උබලා මේක දන්නවද ? මොනා වුනත් පවි මචන්

Fox C2

Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    උබට හරක් ගැන සෑහෙන කැක්කුමක් තියෙනවා වගේ :rolleyes:
    අම්මා කිව්වද පොඩිකාලේ පාරේ හරකෙක් යනකොට අන්න පුතේ තාත්තා කියලා ?? :dull:




    උඹලගේ අම්මගේ එක මම කන්න ගියා නං උඹවගේ හරකෙක් අද මෙතන ඉන්නේ නෑ , හොද මොළයක් තියෙන කොල්ලෙක් ඉදී තෝ වගේ ගොං අලියෙක් නැතුව :P
    තොට සිංහල තේරෙන්නේ නැති හරකෙක්නේ.:angry:
    තෝ අම්මලාගේ හූ** කන පාහරයෙක් කියලා මම කිව්වේ.:rofl:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    බත් කන හරක් දෙන්නෙක් විකිනීමට ඇත
    :D:yes:

    #1 thilangr8
    #2 gayankuwait

    :oo: උබෙ නම දාන්න ඔන එකට මගෙ නම් දැම්මෙ ඇයි?
    ....
    ...
    ..
    ..
    ..
    ..
    .
    .
    .


    අහ් පියාගෙ නම්ද දැම්මෙ:rofl::rofl::rofl:
     
    • Like
    Reactions: Fox C2

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,570
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    තොට සිංහල තේරෙන්නේ නැති හරකෙක්නේ.:angry:
    තෝ අම්මලාගේ හූ** කන පාහරයෙක් කියලා මම කිව්වේ.:rofl:

    කෲතගුණේ එකක් මේ ගොං පා(ර්)ට් තව එකක්

    උඹ කියපං බෙල්ල කපන්නේ නැතුව හරකගේ කොහෙන්ද කපන්න ඕනේ කියලා මරන්න ??


    හරකට කෲතගුණ සලකනවනං , අනිත් සත්තුන්ට ඔය ගුණ ඕනේ නැද්ද ??

    දවස් හැටේ බ්‍රොයිල(ර්) චිකන් වලට කෲතගුණ නැද්ද ?
    දැල් පිටිං අල්ලං එන මාලුන්ට ඔය අහවල් එක නැද්ද ?

    මොකද හරක් වගේ උනුත් living creates නෙවෙයිද ?

    හරකට කෘතගුණ කියලා ඌව කන්නේ නෑ
    අනිත් උන්වා කනවා :P

    පලයං බං යන්න උඹෙයි මගෙයි කෘතගුණේ :rolleyes:
     

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,570
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    බත් කන හරක් දෙන්නෙක් විකිනීමට ඇත
    :D:yes:

    #1 thilangr8
    #2 gayankuwait

    ඕක උඹලාගේ අම්ම දැක්කනං කියයි , පුතේ තාත්තට ඔහොම කියන්න එපා කියලා :oo:

    තොට ඉතිං එහෙමවත් කෲතගුණයක් තියෙන එකෙක් යෑ :no:
     

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,570
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    mewata maragena wadak naha ban. in few years we all have to fight against muslims :yes:

    සිරාවට බං , සමානාත්මතාවය කියන බහුබූතයක් අදහනකං ඕක තේරෙන්නේ නෑ

    when they do , the muslims might be hard to terminate :lol:
    ඇයි බං පැටව් ගහනවා නේ හෝ ගාලා like a plague :P
     

    GihanFX

    Member
    Jan 4, 2008
    13,062
    483
    0
    LK/DC
    සිරාවට බං , සමානාත්මතාවය කියන බහුබූතයක් අදහනකං ඕක තේරෙන්නේ නෑ

    when they do , the muslims might be hard to terminate :lol:
    ඇයි බං පැටව් ගහනවා නේ හෝ ගාලා like a plague :P

    Im counting days to burn mosques, burn and cut Muslim idiots :rofl: i so badly want to be a disbeliever and kik allahs ass
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    කෲතගුණේ එකක් මේ ගොං පා(ර්)ට් තව එකක්

    උඹ කියපං බෙල්ල කපන්නේ නැතුව හරකගේ කොහෙන්ද කපන්න ඕනේ කියලා මරන්න ??


    හරකට කෲතගුණ සලකනවනං , අනිත් සත්තුන්ට ඔය ගුණ ඕනේ නැද්ද ??

    දවස් හැටේ බ්‍රොයිල(ර්) චිකන් වලට කෲතගුණ නැද්ද ?
    දැල් පිටිං අල්ලං එන මාලුන්ට ඔය අහවල් එක නැද්ද ?

    මොකද හරක් වගේ උනුත් living creates නෙවෙයිද ?

    හරකට කෘතගුණ කියලා ඌව කන්නේ නෑ
    අනිත් උන්වා කනවා :P

    පලයං බං යන්න උඹෙයි මගෙයි කෘතගුණේ :rolleyes:
    ඔව් ඔව් අපේ අයගේ කෘත ගුණ වල රහ දැන් අපි බල බල ඉන්නේ.:rofl:
    දවස් හැටේ බ්‍රොයිලර් උඹට කිරි දුන්නද?:rofl:
     
    Last edited:

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,570
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    Im counting days to burn mosques, burn and cut Muslim idiots :rofl: i so badly want to be a disbeliever and kik allahs ass

    අපි දාමු party එකක් යකෝ එහෙම තියෙනවනං :P

    check this out Thila, some one try to pull ghandi buggers stick out of the statue

    http://www.dailymirror.lk/news/2073...ml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook

    madness at its best :rofl::rofl::rofl::rofl:

    සිරාවට madness @ tz best :lol::lol:

    ඔන්න කෲතගුණ දැක්වීම :P
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    Im counting days to burn mosques, burn and cut Muslim idiots :rofl: i so badly want to be a disbeliever and kik allahs ass
    මචන් අපේ දේශපාලකයෝ මේ ප්‍රශ්න වලට විසදුමක් දෙන්නේ නැත්තේ චන්දෙට තියෙන කෑදර කෑමට,
    අන්තිමට අපිට ඔය විදිහට තමා කෙලවර කරන්න වෙන්නේ!
     
    • Like
    Reactions: GihanFX

    GihanFX

    Member
    Jan 4, 2008
    13,062
    483
    0
    LK/DC
    මචන් අපේ දේශපාලකයෝ මේ ප්‍රශ්න වලට විසදුමක් දෙන්නේ නැත්තේ චන්දෙට තියෙන කෑදර කෑමට,
    අන්තිමට අපිට ඔය විදිහට තමා කෙලවර කරන්න වෙන්නේ,

    exactly, ubala api meke maraganna naethuwa ape pathi wala muslim palli bo wenna denne nathuw muslim unta gewal kada wikunanne/ kuliyata denne nathuwa are eka beraganna balanna one, ape patte dan muslim un wadi wuna eeth aai sinhala un property buy karagena yanawa

    we all can do it
     
    • Like
    Reactions: Fox C2