Phone aapu kale wage bnsureda bn u kiyala
ayooo ai bn mun![]()
එලයිට් පැනල් එකේ උන්ට තේ ගහන්න තහනම්ද?ධර්මසේනද? උගෙ එලීට් අම්පයරින්ග් පට්ටමට බඩු බනිස් වෙයිද. වයසක බුවාලට ඔයවගේ පැතටික් සෙක්ස් කේස් එකක් ඇදෙනව කියන්නෙ දුක හිතෙන දෙයක්.
Ow bn pattama awl karana deyak oluwa kalpana karala karapankoධර්මසේනද? උගෙ එලීට් අම්පයරින්ග් පට්ටමට බඩු බනිස් වෙයිද. වයසක බුවෙක් ඔයවගේ පැතටික් සෙක්ස් කේස් එකක් ඇදෙන තැනටම යනව කියන්නෙ ඉතින් දුක හිතෙන දෙයක්.

එලයිට් පැනල් එකේ උන්ට තේ ගහන්න තහනම්ද?
ah dharmasena leak karanda? ithin moko banmekada
![]()
uta lamayith innawa. Lamai rosa kale genawayi. Anika mona payyakda ban kollonge leak viral yanne kollo athare 
Reno thama hangunemeka mama hithanne muta dunna game ekak wage.mokek?
ah dharmasena leak karanda? ithin moko banuta lamayith innawa. Lamai rosa kale genawayi. Anika mona payyakda ban kollonge leak viral yanne kollo athare
Sana wage inna oni. Uge eka leak unayin passe u wadiyenuth ekka media eke hitiyaReno thama hangune
මේ මොකද්ද සයිට් එජ බං...?Come on baby come on
![]()