ලීක් වෙලා කියලා FB එකේ හෙන භීශනේ..
මොකක්ද බන් මේ. EBUSE inactive ද දැන්?
මොකක්ද බන් මේ. EBUSE inactive ද දැන්?
------ Post added on Feb 19, 2026 at 7:48 AMඑපා කරපු මිනිස්සු ටිකක් උන් වැරැද්දක් කරන්නෙ නැනෙ
මට හම්බුනා නම් මෙහෙම මේකේ උන් දන්නවද කියලා අහනවද බන්ලීක් නම් දාපන්කෝ මේකෙත් භීශනේ හදන් නැතුව![]()
Oo, ub dala thiyanna eka thamaFan Eke Phone eka da ban
හොද ඇපල් කන්නෙ පණුවෝ ගාණ කුම්මැහියොන්ට මේක දැක්කාම තෙරෙන්න ඇති
එ ප්රොෆයිල් එකෙ ඉන්නෙ එයාද දැකලා පුරුදුයිඕක හොයාගන්න ඔය තරම් අමාරුද බන් , PM දාලා ඉල්ලන හැමඑකාටම redux ලින්ක් එක එවනවා නේ
muna papol unata Kolla 9 inch Club eke ekek banහොද ඇපල් කන්නෙ පණුවෝ ගාණ කුම්මැහියොන්ට මේක දැක්කාම තෙරෙන්න ඇති
මට උගෙ ප්රශ්නයක් නැ වෙන උන් ඔය සීන් එකට කියනවා " හොද ඇපල් කන්නෙ පනුවො කියලා" දැන් තෙරෙන්න ඇති ඔකුන්ටmuna papol unata Kolla 9 inch Club eke ekek ban
Den kello hoyanne Sex wage muna monava unath araka loku nam unta awulak neha wageමට උගෙ ප්රශ්නයක් නැ වෙන උන් ඔය සීන් එකට කියනවා " හොද ඇපල් කන්නෙ පනුවො කියලා" දැන් තෙරෙන්න ඇති ඔකුන්ට