උබලා Shopifyවල ඩ්‍රොප්ශිපින් කරනවා නම්

Kolama

Well-known member
  • Sep 11, 2008
    12,182
    5,608
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    මචන් මේ කියන විදියට $600 විතර FB campaign එකට වියදම් කොලොත් සාමානයෙන් Fast moving item එකක් කොච්චර විතර sales වලට යන්න පුලුවන්ද ?

    මන් දන්නව මේක depend වෙන්ව අපි sell කරන item එක අනුව.. නිකන් ඔයාගෙ experience එකට අනුව ?

    මොකක් හරි බජට් එකකට ගන්න පුලුවන් සේල්ස් ගාන එහෙම ප්‍රෙඩික්ට් කරන්න බැහැ මචන්. මොකද උබේ කැම්පේන් එකේ ටාගටින්වල තියෙන පොඩි අවුලක් නිසා සේල් එකක්වත් එන්නෙ නැති වෙන්නත් ඉඩ තියෙනවා. ස්ටැට්ස් බලලා (Google Analytics) ඒවා ෆීක්ස් කරලා කැම්පේන්ස් ටික හොදට ඔප්ටිමයිස් කරාට පස්සෙ තමයි ඔන්න ඕඩර්ස් එන්න පටන් ගන්නෙ. :rolleyes:

    මේක සිරා මචන් උබ follow කරන models මොනවද. මොනා හරි තිබ්බොත් share කරහන්

    මම කරන දේවල් තමයි බං මේ. ඉස්සරහට තව හොද පොස්ට් ටිකක් දාන්නම්. :rolleyes:
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    12,342
    1
    21,475
    113
    28
    Kalutara
    1) උබ වෙබ්සයිට් දෙකට ආපු උන් ටාගට් කරලා රීටගටින් කැම්පේන්ස් දෙකක් රන් කලාද?
    රීටාගටින් කරන්න බෑ නේද පර්චස් නැතුව, එහෙමත් නැත්තන් add to cart එකක්වත් නැතුව? තියෙන්නේ ට්‍රැෆික් විතරක් නම්?
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    12,182
    5,608
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    රීටාගටින් කරන්න බෑ නේද පර්චස් නැතුව, එහෙමත් නැත්තන් add to cart එකක්වත් නැතුව? තියෙන්නේ ට්‍රැෆික් විතරක් නම්?

    All Website Visitors ගනින්.

    ddd.png
     
    • Love
    Reactions: Heshan Daminda

    rathnapure

    Active member
  • Sep 11, 2012
    559
    76
    28
    1) උබ වෙබ්සයිට් දෙකට ආපු උන් ටාගට් කරලා රීටගටින් කැම්පේන්ස් දෙකක් රන් කලාද?

    2) එක වෙබ්සයිට් එකකට අදාල කැම්පේන්ස්වලට ඩේලි බජට් එක කීය ගානේ වගේ දුන්නද?

    3) මාස අන්තිම වෙද්දි එක වෙබ්සයිට් එකකට ඇඩ්ස් හරහා ට්‍රැෆික් එක කීයක් විතර ආවද?
    Bump
     
    • Like
    Reactions: Kolama

    gepa

    Well-known member
  • 1) උබ වෙබ්සයිට් දෙකට ආපු උන් ටාගට් කරලා රීටගටින් කැම්පේන්ස් දෙකක් රන් කලාද?

    2) එක වෙබ්සයිට් එකකට අදාල කැම්පේන්ස්වලට ඩේලි බජට් එක කීය ගානේ වගේ දුන්නද?

    3) මාස අන්තිම වෙද්දි එක වෙබ්සයිට් එකකට ඇඩ්ස් හරහා ට්‍රැෆික් එක කීයක් විතර ආවද?
    රී ටාගට් කරලා නෑ..
    සති දෙකක් විතර එක සයිට් එකකට ඩොලර් 15ක් වගේ වියදම් කරන්න ඇති.දවසට 5 ක් වගේ දාලා.
    මාසේටම 60ක් වගේ සයිට් එකට එන්න ඇති. site zmqnbags.com petshai.com මෙවට මහන්සි වෙලා ට්‍රයි එකක් දුන්නොත් ගේමක් ගහගන්ඩ පුලුවන් වෙයිද..සයිට් එක හැදුවට පස්සේ ඩ්‍රොප් ශිපිං ට්‍රයි කලා .හරි ගියේ නැති හන්දා පැත්ත වත් බැලුවේ නෑ
     

    gepa

    Well-known member
  • රී ටාගට් කරලා නෑ..
    සති දෙකක් විතර එක සයිට් එකකට ඩොලර් 15ක් වගේ වියදම් කරන්න ඇති.දවසට 5 ක් වගේ දාලා.
    මාසේටම 60ක් වගේ සයිට් එකට එන්න ඇති. site zmqnbags.com petshai.com මෙවට මහන්සි වෙලා ට්‍රයි එකක් දුන්නොත් ගේමක් ගහගන්ඩ පුලුවන් වෙයිද..සයිට් එක හැදුවට පස්සේ ඩ්‍රොප් ශිපිං ට්‍රයි කලා .හරි ගියේ නැති හන්දා පැත්ත වත් බැලුවේ නෑ
    පිලිතුරක් දෙන්ඩ වස්තූ
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    12,182
    5,608
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    රී ටාගට් කරලා නෑ..
    සති දෙකක් විතර එක සයිට් එකකට ඩොලර් 15ක් වගේ වියදම් කරන්න ඇති.දවසට 5 ක් වගේ දාලා.
    මාසේටම 60ක් වගේ සයිට් එකට එන්න ඇති. site zmqnbags.com petshai.com මෙවට මහන්සි වෙලා ට්‍රයි එකක් දුන්නොත් ගේමක් ගහගන්ඩ පුලුවන් වෙයිද..සයිට් එක හැදුවට පස්සේ ඩ්‍රොප් ශිපිං ට්‍රයි කලා .හරි ගියේ නැති හන්දා පැත්ත වත් බැලුවේ නෑ

    පිලිතුරක් දෙන්ඩ වස්තූ

    මචන්, අපේ ගොඩක් උන් වරද්ද ගන්න තැනක් තමයි වෙබ්සයිට් එකක් ඇඩ්වර්ටයිස් කරද්දි මොකක් හරි ස්ථීර බජට් එකක් තියාගෙන, ඒක වියදම් කරපු ගමන් කළකිරිලා වැඩේ අත ඇරලා දාන එක.

    ඒත් මචන් අපේ ප්‍රොඩක්ට් එක ගන්න කැමති හරිම ඕඩියන්ස් එක (Target Audience) අදුන ගන්නම අපිට සති දෙකක්වත් ඇඩ්වර්ටයිස් කරන්න වෙනවා. මොකද අපිට ඒ තීරන ගන්න වෙන්නෙ ඩේටා (ex: Google Analytics) පදනම් කරගෙන. ෆේස්බුස් ඇඩ්වර්ටයිසින් කැම්පේන්ස් දවස ගානෙ බල බල ඔප්ටිමයිස් කරන්න ඕන.

    ඒ වගේම උබේ ඇඩ්වර්ටයිසින් බජට් එක සමස්තයක් විදිහට ගොඩක් අඩුයි.
     

    siripala1950

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    1,003
    1,229
    113
    මචන්, අපේ ගොඩක් උන් වරද්ද ගන්න තැනක් තමයි වෙබ්සයිට් එකක් ඇඩ්වර්ටයිස් කරද්දි මොකක් හරි ස්ථීර බජට් එකක් තියාගෙන, ඒක වියදම් කරපු ගමන් කළකිරිලා වැඩේ අත ඇරලා දාන එක.

    ඒත් මචන් අපේ ප්‍රොඩක්ට් එක ගන්න කැමති හරිම ඕඩියන්ස් එක (Target Audience) අදුන ගන්නම අපිට සති දෙකක්වත් ඇඩ්වර්ටයිස් කරන්න වෙනවා. මොකද අපිට ඒ තීරන ගන්න වෙන්නෙ ඩේටා (ex: Google Analytics) පදනම් කරගෙන. ෆේස්බුස් ඇඩ්වර්ටයිසින් කැම්පේන්ස් දවස ගානෙ බල බල ඔප්ටිමයිස් කරන්න ඕන.

    ඒ වගේම උබේ ඇඩ්වර්ටයිසින් බජට් එක සමස්තයක් විදිහට ගොඩක් අඩුයි.
    මචන් මම Google Analytics බලන්නෙම නෑ. ඒකෙන් කොහොමද අපි ටාගට් කරලා තියෙන audience එක හරිද වැරදිද කියලා බලන්නෙ