මං යනව නිදාගන්න බං, එක එක මොනෝ විකාර දැකල ඔළුවත් අප්සට්...
සුභ රාත්රියක් අනාතයෙනි..![]()
පොඩ්ඩක් හිටපන් දැන් තමයි හොදම හරිය
මං යනව නිදාගන්න බං, එක එක මොනෝ විකාර දැකල ඔළුවත් අප්සට්...
සුභ රාත්රියක් අනාතයෙනි..![]()
මං යනව නිදාගන්න බං, එක එක මොනෝ විකාර දැකල ඔළුවත් අප්සට්...
සුභ රාත්රියක් අනාතයෙනි..![]()



GTRZ අයියව ලිඳට දාමු![]()
?
අද කාර්පට් වෙන්න ගහල ඉන්නේ පොර
මම දන්නවා බන් මල්ලී උබේ හිතේ මුකුත් නැහැ කියලා ,,,,,
බ්ලැකාත් ඒක තේරුම් ගනී .......


කෝ නයිට් ෆුයුරිට එන්න කියපන්, උව් තම එලකිරි නව කතා වැඩර්![]()

එන පොට නම් හොඳ නෑ වගේ මූ 
mokadda ban me lindak kiyawanne hama welema. Umbata baldiyak dennada na ganna.![]()
මොනාද උබට තියන ප්රශ්න.. ඩස්පිය![]()





mokadda ban me lindak kiyawanne hama welema. Umbata baldiyak dennada na ganna.![]()
ප්රසාද් පල ලිදට තෝ...



kattiya kisi point ekak nathuwa dan dawas ganak thisse wali adina nisai kiwwe. eeta passe hariyata kamba adala meke iwarayak dakinna puluwan.
ආයෙත් අදින්නද හදන්නේ ,,,,
මට නම් හිතෙන්නේ මේ වෙච්ච දේවල් හොදටම ඇති කියලයි ............

හත් දෙයියයනෙ... තෝ ගීතට බනින්නවද,යකෝ උව් අපේ ටීම් එකෙ කැප්ටන්,
ලොක්ක ලීඩ් කලොත් තමා අපි MTA ටූනමන්ට් එක දිනන්න පුලුවන්, තෝ ඉතින් වෝටර් බෝයි නෙ. හිටු ඕම

Marapiya Serama
Chatas Patas

kattiya kisi point ekak nathuwa dan dawas ganak thisse wali adina nisai kiwwe. eeta passe hariyata kamba adala meke iwarayak dakinna puluwan.![]()
therune naha. Mama katawath PM yawwe na, mata me dan apu idea ekak kiwwe. ogollo karapu eke vote karanna minissu marketing kalla ganna epai. meke ehema ekak na team 2ta bedila vote karanne. kochchra stamina ekakin vote karanna puluwanda kiyalai balanne.


mokadda ban me lindak kiyawanne hama welema. Umbata baldiyak dennada na ganna.![]()

ඔය අහගත්තෙGT අයියට කියලා මොඩ්කමක්වත් ඉල්ලගන්න හිතිලද මන්දා ?
![]()
mokadda ban me lindak kiyawanne hama welema. Umbata baldiyak dennada na ganna.![]()

