ලීක් වෙලා කියලා FB එකේ හෙන භීශනේ..
මොකක්ද බන් මේ. EBUSE inactive ද දැන්?
Naane. National level board meeting ekak call karanna wenawa agentta hudu nadda agent link eka
kattiya aluten ganna wenawa
Ligika gttnyk thmLink epa. Wisthare kiyapan depression hadaganna
Ligika gttnyk thm
Maha loku it bas la link ekk hoyaganna bane
------ Post added on Feb 19, 2026 at 11:00 AM
Link eka ewapank yako ikmanta
salli bn; viydam karanwa nm e ati. ona deyak denawa.Den kello hoyanne Sex wage
Gahanawa bn . Habai u kellata sepa denawa madi
Link eka dapankoGahanawa bn . Habai u kellata sepa denawa madi
ah ou man dan part 2 dakkeGahanawa bn . Habai u kellata sepa denawa madi
ado link eka dapan. 4n eken inne ukussa eka asse ringanna baha