHA

Well-known member
  • Mar 7, 2009
    7,709
    535
    113
    Kandy
    MENNA MEKA BORUWAK KIYANNA DANNE NA..MACHAN BORUWAK KIYADDI THATHWIKA WIDIHATA KIYAPAN.(MAMA ME BORUKIYANNA ANUBALA DENAWA NEMEI)ITHIN UA KOHOMATH BORU KKYANA EKANE EKAI KUWE........MACHAN AI UBA OCHCHARA KADE YANNE BAN....AUM GALAWAAAGENE KADE YANAWA......PALAYAN PALAYAN.......
     

    metrix2

    Well-known member
  • Nov 1, 2010
    1,668
    308
    83
    DRACULALAND
    boru nokiya hitapan. ewa ubalata penna show eke thiyanne naha. saka katayuthu ewa wenama gannawa polisiyen. ithuru wela thiyenne bageta pilissunu ewa.
    munta gini thiya ganna kalin ewa ayin kara ganna amathaka wela
    :lol:

    CDඑකක් පිච්චුනාට පස්සේ ඇතුලේ තියෙනේ XXX නැද්ද මොනවද කියලා බලන විදිය පොඩ්ඩක් කියලා දිපන්කෝ.
    ඔය තාක්ෂනේ මාර වටිනවා ලංකාවට

    උබට බොරු කියන්නත් ටියුෂන් ක්ලාස් එකකට යන්න වෙනවා ඉගෙන ගන්න
    වැඩ ඔක්කොම පැත්තකට දාල බොරුවක් ගොතන්න්න ඉගෙන ගනින්
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    CM_LK

    Active member
  • Oct 3, 2010
    714
    80
    28
    ඊ නිව්ස් කාමරෙන් සොයා ගනී
    පාවිච්චි කළ මත්පැන් බෝතල්, කාන්තා යට ඇඳුම් නිල් චිත්‍රපට කීපයක් හා උපත් පාලන උපකරණ ඇතුළු භාණ්ඩ තොගයක් ගිනි ගැනීමට ලක් වූ ලංකා ඊ නිව්ස් කාර්යාලයේ තිබී සොයාගෙන ඇති බව පොලිස් ආරංචි මාර්ග සඳහන් කරයි.

    මෙන්න රටටම පච සපයපු උන්ගේ ඔපිස් එකේ තිබ්බ ඒවා. මුන්ව ගිනි තියලත් මදි :angry::angry::angry:

    macho kada yanna epa........
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    අය්යෝ මේක ඇද්ද ඇති බන් දැන් පොන්නයා online නැහැනේ
     
    • Like
    Reactions: anju.r

    aits

    Junior member
  • Nov 7, 2010
    191
    7
    18
    rajaye rasa parikshaka yanne nethuwa,policeya ginih owa hoya ganna widihak ne.mu ge boru.owa hoyagana thiyenne BANDULA PADMAKUMARA ge office eken.me moda heththa patalawagana.balapiya ponna win8 'DINAMINA' paththare.muta anunge katu kala thele
     

    sanath ekanayake

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    lankawe inteligence walata ahu wenne nathuwa ehema karanna puluwanda? Enews aya ehema gon wada kraida?
    nikan gon katha kiyanna epaa yako.

    ඔයාගෙ නුවනක්කාර කතාවට බොහොම ස්තුතියි.
    ඔයා යුද්දෙ දවස් වල ඉන්න ඇත්තෙ දිව්‍ය ලෝකෙ වෙන්න ඇති ෂුවර් එකටම.අපි නම් ලංකාවෙ නොහිටියත් අපේ හැඟීම තිබුනේ අපේ මව්බිම ගැන.:yes:
    සිරස,ටැමිල් නෙට්,ජීටීවී,වගෙම ඊනිව්ස් කට්ටියත් කලේ එකම වැඩේ.
    එව්ව උඩ දාගෙන එලකිරි එකට දාලා තමන්ගේ අමාරුව අඩු කර ගත් කට්ටියක් ඉන්නවා.
    ප්‍රභාකරන් මැරුණ දා ඉඳලා අපේ රටේ බෝම්බ පිපිරුම්,මරාගෙන මැරෙන උන් නැති එක ගැන දුක් ගී කියපු එක කට්ටියක් තමයි මේ
    6.gif
    .
    6.gif
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,011
    4,603
    113
    owa enews ekata mada gahala ginitiyapu eka wahanna gahapu boru..pudumai kudu tiyenawa kiwwe natte
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    ube ammata mama ada ape balla dala ariye. pukatath ariya. balapan ada ekige rathu wela athi :P

    aye tho ponnayo ballo use karanne thoge payyiya nadda
    kohomath thota oya kiyapu wadewath karanna baha
    mokada thoge amma wage hamoma wate yanne naha
    thowage puthek e ganitath karumayak
    tho ammawa wate yawala fried rice kana ekane
    tho ona deyak gahapan
    mama aye reply karanne naha
    ponna huththige putha
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව

    CDඑකක් පිච්චුනාට පස්සේ ඇතුලේ තියෙනේ XXX නැද්ද මොනවද කියලා බලන විදිය පොඩ්ඩක් කියලා දිපන්කෝ.
    ඔය තාක්ෂනේ මාර වටිනවා ලංකාවට

    උබට බොරු කියන්නත් ටියුෂන් ක්ලාස් එකකට යන්න වෙනවා ඉගෙන ගන්න
    වැඩ ඔක්කොම පැත්තකට දාල බොරුවක් ගොතන්න්න ඉගෙන ගනින්
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: patta kathawa oy :lol::lol::lol: shike rep denna balune :(
     
    • Like
    Reactions: metrix2

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,567
    6,066
    113
    Mr Dilshan wesige putha baye maru. Mr Dilshan ponnayage amma wage wesa ganu api gahanne naha. mage ballata thama denne. ekita AIDS hama ekakma thiyenawa

    machan umba kochara scurvy wenna haduwata..umba baha..so try karana eka nawaththa pan.. hehe manusseyk wage liyapan..ehtakota umba kawru hari hondin uthara dei..
     
    • Like
    Reactions: Mr Dilshan

    Jahoo

    Banned
    Feb 1, 2011
    185
    21
    0
    සිරස,ටැමිල් නෙට්,ජීටීවී,වගෙම ඊනිව්ස් කට්ටියත් කලේ එකම වැඩේ.
    එව්ව උඩ දාගෙන එලකිරි එකට දාලා තමන්ගේ අමාරුව අඩු කර ගත් කට්ටියක් ඉන්නවා.
    ප්‍රභාකරන් මැරුණ දා ඉඳලා අපේ රටේ බෝම්බ පිපිරුම්,මරාගෙන මැරෙන උන් නැති එක ගැන දුක් ගී කියපු එක කට්ටියක් තමයි මේ
    6.gif
    .
    6.gif

    ඔය කොටි පුක පත්තර ගිනි තියන්නයි, මිනීමරන්නයි, පොල් මිල ඉහල යවන්නයි වලංගු නෑ බං. කොටි ඉවර කරා කියලා මහින්දලාට ලංකාවම හොරකම් කරන්න දෙන්නයි, අවනීතිය රජකරවන්නයි දෙන්න බෑ.මොකෝ උගේ පරම්පරාවේ එකෙක්වත් ඒකට මැරිලා හරි තුවාල වෙලා හරි තියෙනවද?
    උන්ට වැඩිය ඔය යුද්ධෙට තමන්ගේ හැම එකක්ම දුන්න හුඟක් අය ඉන්නවා.හැම කුපාඩි බලු වැඩකටම හෙලුව වහන්න කොටි පුකයි, දේශප්‍රේමි පුකයි මෙතනට උස්සගෙන එන්න එපා. ඒක හරියන තියරි එකක් නෙවෙයි.අපේ රට යුද්දෙන් පස්සේ නව යුගයකට ගෙනියන්න ඕනී. නියම නිදහස, නියම නීතිය, නියම ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය, ඇති කරන්න ඕනී. කොටි අවුරුදු 30ක් කාපු රට, රාජපක්ෂලාට තව අවුරුදු 20ක් හොරකම් කර කර, නාස්තී කර කර කන්න දෙන්න මේ රටේ නියම දේශ හිතවාදීන් ලෑස්ති නෑ .අන්න ඒක දැන ගනින්