උඔලත් මේක තියෙනවද... ලිංගික ඊර්ශ්‍යාව..ලොල්

Dragonborn

Member
Apr 22, 2013
135
19
0
එහෙම එකක් අවශ්‍යය වෙන්නේ නෑ විශ්වාස කරනවා නම්. නමුත් පුද්ගලයා පිළිබදව සැකයක් තියෙනවා නම් පොඩි Experiment ටිකක් කරලා තමන්ගේ සැකය ඉවත් කරගන්න පුලුවන්.
 

rocat90

Well-known member
  • Dec 14, 2012
    10,841
    1,392
    113
    Ma_Sadata_Kamathi_Nanda.jpg




     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    සහෝ ඔයත් ඔය බිරිදයි ළමයිනුයි ගෙදර ත්යාගෙන fb ගානෙ රෑට රෑට වචන ට්‍රාන්ස්ලේට්‌ කර කර නාකි සුද්දියෝ පස්සෙ දුවන අමාරුවට කියන නම මොකද්ද සහෝ.. :(

    නෑ කියපිය බලන්න දානව දැනගන් screen ෂොට් ලොරියක් විතර.. අබුඩේ විතරක් ඉතුරු වෙන්න..
    2.gif


    මේ අසරණ අපිලවත් පටල ගන්න හැදුව.. පාකි නකේ බෙල් තේරේ
    2.gif

    :sorry::sorry:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    සහෝ ඔයත් ඔය බිරිදයි ළමයිනුයි ගෙදර ත්යාගෙන fb ගානෙ රෑට රෑට වචන ට්‍රාන්ස්ලේට්‌ කර කර නාකි සුද්දියෝ පස්සෙ දුවන අමාරුවට කියන නම මොකද්ද සහෝ.. :(

    නෑ කියපිය බලන්න දානව දැනගන් screen ෂොට් ලොරියක් විතර.. අබුඩේ විතරක් ඉතුරු වෙන්න..
    2.gif


    මේ අසරණ අපිලවත් පටල ගන්න හැදුව.. පාකි නකේ බෙල් තේරේ
    2.gif
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: දාපන් දාප්න් නැට්ට පුකෙ ගග ගෙන දුවන්න:lol:
    ගෙදර ගෑණි ලංවෙන්න දෙන්නේ නැතිකොට එළකිරි එනවා කාට කාට හරි ඇරලා යන්න..ඒකනේ සීන් එක :yes:

    ඔන්න උබෙ කෙරුවාව කියලා සචියා
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: දාපන් දාප්න් නැට්ට පුකෙ ගග ගෙන දුවන්න:lol:


    ඔන්න උබෙ කෙරුවාව කියලා සචියා

    දවසක් ඌ මගෙන් ඉල්ලනවා හොඳ කෑල්ලකගේ එෆ් බී ලින්ක් එකක්..ඉතිං මම දීලා ඌට කරන විදියක් කිව්වා...දැන් මේ පාහර බල්ලා මටම කෙලවන්න යනවා :eek:
    -------------
    දැන් උඔ ඇයි මගේ ප්‍රශ්නෙන් පැන්නේ :lol:
     

    ~Titi~

    Well-known member
  • Oct 17, 2011
    14,339
    1,449
    113
    -------------------------------------------
    තමන්ගෙ කෙල්ලගෙ උනත් FB එක ඉල්ලගෙන කෙල්ල වගේ පැය 24ම ඔන්ලයින් දාල තියල කොල්ලො චැට් කරනවද කියල බලන් ඉන්න එක මහ කුජීතයි ඕයි
    -------------------------------------------
    owanam aththatama ketha weda !
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: දාපන් දාප්න් නැට්ට පුකෙ ගග ගෙන දුවන්න:lol:

    මම කිව්වෙ.. කාසම කහපාට කරගෙන පවර් එක බස්ස ගත්ත දැක්කනෙ.. සිංහ ලීලාවෙන් කොමෙන්ට් කොටපු එකා බව්ව පැට්ටෙක් උන හැටි... :lol::lol::lol::lol:
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    සහෝ ඔයත් ඔය බිරිදයි ළමයිනුයි ගෙදර ත්යාගෙන fb ගානෙ රෑට රෑට වචන ට්‍රාන්ස්ලේට්‌ කර කර නාකි සුද්දියෝ පස්සෙ දුවන අමාරුවට කියන නම මොකද්ද සහෝ.. :(

    නෑ කියපිය බලන්න දානව දැනගන් screen ෂොට් ලොරියක් විතර.. අබුඩේ විතරක් ඉතුරු වෙන්න..
    2.gif


    මේ අසරණ අපිලවත් පටල ගන්න හැදුව.. පාකි නකේ බෙල් තේරේ
    2.gif

    :lol: මට පොඩි මතකයට එනවා උබත් නාකි සුද්දියෙක් කඩ්ඩෙන් දාපු එකකට උබ සිංහලෙන් රිප්ලයි කරලා තිබුන :eek:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    දවසක් ඌ මගෙන් ඉල්ලනවා හොඳ කෑල්ලකගේ එෆ් බී ලින්ක් එකක්..ඉතිං මම දීලා ඌට කරන විදියක් කිව්වා...දැන් මේ පාහර බල්ලා මටම කෙලවන්න යනවා :eek:
    -------------
    දැන් උඔ ඇයි මගේ ප්‍රශ්නෙන් පැන්නේ :lol:

    අන්න අන්න ළිදෙන් ගොඩ එන්න යනවා.. ෆේස් බුක් ගානෙ සෙවල නම් ජීවිතේට පෙරලා නෑ පෙරන්නෙත් නෑ පුතා අපි :lol::lol::lol:

    Navindra Laknath
    umbatath honda ekekge link eka dennada
    google translater eka use karahan

    -PAXP-deijE.gif
    8:34pm
    Sachith Dhananjaya Welivitaepa mata me thiyana ewwa maintain kora ganna baurwa inne


    :lol::lol::lol::lol:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මම කිව්වෙ.. කාසම කහපාට කරගෙන පවර් එක බස්ස ගත්ත දැක්කනෙ.. සිංහ ලීලාවෙන් කොමෙන්ට් කොටපු එකා බව්ව පැට්ටෙක් උන හැටි... :lol::lol::lol::lol:
    දාපන් නැත්නම් මට එවපන් අලුත් ත්‍රෙඩ් එකක දාන්නම්
    :lol::lol::lol::lol: ලක්නාත්ගෙ ගල් කොල්ලා අර ඉබ්බා:lol::lol:දැන් උබත් එක්ක ගෙමට එයි:lol:
    දවසක් ඌ මගෙන් ඉල්ලනවා හොඳ කෑල්ලකගේ එෆ් බී ලින්ක් එකක්..ඉතිං මම දීලා ඌට කරන විදියක් කිව්වා...දැන් මේ පාහර බල්ලා මටම කෙලවන්න යනවා :eek:
    -------------
    දැන් උඔ ඇයි මගේ ප්‍රශ්නෙන් පැන්නේ :lol:
    මොකක්ද ප්‍රශ්නෙ?
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    අන්න අන්න ළිදෙන් ගොඩ එන්න යනවා.. ෆේස් බුක් ගානෙ සෙවල නම් ජීවිතේට පෙරලා නෑ පෙරන්නෙත් නෑ පුතා අපි :lol::lol::lol:

    Navindra Laknath
    umbatath honda ekekge link eka dennada
    google translater eka use karahan

    -PAXP-deijE.gif
    8:34pm
    Sachith Dhananjaya Welivitaepa mata me thiyana ewwa maintain kora ganna baurwa inne


    :lol::lol::lol::lol:
    :lol::lol::lol:ජබුක් නාතයා
    :lol: මට පොඩි මතකයට එනවා උබත් නාකි සුද්දියෙක් කඩ්ඩෙන් දාපු එකකට උබ සිංහලෙන් රිප්ලයි කරලා තිබුන :eek:
    මම කිවුවෙ සච්යා ඔන්න ඉබ්බා දෙන්න ගත්තා ලකාට:lol::lol:
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    දාපන් නැත්නම් මට එවපන් අලුත් ත්‍රෙඩ් එකක දාන්නම්
    :lol::lol::lol::lol: ලක්නාත්ගෙ ගල් කොල්ලා අර ඉබ්බා:lol::lol:දැන් උබත් එක්ක ගෙමට එයි:lol:

    මොකක්ද ප්‍රශ්නෙ?

    මම අහවල් එකකට ගේමට එන්නද ... මේ ලකපටස් මටත් මඩ ගහල තියෙනවා... දාපන් සචිත් පුටේ :yes:
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    අන්න අන්න ළිදෙන් ගොඩ එන්න යනවා.. ෆේස් බුක් ගානෙ සෙවල නම් ජීවිතේට පෙරලා නෑ පෙරන්නෙත් නෑ පුතා අපි :lol::lol::lol:

    Navindra Laknath
    umbatath honda ekekge link eka dennada
    google translater eka use karahan

    -PAXP-deijE.gif
    8:34pm
    Sachith Dhananjaya Welivitaepa mata me thiyana ewwa maintain kora ganna baurwa inne


    :lol::lol::lol::lol:
    edited :lol::lol:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මම අහවල් එකකට ගේමට එන්නද ... මේ ලකපටස් මටත් මඩ ගහල තියෙනවා... දාපන් සචිත් පුටේ :yes:
    11.gif
    :yes: එල අන්න එහෙම වරෙන් එක වෙලවකට එකෙක්වව්තරක් ලිදට දාමු දැන් ලක්නාත් ගමෙහ් බයියගෙ වෙලාව:lol:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    :lol: මට පොඩි මතකයට එනවා උබත් නාකි සුද්දියෙක් කඩ්ඩෙන් දාපු එකකට උබ සිංහලෙන් රිප්ලයි කරලා තිබුන :eek:

    මාව අනාත කරන්න උබල වගේ ඔට්ටු පාලුවො කරන වැඩ තමා බොල ඕව.. උන්ට කඩ්ඩෙන් කොටන්න පිස්සුවක් ඇතෑ..

    උබ ඔය දැක්කෙ එකක් දෙකක් විතරයි නෙ..


    rIGptQE.png


    මේ ඉන්නෙ තවත් ඒ වගේ උන් :lol::lol::lol: තී වගේ මයි ඇරපු අතක් නෑ.. එහෙම උන්ට එකම හැන්ද තමා ඉතිං :lol::lol:
    https://www.facebook.com/gracedokie112
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    :frown: මේක හරි කෙලියක් උනා නෙහ... යකෝ ලකාට මඩ ගහගෙන ආව විතරයි .. නොදකින් තොපි :angry:
    උබ මොකටද ලකා ලිදට වැටෙන වෙලාවෙ සචියව ලිදෙ දන්න ආවෙ:growl::growl:
    එහෙනම් ලකාවම දාමු:lol: