ඊ නිව්ස් කාමරෙන් සොයා ගනීඊ නිව්ස් කාමරෙන&#3530

HAneo

Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ඔයාගෙ නුවනක්කාර කතාවට බොහොම ස්තුතියි.
    ඔයා යුද්දෙ දවස් වල ඉන්න ඇත්තෙ දිව්‍ය ලෝකෙ වෙන්න ඇති ෂුවර් එකටම.අපි නම් ලංකාවෙ නොහිටියත් අපේ හැඟීම තිබුනේ අපේ මව්බිම ගැන.:yes:
    සිරස,ටැමිල් නෙට්,ජීටීවී,වගෙම ඊනිව්ස් කට්ටියත් කලේ එකම වැඩේ.
    එව්ව උඩ දාගෙන එලකිරි එකට දාලා තමන්ගේ අමාරුව අඩු කර ගත් කට්ටියක් ඉන්නවා.
    ප්‍රභාකරන් මැරුණ දා ඉඳලා අපේ රටේ බෝම්බ පිපිරුම්,මරාගෙන මැරෙන උන් නැති එක ගැන දුක් ගී කියපු එක කට්ටියක් තමයි මේ
    6.gif
    .
    6.gif

    Me kathawa nam 100% aththa machan.
    E-news e kale kale Para kotinta kade yana ekama thama.
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ඔය කොටි පුක පත්තර ගිනි තියන්නයි, මිනීමරන්නයි, පොල් මිල ඉහල යවන්නයි වලංගු නෑ බං. කොටි ඉවර කරා කියලා මහින්දලාට ලංකාවම හොරකම් කරන්න දෙන්නයි, අවනීතිය රජකරවන්නයි දෙන්න බෑ.මොකෝ උගේ පරම්පරාවේ එකෙක්වත් ඒකට මැරිලා හරි තුවාල වෙලා හරි තියෙනවද?
    උන්ට වැඩිය ඔය යුද්ධෙට තමන්ගේ හැම එකක්ම දුන්න හුඟක් අය ඉන්නවා.හැම කුපාඩි බලු වැඩකටම හෙලුව වහන්න කොටි පුකයි, දේශප්‍රේමි පුකයි මෙතනට උස්සගෙන එන්න එපා. ඒක හරියන තියරි එකක් නෙවෙයි.අපේ රට යුද්දෙන් පස්සේ නව යුගයකට ගෙනියන්න ඕනී. නියම නිදහස, නියම නීතිය, නියම ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය, ඇති කරන්න ඕනී. කොටි අවුරුදු 30ක් කාපු රට, රාජපක්ෂලාට තව අවුරුදු 20ක් හොරකම් කර කර, නාස්තී කර කර කන්න දෙන්න මේ රටේ නියම දේශ හිතවාදීන් ලෑස්ති නෑ .අන්න ඒක දැන ගනින්

    uba kiyana kathawata math ekagai
    habai machan anik presidents lata bari una de mahinda kala machan
    eka thama methana wade

    Habai eka pitin dala ara uge mallila 2na karana wada nam maha K--i wada ban
     

    bang bang

    Banned
    Jan 7, 2011
    65
    3
    0
    ඔයාගෙ නුවනක්කාර කතාවට බොහොම ස්තුතියි.
    ඔයා යුද්දෙ දවස් වල ඉන්න ඇත්තෙ දිව්‍ය ලෝකෙ වෙන්න ඇති ෂුවර් එකටම.අපි නම් ලංකාවෙ නොහිටියත් අපේ හැඟීම තිබුනේ අපේ මව්බිම ගැන.:yes:
    සිරස,ටැමිල් නෙට්,ජීටීවී,වගෙම ඊනිව්ස් කට්ටියත් කලේ එකම වැඩේ.
    එව්ව උඩ දාගෙන එලකිරි එකට දාලා තමන්ගේ අමාරුව අඩු කර ගත් කට්ටියක් ඉන්නවා.
    ප්‍රභාකරන් මැරුණ දා ඉඳලා අපේ රටේ බෝම්බ පිපිරුම්,මරාගෙන මැරෙන උන් නැති එක ගැන දුක් ගී කියපු එක කට්ටියක් තමයි මේ
    6.gif
    .
    6.gif



    pitarata hitapu godak un mahindata kade giya saha yana eka thama karanne. mokada un danne nahe lankawe situtation eka. ube desha premaya mahindata kade yana eka.
    ubata wada mama histroy eka dannawa, K.P./Karuna/ ge histroy eka ubata mathaka nadda.un ahinsaka minissu marana dawaswala uba hitiye mona lokeda?
    a wagema Dr.Rajtha senarathna issara hamudawata apahasa karala kiyapu katha danna ekekgen ahaganin.
    mama ubata eka siddiyak kiyannam millenium city case ekedi Ranil wa beranna Raid eka hari kyanna wadiyenma katha karapu eka thama Rajitha.
    uba poddak war eka iwara una dawaswala prabakaran maruna dawaswala Lankaenews eke dapu article balala waren katha karanna andayek wage mahindata kade yanne nathuwa.
    war eken passe mahinda rajapashe family eka athpath karagath dewal janathawa gihin dipuwa neme. ratata adare nam rate sampath walin yati madi gahanne nahe.
    specially rata amaruwe watila inna welawaka.
     
    Last edited:

    bang bang

    Banned
    Jan 7, 2011
    65
    3
    0

    uba kiyana kathawata math ekagai
    habai machan anik presidents lata bari una de mahinda kala machan
    eka thama methana wade

    Habai eka pitin dala ara uge mallila 2na karana wada nam maha K--i wada ban


    rate badumila wadiwima palanaya karagann bari eka kohomada ban udda karanne.hamudawa nathnam war eka dinanneth nahe.mokda mahindage un anith mokawath hariyata karada?
     

    library

    Member
    Oct 24, 2008
    284
    12
    0
    Galle, Sri Lanka
    නඩුත් හාමුදුරුවන්ගේ .. බඩුත් හාමුදුරුවන්ගේ ... මේක President ගේ වැඩක් ...
     

    imeshSJ

    Member
    Jul 26, 2007
    872
    12
    0
    fire walata oroththudena උපත් පාලන උපකරණ monada

    ඊ නිව්ස් කාමරෙන් සොයා ගනී
    පාවිච්චි කළ මත්පැන් බෝතල්, කාන්තා යට ඇඳුම් නිල් චිත්‍රපට කීපයක් හා උපත් පාලන උපකරණ ඇතුළු භාණ්ඩ තොගයක් ගිනි ගැනීමට ලක් වූ ලංකා ඊ නිව්ස් කාර්යාලයේ තිබී සොයාගෙන ඇති බව පොලිස් ආරංචි මාර්ග සඳහන් කරයි.

    මෙන්න රටටම පච සපයපු උන්ගේ ඔපිස් එකේ තිබ්බ ඒවා. මුන්ව ගිනි තියලත් මදි :angry::angry::angry:
    fire walata oroththudena උපත් පාලන උපකරණ monada
     

    dilanekama

    Member
    May 25, 2007
    43
    1
    0
    E condom metal walin hadapuwa wenna ona ne. nathnam ochchara ginnakin passeth ithuru wenna bane. Police meka karapu ayawa hoyaganne nathuwa eke thibunu condom gana katha karanawa. kiyanna hadanne condom nisa gini thiyapu eka hari kiyala ne. Aniwa meka government wadak..
     

    lasa.lasa

    Well-known member
  • Aug 15, 2008
    3,884
    606
    113
    000206B4.gif





    මෙන්න ඔබට අනගි අවස්ථාවක්!!!

    ඔබගේ සියලුම වැඩ නොකරන (විශේෂයෙන් පිලිස්සුනු:P) සීඩී / ඩීවීඩී තැටිවල අඩංගු දෑ මොනවාදැයි හරියාකාරවම දැන ගැනීමට අවශ්‍යද? මෙන්න විසඳුම
    .
    .
    .
    .
    .

    අදම වින්ඩෝස්8 හමුවන්න

    "සීඩී / ඩීවීඩී දුටු විගස තැටිවල අඩංගු දෑ මොනවාදැයි හරියටම පවසන (විශේෂයෙන් xxx)
    ලංකාවට සිටින එකම පුද්ගලයා වින්ඩෝස්8"

    මෙම සේවාව ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය එකම සුදුසුකම වන්නේ ඔබගේ *** දිග ප්‍රමාණයයි.
    ................................
    දිග වැඩි නම් ඔබට තවත් වාසියක් - ගින්නට නොපිළිස්සෙන කොන්ඩම් සහිත පැකට් එකක් නොමිලේ!
    ................................

    එන්න හමුවන්න...... සතියේ සෑම දිනකම
    00020352.gif

    අදම මෙම වාසිය ලබාගන්න........
     

    suse

    Member
    Dec 24, 2009
    264
    15
    0
    ඊ නිව්ස් කාමරෙන් සොයා ගනී
    පාවිච්චි කළ මත්පැන් බෝතල්, කාන්තා යට ඇඳුම් නිල් චිත්‍රපට කීපයක් හා උපත් පාලන උපකරණ ඇතුළු භාණ්ඩ තොගයක් ගිනි ගැනීමට ලක් වූ ලංකා ඊ නිව්ස් කාර්යාලයේ තිබී සොයාගෙන ඇති බව පොලිස් ආරංචි මාර්ග සඳහන් කරයි.

    මෙන්න රටටම පච සපයපු උන්ගේ ඔපිස් එකේ තිබ්බ ඒවා. මුන්ව ගිනි තියලත් මදි :angry::angry::angry:

    ගිනි ගත් තැන බලන්න ගිය උන් එතනත් හොයල තියෙන්නෙ හු+පු ඒව . තොපි එක එකාගෙ ජන්ගියි කොපුයි හොයපියව්. ඒව විතරයි මෙච්චර කල් හොයාගෙන තියෙන්නෙ. කෝ ලසන්ත ඝාතකයො,කෝ එක්නැලිගොඩ, කෝ සිරසට ගහපු උන්, ? කියපියව් බල්ලනි ලන්කා ඊ නිව්ස් එකට ගහල තියෙන්නෙ ජන්ගි ගලවගත් කොපු දාගත්තු පිරිසක් කියල. සමහර විට වින්ඩො 8 ල වෙන්ඩ බහැ. හේතුව කතා කරන විදියට ඌට ජන්ගිවත් කොපුවත් උවමනා නැහැ වගෙ. පොන්න ගතිය පෙන්නනවනෙ.
     

    lasa.lasa

    Well-known member
  • Aug 15, 2008
    3,884
    606
    113
    ගිනි ගත් තැන බලන්න ගිය උන් එතනත් හොයල තියෙන්නෙ හු+පු ඒව . තොපි එක එකාගෙ ජන්ගියි කොපුයි හොයපියව්. ඒව විතරයි මෙච්චර කල් හොයාගෙන තියෙන්නෙ. කෝ ලසන්ත ඝාතකයො,කෝ එක්නැලිගොඩ, කෝ සිරසට ගහපු උන්, ? කියපියව් බල්ලනි ලන්කා ඊ නිව්ස් එකට ගහල තියෙන්නෙ ජන්ගි ගලවගත් කොපු දාගත්තු පිරිසක් කියල. සමහර විට වින්ඩො 8 ල වෙන්ඩ බහැ. හේතුව කතා කරන විදියට ඌට ජන්ගිවත් කොපුවත් උවමනා නැහැ වගෙ. පොන්න ගතිය පෙන්නනවනෙ.


    මුන්ට ඕවට උත්තර නෑ බන්
     

    snoop_ug

    Well-known member
  • Oct 2, 2006
    7,959
    667
    113
    @ Lankawe oi
    ගිනි ගත් තැන බලන්න ගිය උන් එතනත් හොයල තියෙන්නෙ හු+පු ඒව . තොපි එක එකාගෙ ජන්ගියි කොපුයි හොයපියව්. ඒව විතරයි මෙච්චර කල් හොයාගෙන තියෙන්නෙ. කෝ ලසන්ත ඝාතකයො,කෝ එක්නැලිගොඩ, කෝ සිරසට ගහපු උන්, ? කියපියව් බල්ලනි ලන්කා ඊ නිව්ස් එකට ගහල තියෙන්නෙ ජන්ගි ගලවගත් කොපු දාගත්තු පිරිසක් කියල. සමහර විට වින්ඩො 8 ල වෙන්ඩ බහැ. හේතුව කතා කරන විදියට ඌට ජන්ගිවත් කොපුවත් උවමනා නැහැ වගෙ. පොන්න ගතිය පෙන්නනවනෙ.

    :):):)
     
    Apr 22, 2008
    202
    5
    0
    000206B4.gif





    මෙන්න ඔබට අනගි අවස්ථාවක්!!!

    ඔබගේ සියලුම වැඩ නොකරන (විශේෂයෙන් පිලිස්සුනු:P) සීඩී / ඩීවීඩී තැටිවල අඩංගු දෑ මොනවාදැයි හරියාකාරවම දැන ගැනීමට අවශ්‍යද? මෙන්න විසඳුම
    .
    .
    .
    .
    .

    අදම වින්ඩෝස්8 හමුවන්න

    "සීඩී / ඩීවීඩී දුටු විගස තැටිවල අඩංගු දෑ මොනවාදැයි හරියටම පවසන (විශේෂයෙන් xxx)
    ලංකාවට සිටින එකම පුද්ගලයා වින්ඩෝස්8"

    මෙම සේවාව ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය එකම සුදුසුකම වන්නේ ඔබගේ *** දිග ප්‍රමාණයයි.
    ................................
    දිග වැඩි නම් ඔබට තවත් වාසියක් - ගින්නට නොපිළිස්සෙන කොන්ඩම් සහිත පැකට් එකක් නොමිලේ!
    ................................

    එන්න හමුවන්න...... සතියේ සෑම දිනකම
    00020352.gif

    අදම මෙම වාසිය ලබාගන්න........

    sira kathawa :lol::lol::lol:
     

    chaarr

    Active member
  • Feb 28, 2008
    896
    191
    43
    මොනව උනත් windows8 ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මොත් ඒක හිට් එකක්. ‍කමෙන්ට්ස් දෙතුන් සීයක්වත් වදිනව.:):)
     

    bang bang

    Banned
    Jan 7, 2011
    65
    3
    0
    මොනව උනත් windows8 ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මොත් ඒක හිට් එකක්. ‍කමෙන්ට්ස් දෙතුන් සීයක්වත් වදිනව.:):)


    uge hath muthu paranparawama bannunuth ahanawa.:lol::lol: