උපන්දිනෙදා කේක් එක පොළොවේ ගහපු ජනපති

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    0CXMFOO.jpg
    කැරි වහල්ලු ටිකක් ඉන්නේ NPP එකේ🤮👎
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    උබට මෝඩ ආතල් උනාට චන්දෙ දීපු සෙට් එකකට ඒක හිතට සහනයක් නේ

    ඇත්ත ඇත්ත.. කොහොමත් සමහරුන්ට එහෙම වඳින පුදන ගති තියෙනවා මොකද එහෙමනේ දැකලා පුරුදු.. ටික කාලෙකින් හොද වෙයි
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,036
    15,534
    113
    New Zealand
    channel ekata report ekak gahanna hithuna
    Report ගැහුවට මොකුත් වෙන්නෙ නෑ. ජැක්ස න්ට් අපහස කරද්දි කට්ටිය එකතුවෙලා රිපොට් කරා. අද වෙනකල් මොකුත් වෙල නැ
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,940
    167,712
    113
    එකමත් එක රටක
    ඇත්ත ඇත්ත.. කොහොමත් සමහරුන්ට එහෙම වඳින පුදන ගති තියෙනවා මොකද එහෙමනේ දැකලා පුරුදු.. ටික කාලෙකින් හොද වෙයි
    අනේ අනේ .මේ
    මෙච්චර ලක්ෂ ගානක් මිනිස්සු චන්දෙ දුන්නේ රට වෙනස් කරන අවංක බලාපොරොත්තුවෙන් . උබ ඒ මිනිස්සු පිස්සෝ ගානට දාල ,
    අනුර කියන්නේ වහ්ල්ලුන්ගේ / පිස්සන් ගේ ජනපති කරන්න ද ඔය හදන්නේ ??? :baffled: :angry:

    මේ ඔක්කොම මෝඩයෝ ද ??

    WSIoLgt.jpg
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    අනේ අනේ .මේ
    මෙච්චර ලක්ෂ ගානක් මිනිස්සු චන්දෙ දුන්නේ රට වෙනස් කරන අවංක බලාපොරොත්තුවෙන් . උබ ඒ මිනිස්සු පිස්සෝ ගානට දාල ,
    අනුර කියන්නේ වහ්ල්ලුන්ගේ / පිස්සන් ගේ ජනපති කරන්න ද ඔය හදන්නේ ??? :baffled: :angry:

    මේ ඔක්කොම මෝඩයෝ ද ??

    WSIoLgt.jpg
    මොකද මේ රිදිලා උබට ? :lol: උබ අනුරද
    ඡන්ද ප්‍රතිපලත් එක්ක උබට විශාල අමාරුවක් load වෙලා තියෙනවා කියල මට පෙනුනා පහුගිය ටිකේම.. ඉක්මනින් හොද වෙයි .. :lol:
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,940
    167,712
    113
    එකමත් එක රටක
    මොකද මේ රිදිලා උබට ? :lol: උබ අනුරද
    ඡන්ද ප්‍රතිපලත් එක්ක උබට විශාල අමාරුවක් load වෙලා තියෙනවා කියල මට පෙනුනා පහුගිය ටිකේම.. ඉක්මනින් හොද වෙයි .. :lol:
    උබ චන්දෙ දීපු සහෝදරයන්ට බනිද්දි මට වාවන්නේ නෑ :angry:
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    උබ චන්දෙ දීපු සහෝදරයන්ට බනිද්දි මට වාවන්නේ නෑ :angry:

    ඒවා ප්‍රශ්නයක් කරගන්න එපා. උබ ඡන්දේ දෙන්න තරම් කෙනෙක්වත් ‍ හෝ පක්ෂයක් වත් හොයාගන්න බැරි ලාමක ටිං ටිං මන්ද පොරක්නේ.
    ඕවා උබේ ඔලුවට බර වැඩියි. :rolleyes:
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,940
    167,712
    113
    එකමත් එක රටක
    ඒවා ප්‍රශ්නයක් කරගන්න එපා. උබ ඡන්දේ දෙන්න තරම් කෙනෙක්වත් ‍ හෝ පක්ෂයක් වත් හොයාගන්න බැරි ලාමක ටිං ටිං මන්ද පොරක්නේ.
    ඕවා උබේ ඔලුවට බර වැඩියි. :rolleyes:

    NPP තෝරගත්ත බුද්ධිමතුන්ගේ comment තමයි ඔය උඩ දාල තියෙන්නේ . 🥱
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    NPP තෝරගත්ත බුද්ධිමතුන්ගේ comment තමයි ඔය උඩ දාල තියෙන්නේ . 🥱

    ඒක තමයි. ඔයාට ටිකක් තේරෙනවා මදි.. පස්සේ තේරෙයි.
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,940
    167,712
    113
    එකමත් එක රටක
    umba neda comment eka damme 🤭
    උබ කියන්නේ ඔය උඩ මම බඩවැල වගේ අලවපු ඔක්කොම මම දැම්මා කියලා ද ?
    ඔය බුද්ධිමත් සහෝදරයන්ගේ අදහස් !
    අපිට ඔච්චර දැනුම් තේරුම් නෑ නේ හරි නායකයෙක් තෝරාගන්න :(
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,940
    167,712
    113
    එකමත් එක රටක
    ලපයගෙ මූනෙ දැලි ගාන්න @dilann යම හදපු චැනල් එකක්
    උපන්දිනේට මුනේ ගාන්නේ අයිසින් බන් .

    මෙතුමා අයිසින් කේක් වලට වියදම් කරන්න කැමති නැති නිසා පොලුත් දාන්නේ නැතුව රොටි පිච්චුවේ . (පොල් ගන්නවට කැමති උනෙත් නෑ , බොරු වියදම් කියලා )
    රොටියක් මුනේ ගාද්දී කරවෙච්ච හරියෙන් පොඩ්ඩක් දැලි ටිකක් වැදුන තමයි . 🥱
     
    • Haha
    Reactions: Mr Robot

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    උබ කියන්නේ ඔය උඩ මම බඩවැල වගේ අලවපු ඔක්කොම මම දැම්මා කියලා ද ?
    ඔය බුද්ධිමත් සහෝදරයන්ගේ අදහස් !
    අපිට ඔච්චර දැනුම් තේරුම් නෑ නේ හරි නායකයෙක් තෝරාගන්න :(
    bada wela dakke dan

    na flower enewa machan :baffled: