ayi kotu paneema...නැත්තම් චීත්ත කෑල්ලක් අල්ලගෙන අල්ලං සෙල්ලන් කරනව![]()

ayi kotu paneema...නැත්තම් චීත්ත කෑල්ලක් අල්ලගෙන අල්ලං සෙල්ලන් කරනව![]()

එක GT අයියා කරයි .උබ පොඩ්ඩක් පයින්නේ නැතුව හිටපන්

මම මෙච්චර වෙලා මේක ගැන මුකුත්ම කිව්වේ නෑ ... ඒත් තව තවත් මඩ ගහත්දී ඉවසන් ඉන්න බෑ ..... ek චැට් වලින් පිල් මාරු කරන එක බලු වැඩ කියල බැනපු බැනිල්ල මෙතන කියන්න බෑ ..... ඒවා ඔක්කොම ආවේ ek චැට් වලින් .... නැතුව ප්රසිද්දියේ නෙමෙයි .... මම පූසට vote කරන පරක්කුවෙන් ඒ චැට් එකේදී මට කියපු දේම tag වලට වැටුන ..... කොහොමද කියන්නේ ඒ ටැග දැම්මේ පූස්ගේ පිල කියල ?????
ආයෙත් අදින්නද හදන්නේ ,,,,
මට නම් හිතෙන්නේ මේ වෙච්ච දේවල් හොදටම ඇති කියලයි ............

deffa, geethq thiyana polu yanne muge pitinBTW good night Sir Kodagoda
![]()

කණ්ඩායම් වලට කඩනවා නම් එක එකාට ඕනේ විදිහට කණ්ඩායම් හදාගන්න බැහැ gt මහත්තයෝ ඔන්න මම කිව්වා ඕක


පූස්;14816633 said:සහෝ මම රේඩියෝ එකේ හැමදාම ඇක්ටිව් ඔයාල එහෙම වෙලා ඉඳල ගියා කිව්ව නේද?
පොඩ්ඩක් රේඩියෝ අයගෙන් අහන්න![]()

මම නම් කාත් එක්කවත් තරහ නෑ නුවන් අයියෙ.. ඒවා ඒ වෙලාවට විතරයි.. මං කියන්න ඕන දේ කිව්වා.. ආයෙම මේ මගුල ගැන කතා කරන්නෙ නෑ.. බ්ලැකා මාත් එක්ක මලේද කොහෙද ඉන්නෙ..




ආයෙත් අදින්නද හදන්නේ ,,,,
මට නම් හිතෙන්නේ මේ වෙච්ච දේවල් හොදටම ඇති කියලයි ............
hariyata hari, mekennam tho ban..... elakiri![]()
lindanama wenas karaganin, geeth salli aran maru wechcha ewata minissu ube adu kadai
![]()
යකෝ උව් අපේ ටීම් එකෙ කැප්ටන්,
ලොක්ක ලීඩ් කලොත් තමා අපි MTA ටූනමන්ට් එක දිනන්න පුලුවන්, තෝ ඉතින් වෝටර් බෝයි නෙ. හිටු ඕම 


එක GT අයියා කරයි .උබ පොඩ්ඩක් පයින්නේ නැතුව හිටපන්
GT අයියට කියලා මොඩ්කමක්වත් ඉල්ලගන්න හිතිලද මන්දා ? 



GTRZ අයියව ලිඳට දාමු![]()
?
අද කාර්පට් වෙන්න ගහල ඉන්නේ පොර

ay baya unaada uba pm ekak dala ewapan denut eka ekata muwa wenne
uba meerigama neda kandalama ahala tiyenawada ethanata enna puluwanda
one ne mama hoyagannam den dapiya danawa kiwwa ewa demme nethnam tho napunsakaya
kiyanna deyak nethywa wiriththanna epa
kelin waren