උනන්දුවත් අන්තිමේ ලීක් කරගත්ත එහෙනං

MARADANA1

Well-known member
  • Sep 15, 2008
    2,833
    1
    3,826
    113
    JAPAN
    මොකක්ද ඕයි වෙලා තියෙන්නේ වල්ලපට්ට ගනන් ගිහින්ද..
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @SLK_sri gedara giya gaman ewapn

    apooo mata beha hire yanna


    ජනප්‍රිය පිහිනුම් ශූරියකගේ නිරුවත් ඡායාරූප අන්තර්ජාලයේ හුවමාරු කළැයි අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුව අත්අඩංගුවට ගත් මෙරට ප්‍රසිද්ධ සමාගමක අධ්‍යක්ෂවරයකු රුපියල් ලක්ෂ 5 බැගින් වූ ශරීර ඇපයක් මත මුදාහැරීමට කොළඹ ප්‍රධාන මහේස්ත්‍රාත් ප්‍රසන්න අල්විස් මහතා ඊයේ (21) නියෝග කළේය. මෙම සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන් අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුවේ පරිගණක අපරාධ විමර්ශන ඒකකය අධිකරණයට කරුණු වාර්තා කරමින් සඳහන් කර සිටියේ,


    මෙම සැකකරු අසභ්‍ය ප්‍රකාශන පනත අනුව වරදක් සිදුකර ඇති බවය.

    මෙම පැමිණිලිකාරියගේ නිරුවත් ඡායාරූප වස්ඇප් මෘදුකාංගය මගින් ප්‍රචාරය කර, එම ඡායාරූප සන්තකයේ තබාගනිමින් අසභ්‍ය පනත ප්‍රකාරව ලිංගික අතවරයක් කළ බවට අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුව අධිකරණයට කරුණු ඉදිරිපත් කර ඇත. සැකකරු වෙනුවෙන් අධිකරණයේ පෙනී සිටි නීතිඥවරයා සඳහන් කර සිටියේ, තම සේවාදායකයා ඔහුගේ ජංගම දුරකතනයේ වස්ඇප් සමූහයකට ලැබුණු එම ඡායාරූප තවත් සමූහයකට යොමු කිරිම පමණක් සිදු කළ බවය. (Forward) නමුත් එයද වරදක් බව අධිකරණයේදී නම් කෙරිණි.


    මෙම සිද්ධියට අදාළව තමන් වරදක් කළ බවට සැකකරු අධිකරණය හමුවේ වරද පිළිගත් අතර, ඒ අනුව, සැකකරුට එරෙහිව චෝදනා ගොනු කරන ලෙසට මහේස්ත්‍රාත්වරයා අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුවට නියෝග කරමින්, සැකකරුට ඇප දුන්නේය. සිද්ධියට අදාළ නඩුව ලබන 4 වැනිදා තෙක් කල් තැබිණි.
     
    • Haha
    Reactions: kolavari

    NAdee56

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    582
    310
    63
    anywhere
    its true.....he did this in india lu
    Xhamster wage kellage side eken udin akuru yana eka live wenne kohomada ban. Darmewa andala wage mokek hari
     

    Attachments

    • WhatsApp Image 2023-08-22 at 23.05.09.jpeg
      WhatsApp Image 2023-08-22 at 23.05.09.jpeg
      66.7 KB · Views: 307

    adithyag

    Well-known member
  • Jun 15, 2016
    2,433
    4,710
    113
    Colombo
    මේ මොකද්ද සයිට් එජ බං...?
    Google trends ban

    මොනවා වුනත් ඌට මූනට ටියුලිප් බෑග් එකක්වත් දාගන්න තිබුනා. :rolleyes2: 😞
    ow yako. gon pakek. badu set wenne nathi salli nthi ekekda mu. Dan bilzerian wage inna puluwan ekek bangali welakata mattu wela. Paw wede
    ------ Post added on Aug 23, 2023 at 12:49 AM
     
    • Haha
    Reactions: LINDA_ADERSON_22

    pjgprabath

    Well-known member
  • Aug 2, 2008
    1,120
    1,686
    113
    පිස්සෙක් බන් . උගේ තඩි පයියෙන් දෙනවා සුද්දිට වෙව්ලන්නම. මරු නේ බන් ඔය වගේ කීයක් නම් සෙට් වෙනවා ඇද්ද
    link pl