එහෙම නෙමෙයි.කවුද බං සතුටින් රස්සා කරන්නේ
ඇයි කතා කලාට පස්සේ උබ පඩියක් දෙනවද?![]()

Air hostess nan athal. Anikva koheda bn athal. Pilot eka button ekak varadunama kuriya gahanavaඑහෙම නෙමෙයි.
සතුටින් රස්සා කරන අය ඉන්නවනේ.
පයිලට් ලා, හොද ස්පෙශලිස්ට් ඩොකාලා, එයා හොස්ට්රස් වගේ කට්ටිය.
ඒ අරුනම කට්ටිය කරන අපි නොදන්න රස්සා ඇතිනේ.
------ Post added on Dec 24, 2022 at 4:58 PM
හැමෝටම Stress බන්එහෙම නෙමෙයි.
සතුටින් රස්සා කරන අය ඉන්නවනේ.
පයිලට් ලා, හොද ස්පෙශලිස්ට් ඩොකාලා, එයා හොස්ට්රස් වගේ කට්ටිය.
ඒ අරුනම කට්ටිය කරන අපි නොදන්න රස්සා ඇතිනේ.
පයිලට් ල එහෙම ෆන් එකේ ඉන්නේ බං.Air hostess nan athal. Anikva koheda bn athal. Pilot eka button ekak varadunama kuriya gahanavadoka epama vena job eka
ඒ උනාට හුගක් මහන්සි වෙලා ගන්න ජොබ් නේ බංහැමෝටම Stress බන්
Pilots ලා air hostess ලාට සෙට් වෙන්නේ ම Night ඒකනේ . පහුවදා ඉතින් නිදි තම
Pilot lesi na. Fitness thiya ganna medical denna giyama epa venava.ආ තව ඔය කස්ටම් එකේ වැඩ කරන උන් එහෙම හෙන ආසාවෙන් ඒ රස්සාවල් කරන්නේ.
ආදායම් හොද නිසා.
ආ තව ඔය කස්ටම් එකේ වැඩ කරන උන් එහෙම හෙන ආසාවෙන් ඒ රස්සාවල් කරන්නේ.
ආදායම් හොද
පයිලට් ල එහෙම ෆන් එකේ ඉන්නේ බං.
උන්ට පට්ට ප්ලේස්, කෑලි නතින්ග්
------ Post added on Dec 24, 2022 at 5:03 PM
ඒ උනාට හුගක් මහන්සි වෙලා ගන්න ජොබ් නේ බං
------ Post added on Dec 24, 2022 at 5:04 PM
කවුද බං සතුටින් රස්සා කරන්නේ
බලපං ඒත් මූට stress ලු.. මන් හිතන්නේ පැයට දෙකට කියල ගෙන්නගත්තට මූව දවස් ගණන් තියාගෙන සමුහ දුෂණය කරනවා ඇතිඋඹෙ ත්රෙඩ් එකේම එහෙම රස්සා කරන එකෙක් රිප්ලයි දාලා තියෙන්නෙ@2osama මැදමූලනට රෑ වෙලා යන එක විතරයි තියෙන්නෙ...පැයක් හරි පැය දෙකක් හරි නාකි මයිනගෙ කටට ගත්තා සල්ලි ටික ගත්තා ආවා...ෆුල් ආතල් ජොබ්
![]()
හ්ම්ම්උබලා මොකද්ද කරන රස්සාව? IT software
ඇත්තටම උබලා ඒක කරන්නේ සතුටින්ද? na banz
ඒ කිව්වේ අවංකවම සතුටින් කරන රස්සාවක්ද? na banz
එතකොට උබලගේ රස්සාවේ තියෙන ප්රශ්න මොනවද? wate inna kuhakayo nisa thama case, රස්සාවේ issues nam na
ස්ට්රෙස් එක වැඩී, නිදහසක් නෑ![]()
එවනම් මොනවද බන් අදකාලේ මිනිස්සු රස්සාවල කන කට්ටත් එක්ක.Pilot lesi na. Fitness thiya ganna medical denna giyama epa venava.
බලපං ඒත් මූට stress ලු.. මන් හිතන්නේ පැයට දෙකට කියල ගෙන්නගත්තට මූව දවස් ගණන් තියාගෙන සමුහ දුෂණය කරනවා ඇති![]()
අඩෝ මේ තියෙන්නේ මරු රස්සා.කාලගුණ විද්යා දෙපාර්තමේන්තුවේ, ග්රහලෝකා ගාරයේ, ගිනි නිවන හමුදාවේ, කෞතුකාගාර දෙපාර්තමේන්තුවේ වගේ වැඩ කරන උන්ට නං ඉතිං රස්සාව ආතල්.
අනිත් උන් නං කවුද බං වෙන ආසාවෙන් රස්සාවල් කරන්නේ