උදේ බලද්දි 2.7TB plex ශෙයා එක මිසින්. ඇඩිල ඉන්නෙ-IT හෙල්ප්

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    Netflix, Amazon prime, hbomax, Hulu, apple tv plus wage set ekak gaththanam iwaraine (shared account) Netflix wage nam monthly rs350 witharath thiyenawane
    මේ ඉන්නෙ සරල විසඳුම් තියෙද්දි නිකන් කඹුරන ඩයල්. 🤣
     
    • Like
    Reactions: losh_92

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,429
    1,616
    113
    Oceania
    මොන හුත්තක්ද බං කියවන්නෙ. ඔය link එකට ගිහින් episode එක තෝරල ඔබපන්කො. Phone, lap බැරි නම් ඕන හුත්තක්. ඉඳා පළවෙනි episode එකට direct link එක.

    https://moviesjoy.plus/watch-tv/watch-chernobyl-42212.5314165

    මොන log වෙන්න පකක්වක් නෑ. ගියා එබුවා බැලුවා. උඹට වෙලා තියෙන්නෙ මහ ලොකුවට මාව නාවන්න කියපු කතාව උඹටම හිකවිලා ගිය එකට හිතේ දුක. මාත් එක්ක කේන්ති ගත්තට යථාර්ථය වෙනස් වෙන් නෑ බං. Film, tv series ගොඩ ගහගන්න storage නාස්ති කරන අමුම ගොබ්බ වැඩක්. සරලයි.
    අනෙ නෑ බං එහෙම එකකට ඇහුවෙ නෑ. දැනගන්න ඇහුවෙ. මට හිකවුනත් කමක් නෑ. මගෙ සිනාරියො එක වෙනස් බං. මම ටීවී එකේ තියන ෆ්ලෙක්ස් ඇප් එකෙන් ඇක්සක් කරන්නෙ මීඩියා ලයිබ්‍රරි එක තියෙන්නෙ ඔය සර්වර් එකේ ඇප් එකෙන් මට නෙට්ෆ්ලික්ස් වගෙ ඉන්ටෆේස් එකක් දෙනවා ටීවි එකට. Link ක්ලික් කරන්න විදියක් දන්නෑ තාම ටීවී එකෙන්. මම ඔය ස්ටොරේජ් වෙනම මේක්ටේන් කරන්නෑ මූවීස් තියා ගන්න. තියන සර්වර් එකකමයි දාල තියෙන්නෙ. Container/ VMs on Proxmox

    හොබි එකක් විදියට හොම් ලැබ් කරන එවුන් ඉන්නවා,
    Plex jellyfin වගෙ.
     
    • Like
    Reactions: batwise

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,429
    1,616
    113
    Oceania
    Netflix, Amazon prime, hbomax, Hulu, apple tv plus wage set ekak gaththanam iwaraine (shared account) Netflix wage nam monthly rs350 witharath thiyenawane

    මේ ඉන්නෙ සරල විසඳුම් තියෙද්දි නිකන් කඹුරන ඩයල්. 🤣

    සොරි ගායිස්. මම ෆුල් සිද්දිය කිව්වෙ නෑනෙ.
    මට මූවි ෆයිල්ස් ලැබෙන්නෙ ඇලස්කා වල ඉන්න ඩයල් එකකගෙන්. මට ලින්ක් හොයන්න ඕන නෑ කිසිම සයිට් එකකින්. මට තියෙන්නෙ සතියකට සැරයක් වගෙ මම කැමති බ්ලූ රේ රිප් එකක් තිබුනොත් උගෙ ftp එකෙන් බාගන්න. 5GB වගෙ ෆයිල් එකක් කෙලින්ම බලන්න බෑනෙ. ඒකට තමා මම ඔය සරල ෆයිල් ශෙයා සෙටප් එක අටවගත්තෙ. මේ පහල තියෙන්නෙ උගෙ එක NAS එකක්. ඕවර් 100 TB. මම දන්නෑ හරියටම ඌ මොනවද කරන්නෙ කියල. ක්‍රිප්ටො මයිනින් කරන එකෙක් වහෙ මම දැක්කෙ. දැන් ඉතින් ඌටත් බනින්නෙපා බොරු වැඩ කරනව කියල. මොකොද උබ ඔය කියන සයිට් එක රන් කරන්නෙ උන්ද දන්නෑ 😂
     

    Attachments

    • IMG_7744.jpeg
      IMG_7744.jpeg
      587.4 KB · Views: 134

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    අනෙ නෑ බං එහෙම එකකට ඇහුවෙ නෑ. දැනගන්න ඇහුවෙ. මට හිකවුනත් කමක් නෑ. මගෙ සිනාරියො එක වෙනස් බං. මම ටීවී එකේ තියන ෆ්ලෙක්ස් ඇප් එකෙන් ඇක්සක් කරන්නෙ මීඩියා ලයිබ්‍රරි එක තියෙන්නෙ ඔය සර්වර් එකේ ඇප් එකෙන් මට නෙට්ෆ්ලික්ස් වගෙ ඉන්ටෆේස් එකක් දෙනවා ටීවි එකට. Link ක්ලික් කරන්න විදියක් දන්නෑ තාම ටීවී එකෙන්. මම ඔය ස්ටොරේජ් වෙනම මේක්ටේන් කරන්නෑ මූවීස් තියා ගන්න. තියන සර්වර් එකකමයි දාල තියෙන්නෙ. Container/ VMs on Proxmox

    හොබි එකක් විදියට හොම් ලැබ් කරන එවුන් ඉන්නවා,
    Plex jellyfin වගෙ.
    they won't understand that fun:D
    homelab like a drug for me
     

    Prabasha

    Well-known member
  • Jan 31, 2009
    4,431
    1,456
    113
    IN THE INTERNET
    Math kalin plex, serviio wage ewa run kala passe aduwata streaming service set unata passe wadiya use kale na ewage nathi ewa psarips eken download karanawa lagadi nam download kale planet of the apes 25gb hbomax eke nam chernobyl thiyenawa man December wala 1 month walata gaththa max eka thama wada
     
    • Like
    Reactions: samindi

    losh_92

    Well-known member
  • Aug 17, 2019
    1,171
    1,469
    113
    Kandy
    Sometimes Plex app eke bug ekak nisa wenna aththe godak welawata. oyata movies or tvseries balanna hoda home theatre setup ekak thiyanwa nam like FHD TV or Monitor and Dolby sound system. 5-20 GB file ekak download karala baluwata waste ekak na mokada hoda visual and sound experience eka e rip eken ganna puluwan nisa. man nam pirate download karanne hamadema cause streaming wala content ekata ekak wenas nisa. anika unlimited bandwith gaththath wadak na meheta ewage pirate download karannath ba unlimited unata dawasata limit ekak thiyana nisa data wala. man nam Movies and TV series baluwa delete kara. Man thiyagena inne Photos, videos, and documentaries witharai. Photos and videos Primary HDD ekei thawa HDD 2 ka thiyanawa and once a week backup karna gaman cloud ekatath upload karnawa. Documentaries tika hard 2 ka thiyanawa.

    Screenshot-2023-05-08-215625.png
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    Sometimes Plex app eke bug ekak nisa wenna aththe godak welawata. oyata movies or tvseries balanna hoda home theatre setup ekak thiyanwa nam like FHD TV or Monitor and Dolby sound system. 5-20 GB file ekak download karala baluwata waste ekak na mokada hoda visual and sound experience eka e rip eken ganna puluwan nisa. man nam pirate download karanne hamadema cause streaming wala content ekata ekak wenas nisa. anika unlimited bandwith gaththath wadak na meheta ewage pirate download karannath ba unlimited unata dawasata limit ekak thiyana nisa data wala. man nam Movies and TV series baluwa delete kara. Man thiyagena inne Photos, videos, and documentaries witharai. Photos and videos Primary HDD ekei thawa HDD 2 ka thiyanawa and once a week backup karna gaman cloud ekatath upload karnawa. Documentaries tika hard 2 ka thiyanawa.

    Screenshot-2023-05-08-215625.png

    math documentary pissek.
    store karan thiyan inna eka thama man karanne
    hamadema wage,
    mama experience karapu deyak., samahra dewal internet eke na kalayak giyama,
    e handa kalyak thisse man asawak apu hamadema ekathu karanwa.
     
    • Like
    Reactions: losh_92

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    api nam pc use karana nisa enterprice hdd wala nikamma nikam Film TV series partiion wala damagena innawa

    i got over 10 TB,

    fiber + torrent - u have access to any shit within few hours

    uba mona profile eken hitiyath ubwa expose wena thwath point ekak meka cheguvera, :P

    man eth baluwa uba ekaparama fb silent wune ayi kiyala.

    mata 10TB to 14TB Used Enterprise hdd deal ekak hambuna aliexpress eken,

    ganna salli ekathu karnwa, 🥴
     

    Cole Phelps

    Well-known member
  • Apr 9, 2025
    1,345
    2,214
    113
    California
    Sometimes Plex app eke bug ekak nisa wenna aththe godak welawata. oyata movies or tvseries balanna hoda home theatre setup ekak thiyanwa nam like FHD TV or Monitor and Dolby sound system. 5-20 GB file ekak download karala baluwata waste ekak na mokada hoda visual and sound experience eka e rip eken ganna puluwan nisa. man nam pirate download karanne hamadema cause streaming wala content ekata ekak wenas nisa. anika unlimited bandwith gaththath wadak na meheta ewage pirate download karannath ba unlimited unata dawasata limit ekak thiyana nisa data wala. man nam Movies and TV series baluwa delete kara. Man thiyagena inne Photos, videos, and documentaries witharai. Photos and videos Primary HDD ekei thawa HDD 2 ka thiyanawa and once a week backup karna gaman cloud ekatath upload karnawa. Documentaries tika hard 2 ka thiyanawa.

    Screenshot-2023-05-08-215625.png
    machan how did you get folder/ file icons like this?
     
    • Like
    Reactions: losh_92

    losh_92

    Well-known member
  • Aug 17, 2019
    1,171
    1,469
    113
    Kandy
    math documentary pissek.
    store karan thiyan inna eka thama man karanne
    hamadema wage,
    mama experience karapu deyak., samahra dewal internet eke na kalayak giyama,
    e handa kalyak thisse man asawak apu hamadema ekathu karanwa.
    ow machan eka nam aththa. private trackers thiyana nisa ewagenam torrents dead wenne na.
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    uba mona profile eken hitiyath ubwa expose wena thwath point ekak meka cheguvera, :P

    man eth baluwa uba ekaparama fb silent wune ayi kiyala.

    mata 10TB to 14TB Used Enterprise hdd deal ekak hambuna aliexpress eken,

    ganna salli ekathu karnwa, 🥴
    kunu express eke thiyenne storage coin mine karala ain karana HDD!
    ewa Smart Reset tool walata dala SMART 0 karala sell karanawa!
    have pun!


    :LOL: :LOL: :LOL: !
     

    losh_92

    Well-known member
  • Aug 17, 2019
    1,171
    1,469
    113
    Kandy
    machan how did you get folder/ file icons like this?
    try thishttps://www.deviantart.com/ website for folder icon. oyata oni movie or tvseries eka name ekata issrahin folder icon kiyala type karala me website eke search karala oni eka download karaganna. .ico file eken thiyana files thama folder ekata danna puluwan. ita passe oyata oni folder eke properties wala customize tab eke thiyana change icon eken .ico file eka location walin select karala denna. .ico file eka oyage folder eke athulata copy karala thama properties yanna oni.
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    kunu express eke thiyenne storage coin mine karala ain karana HDD!
    ewa Smart Reset tool walata dala SMART 0 karala sell karanawa!
    have pun!


    :LOL: :LOL: :LOL: !

    na o karala na,

    drive eke stats okkoma thyenwa

    un kiyalama denne mewa enterprise environment ekaka awurudu 3k non stop duwapu ewa kamathinam ganna nathnma ganna epa kiyala.

    data wipe karala withrayi,

    12-14 TB SATA hdd mining walata ganne mokatada kiyapnko sirwatama danne na.

    SSD nam gannwa kiyala ahala thiyenwa

    ow machan eka nam aththa. private trackers thiyana nisa ewagenam torrents dead wenne na.

    ekata time na mcn
    download karan thiya gaththa ona welwata search karala gaththa

    private trackers la maintain karanna time na,
    innwa nam commitment ekak denna ona ne,
    ------ Post added on May 30, 2025 at 11:49 PM
     
    • Like
    Reactions: losh_92

    Cole Phelps

    Well-known member
  • Apr 9, 2025
    1,345
    2,214
    113
    California
    try thishttps://www.deviantart.com/ website for folder icon. oyata oni movie or tvseries eka name ekata issrahin folder icon kiyala type karala me website eke search karala oni eka download karaganna. .ico file eken thiyana files thama folder ekata danna puluwan. ita passe oyata oni folder eke properties wala customize tab eke thiyana change icon eken .ico file eka location walin select karala denna. .ico file eka oyage folder eke athulata copy karala thama properties yanna oni.
    not that machan
    you got consistent icon pack neh

    1748629209799.png


    how did you this get this 3D shades + that file clip like looking thing
    is this a windows 11 thing or am i missing something here?