oww oya ekakin mokak hari ekak ayyatath adaala athi neeesema wewa!
![]()


oww oya ekakin mokak hari ekak ayyatath adaala athi nee![]()

mama ahinsakai ..

heyyjaffna giyaada
![]()
pattai machan
rep++
Esema wewa![]()
dreamZ aiyath suba pethum !
Wish u da same machanz...........nice thred....
eseema weewa


Ela machan Dreams!!!!!! ube padiyath wadiwewa wewa..hoda line galapena kellk set wewa....
matath ela line kellek set wewa!!!!!
Happy New Year Dreams lokka

ela ela double wish !hehe aparade oyalawa apita eda mis unaGiyooooooo , Dushani akkai madushan ayyai ape dihe awa

hehe aparade oyalawa apita eda mis una![]()