Mokadda meke copya..malayalam ekaknan thibba torchlight kiyala oya wage seen ekak habaiඋදය කාන්ත කියන්නේ නිතරම වෙන ඉන්ග්ලිශ් හරි හින්දි/දෙමල ෆිල්ම් කොපිකරල සින්හල ෆිල්ම් හදන පොරක් නෙ බන්.
මම කිව්වෙ ඔය ෆිල්ම් එක නෙමෙයි බන්ස් කලින් ඒව ගැන.ඕකත් බලනක්න් කියන්න බෑ කොපියක්ද නැද්ද කියලMokadda meke copya..malayalam ekaknan thibba torchlight kiyala oya wage seen ekak habai
Cinematic ගතිය ප්රාථමිකයි දෙකේම, ඉන්දියන් ගොබ්බ ගතිය අඩුවක් නැතුව තියෙනව, මේක නිකන් දාන්නෙ
dal shapada?
Cinematic ගතිය ප්රාථමිකයි දෙකේම, ඉන්දියන් ගොබ්බ ගතිය අඩුවක් නැතුව තියෙනව, මේක නිකන් දාන්නෙ