උබලා Shopifyවල ඩ්‍රොප්ශිපින් කරනවා නම්

Kolama

Well-known member
  • Sep 11, 2008
    12,406
    6,256
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    ඩොලර් 20 ගානේ දවස් 14ක් දුවවන්න එපැයි. ඒ කියන්නේ ඩොලර් 280ක්. ආසන්න වශයෙන් රුපියල් 50,000කට එහා ඕන.

    ඇයි මචන් අනිත් රීටාගටින් කැම්පේන්ස් දෙකට? ඒ එකකට ඩොලර් 10කවත් ඩේලි බජට් එකක් තියන්න ඕන. එතකොට ඒ දෙකටත් දවසකට ඩොලර් 20ක් ඕන. එතකොට සති දෙකට රු. 107139.20 කට ($40 x 14 x 191.32) වඩා තව පොඩ්ඩක් වැඩියෙන් යනවා. මොකද Facebook ගොඩක් වෙලාවට ඩේලි බජට් එකට වඩා ඩොලර් 0.20-55 වගේ ගානක් වෙනකං ඇඩ්ස් පෙන්නනවා.

    හැබැයි දෙවෙනි සහ තුන්වෙනි කැම්පේන්ස් වල ඇඩ්ස් වැඩිපුර පෙන්නන්න ගන්නෙ වැඩිදෙනෙක් උබේ ඇඩ්ස් බැලුවාම සහ වෙබ් සයිට් එකට විසිට් කලාම. එතකං දේකට ඩොලර් 20ක් යන්නෙ නෑ. හැබැයි රෙඩි වෙලා ඉන්න ඕන. :rolleyes:

    Shopify site ekk hadagena Yana gamn machn ... Uba mokkda recommend karana payement gateway rka ? Mawa Hira une onna othanadi

    PayPal ඇරුනාම ලංකාවට තියෙන අනිත් එකම ඔප්ෂන් එක 2Checkout තමයි මචන්. අවුලකට තියෙන්නෙ උන් ලේසියකට අකවුන්ට් එක ඇක්ටිවේට් කරන්නෙ නෑ. මේ වීඩියො එක පොඩ්ඩක් බලලා ඒ විදිහට කරලා බලපන්. :rolleyes:


    රෙජිස්ටර් වෙද්දි උබ ලග ස්ටොක් එකක් තියෙනවා කියලා කියන්න එපා එතකොට උන් ස්ටොක් එකේ ෆොටෝස් ඉල්ලනවා. තව කොහොමත් උබේ payment processing/paid sales history එක ඉල්ලනවා. මේ තියෙන්නෙ උන්ගෙන් ආපු මේල් එකක්. මේ ටික ස්ටඩී කරලා වැඩේට බැහැපන්.

    Hello _ _ _ _ ,

    Thank you for selecting 2Checkout as your payment processor.

    Just wanted to let you know our team is currently reviewing your account. There are just a few items we will need from you to continue our review:

    • Are you using a drop-shipper/wholesaler/distributor (like AliExpress or similar) to source the products being sold on your website?

    • If so, we need two (2) pieces of information from you:
      • Please provide copies of your last 6 months payment processing/paid sales history. We can accept to review processing statements for less than 6 months of commercial activity so you must be able to provide us with screenshots from your current or previous payment processor. These screenshots will need to confirm transactions occurring through this URL or another URL that you own with active sales from the last 6 months. These screenshots must contain your name, your company name or account name.
      • Additionally to the screenshots please send .csv or .xls files detailing these sales as these can be accepted by our compliance team as supporting documentation.
    • If you are NOT a drop-shipper, please provide proof of your collected stock and purchased inventory. This should be: photos of the products you currently have in stock (please make sure to submit good quality pictures, made by you, so that we can match the products from the pictures to the ones available on your website); valid purchase receipts; if any, signed distributor agreements with the manufacturers that you source your products from (this needs to show the name and contact information of your suppliers).

    Once you have completed all these actions, please respond to this email and also log in to your account and resubmit the application by pressing the Request activation button. Our team will then continue your account's review.

    Please be advised that the standard review and reply time is 2 business days.

    Please bear in mind that all the requested documentation must be uploaded into your Cpanel and not attached to this email.
    You can securely upload the requested documentation by accessing the following link: https://secure.2checkout.com/cpanel/manage_documents.php


    Looking forward to your reply.

    Best regards,

    උබට Sampath IPG එකක් තියෙනවා නම් Oganroලගෙ මේ ප්ලගින් එක තියෙනවා. ඒකට අවුද්දකට රු. 7500/= ක් ගෙවන්න ඕන. පලවෙනි පාර සෙටප් ෆී එකත් රු. 7500/= යි.

    https://www.oganro.com/plugins/shopify/sampath-bank-paycorp-payment-gateway-plugin
     
    Last edited:

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    6,317
    2,802
    113
    උබට ඕන උබේ බ්ලොග් පෝස්ට්ස්වලට රීච් හෝ ට්‍රැෆික් එක ගන්න විතරක් නිසා Sales Funnels හදන එක තේරුමක් නෑ බං. කැම්පේන් එකක් හදද්දි පලවෙනියට එන මේ ස්ටෙප් එකේ තියෙන "Reach" සහ Traffic කියන ඔප්ශන්ස් දෙකම ට්‍රයි කරලා බලහන්.

    View attachment 108264

    හොදටම පර්ෆෝම් කරන එක දිගටම කරහන්. ඕඩියන්ස් එක එහෙම සැරින් සැරේ වෙනස් කරන්න උවමනා නැහැ බං. ඕඩියන්ස් හදද්දි interests, filters ගොඩක් දාලා ඕඩියන්ස් එක නැරෝ කරන්න එපා එතකොට Cost per Result එක වැඩි වෙනවා. :rolleyes:



    මම ලංකාවෙ උන්ට වැඩ කරන්නෙ නැහැ මචන්. :rolleyes:



    ඔව් බං. ඩොලර් 20ක්වත් ඕන. :rolleyes:
    Thanks macchan.
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    12,406
    6,256
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    danata eka campaign ekakata $20k dala na ban. ochchara danna ba hitakin.. :rolleyes: sales awe nathoth kela wenawane..

    ඕඩියන්ස් එක නැරෝ කරන්න එපා එතකොට Cost per Result එක වැඩි වෙනවා.

    man hitanne mata wela thiyenne meka thama. mama full narrow karala danne.

    උබ දැනට දීලා තියෙන ඩේලි බජට් එකට සේල්ස් එනවා නම් අවුලක් නැහැ. ඒත් සාමාන්‍යයෙන් $20ක්වත් නැතුව කැම්පේන් එකක් හරියට පර්ෆෝම් වෙන්නෙ නැහැ. :rolleyes:

    ගොඩක් නැරෝ කරාම කොස්ට් එක වැඩියි, ටිකක් බ්‍රෝඩ් කරලා දෙකම බැලන්ස් කලා නම් හරි.

    2 checkout try karada bn

    ඔව්. උඩ විස්තර දැම්මා බං :rolleyes:
     
    • Like
    Reactions: MihiCherub

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    13,010
    1
    23,679
    113
    29
    Kalutara
    ඇයි මචන් අනිත් රීටාගටින් කැම්පේන්ස් දෙකට? ඒ එකකට ඩොලර් 10කවත් ඩේලි බජට් එකක් තියන්න ඕන. එතකොට ඒ දෙකටත් දවසකට ඩොලර් 20ක් ඕන. එතකොට සති දෙකට රු. 107139.20 කට ($40 x 14 x 191.32) වඩා තව පොඩ්ඩක් වැඩියෙන් යනවා. මොකද Facebook ගොඩක් වෙලාවට ඩේලි බජට් එකට වඩා ඩොලර් 0.20-55 වගේ ගානක් වෙනකං ඇඩ්ස් පෙන්නනවා.

    හැබැයි දෙවෙනි සහ තුන්වෙනි කැම්පේන්ස් වල ඇඩ්ස් වැඩිපුර පෙන්නන්න ගන්නෙ වැඩිදෙනෙක් උබේ ඇඩ්ස් බැලුවාම සහ වෙබ් සයිට් එකට විසිට් කලාම. එතකං දේකට ඩොලර් 20ක් යන්නෙ නෑ. හැබැයි රෙඩි වෙලා ඉන්න ඕන. :rolleyes:

    මේ දවස්වල මම ස්වීප් ගන්නෙත් ඕකට තමා.. 😪
     
    • Wow
    • Haha
    Reactions: Kolama and visalbro

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    12,406
    6,256
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    Site dekak haduwa boss.woocommerce walin.dekatama add campaign masayak try kalaa.buisness set un nane.eka catagory ekak ladies hand bags,anika dog products.podi idea parak dentaku machan

    1) උබ වෙබ්සයිට් දෙකට ආපු උන් ටාගට් කරලා රීටගටින් කැම්පේන්ස් දෙකක් රන් කලාද?

    2) එක වෙබ්සයිට් එකකට අදාල කැම්පේන්ස්වලට ඩේලි බජට් එක කීය ගානේ වගේ දුන්නද?

    3) මාස අන්තිම වෙද්දි එක වෙබ්සයිට් එකකට ඇඩ්ස් හරහා ට්‍රැෆික් එක කීයක් විතර ආවද?
     

    vj3660

    Active member
  • Sep 17, 2007
    388
    192
    43
    37
    උබලා Shopifyවල ඩ්‍රොප්ශිපින් කරනවා නම් මේ දේවල් ගැන අවධානය යොමු කරපල්ලා.

    1) Facebook එකේ ඇඩ්වර්ටයිස් කරද්දි කැම්පේන්ස් හොදට ඔප්ටිමයිස් කරන්න ඉගෙන ගනින්. Per Purchase Cost (Cost per Result) එක ඩොලර් තුනකට වගේ තියා ගන්න පුලුවන් වුනොත් උබට හොද ලාභයක් ගන්න පුලුවන් වෙයි.

    2) ඉස්සෙල්ලා උබේ Facebook පේජ් එකේ හොද රෙපුටේශන් එකක් (හොද ෆෑන් බේස් එකක්) හදාගෙන ඉවර වුනාට පස්සෙ ප්‍රොඩක්ට් එක ඇඩ්වර්ටයිස් කරපන්.

    3) අඩුම සති දෙකක්වත් එක දිගට ඇඩ්වර්ටයිස් කරපන්. එහෙම නැති උනොත් Facebook එකට උබේ ප්‍රොඩක්ට් එක ගන්න හරිම ඕඩියන්ස් එක හොයා ගන්න බැරි වෙනවා. උදා: උබේ ප්‍රොඩක්ට් එක දෙන්නෙක් තුන්දෙනෙක්වත් ගත්තොත් තමයි Facebook එකට උන්ගේ සිමිලර් පැටන්ස් හොයාගෙන, ඒ වගේ තව අයට උබේ ඇඩ්ස් පෙන්නන්න පුලුවන් වෙන්නෙ.

    4) හොද Facebook Sales Funnel එකක් හදාගෙන එක ෆලෝ කරපන්. මේ වගේ එකක් හොදයි.

    මේ ඔක්කොම Audiences. බෝල්ඩ් කරලා තියෙන්නෙ Saved Audiences. ඒවා යටතෙ තියෙන්නෙ ඒවට include හෝ exclude කරන Custom Audiences.

    Your Brand - Cold Audience
    Your Brand - Exclude Website Visitors - 180 Days
    Your Brand - Exclude FB Page Users - 365 Days

    Your Brand - Videos Viewers & Posts Engagers - Retargeting
    Your Brand - Include Videos Viewers - 7 Days
    Your Brand - Include Posts Engagers - 7 Days
    Your Brand - Exclude Website Visitors - 180 Days

    Your Brand - Website Visitors - Retargeting
    Your Brand - Include Website Visitors - 30 Days
    Your Brand - Exclude Purchase - 180 Days

    උබ රන් කරන කැම්පේන්ස් තුනටත් Saved Audiencesවල නමම දීලා, ඒ අදාල Saved Audience එක කැම්පේන්ස්වල ඇඩ් කරගනින්.

    කැම්පේන්ස් තුන ගැන පැහැදිලි කිරීමක්

    Your Brand - Cold Audience -
    මුලින්ම උබ ඇඩ්ස් පෙන්නන්නෙ උබේ බ්‍රෑන්ඩ් නේම් එක හෝ ප්‍රොඩක්ට් එක ගැන දන්නෙවත් නැති උන්ට.

    Your Brand - Videos Viewers & Posts Engagers - Retargeting - මේ කැම්පේන් එක ටාගට් කරන්නෙ උබේ පලවෙනි කැම්පේන් එකේ ඇඩ් එක බලපු ඒත් සයිට් එකට නොගියපු උන්ව.

    Your Brand - Website Visitors - Retargeting - මේ කැම්පේන් එක ටාගට් කරන්නෙ උබේ සයිට් එකට ගියත් තාම ප්‍රොඩක්ට් එක නොගත්ත එවුන්ව.

    5) ඇඩ්ස්වලට පුලුවන් තරම් වීඩියෝස් විතරක් පාවිච්චි කරපන්.

    6) Shopify ස්ටෝර් එක ටිප්ටොප් එකට හදාගෙන ඉවර වෙලා ඇඩ්වර්ටයිස් කරපන්.

    පසුවදන.

    මම පුද්ගලිකව ඩ්‍රොප්ශිපින් කරන්නෙ නැහැ. ඒත් මම ඩ්‍රොප්ශිපින් කරන ක්ලයන්ට්ස්ලගෙ බිස්නස් ප්‍රොමෝට් කරනවා. ඉතින් මේ දේවල් හරියි කියන දේ මම අත්දැකීමෙන්ම දන්නවා.

    අහන්න දෙයක් තියෙනවා නම් PM කර කර කොකම්පාන්නෙ නැතුව මෙතනම අහපල්ලා. :rolleyes:
    මේක සිරා මචන් උබ follow කරන models මොනවද. මොනා හරි තිබ්බොත් share කරහන්
     
    • Like
    Reactions: Kolama

    cshapegt

    Well-known member
  • Apr 22, 2010
    2,848
    404
    83
    මචන් මේ කියන විදියට $600 විතර FB campaign එකට වියදම් කොලොත් සාමානයෙන් Fast moving item එකක් කොච්චර විතර sales වලට යන්න පුලුවන්ද ?

    මන් දන්නව මේක depend වෙන්ව අපි sell කරන item එක අනුව.. නිකන් ඔයාගෙ experience එකට අනුව ?
     
    • Like
    Reactions: Kolama