උබල මිග්‍රේන් වලට මොකද කරන්නේ?

vitz

Member
Dec 28, 2020
23
18
3
උබල මිග්‍රේන් වලට මොකද කරන්නේ, මන් topirol 25mg & valparine 200මmg ගන්නවා daily 2 years වගෙ එක දිගටම. දවසක් ඩොක්ට කෙනෙක් ලියල දුන්නේ. තාම එක, බෙහෙත් නැවත්තුවොත් ආයිත් එනවා, නැද්ද හොඳ විකල්පයක්,
 

oshanherath

Active member
  • Nov 10, 2014
    211
    102
    43
    Topiramate (Topirol) wagema Valparine kiyana drug dekama digatama ganna honda ne. Oya dekenma karanne migrane attack block krana ekai attack athara kaalaya wedi karana ekai witharai. nawaththapu gaman aye enawa. Ewagema me drugs blood pressure ekatath balapanawa. Matath kaalayak hondatama migrane thibuna. Deparak nasna kala. ekaparak laya wirekayak kala. Ita passe mama tika tika beheth ganna eka adu kala. Attack eka enakotama hondata keepaserayak steam kala. Pain killer ekak witharak samahara welawata gaththa( Panaol walata aduwenne ne. Panadine ganna one.) Deyyane kiyala den hondatama saneepayi. Indalama hitala yanthan oluwe ridillak enawa. Awama Axe oil tikak gala steam kalama aduwela yanawa. Steam karana eka thama supirima betha. Beheth ganna onenem Prof. Saroj Jayasingha wa channel karanna. Asiri central ekata enawa. He is the best for this.
     

    R O B U S T A

    Well-known member
  • Dec 13, 2020
    2,396
    6,276
    113
    Topiramate (Topirol) wagema Valparine kiyana drug dekama digatama ganna honda ne. Oya dekenma karanne migrane attack block krana ekai attack athara kaalaya wedi karana ekai witharai. nawaththapu gaman aye enawa. Ewagema me drugs blood pressure ekatath balapanawa. Matath kaalayak hondatama migrane thibuna. Deparak nasna kala. ekaparak laya wirekayak kala. Ita passe mama tika tika beheth ganna eka adu kala. Attack eka enakotama hondata keepaserayak steam kala. Pain killer ekak witharak samahara welawata gaththa( Panaol walata aduwenne ne. Panadine ganna one.) Deyyane kiyala den hondatama saneepayi. Indalama hitala yanthan oluwe ridillak enawa. Awama Axe oil tikak gala steam kalama aduwela yanawa. Steam karana eka thama supirima betha. Beheth ganna onenem Prof. Saroj Jayasingha wa channel karanna. Asiri central ekata enawa. He is the best for this.

    machan nasna kale kohenda?
     
    • Like
    Reactions: darkhair

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    Migrain QR beela balapan

    http://ayurveda.lk/medicine.php

    Mama choleterol walata aran mage thibba moderate migrain eka saneepa una .. anyway .. meka godak dewal walata hodai as per its ingrediants. oke thiyana ingrediants wenama gaththath aulak wen na ..api dosage eka dan na ne... oka 2400 k wage wenne ... call ekak deela balapan.
     
    • Like
    Reactions: vitz

    oshanherath

    Active member
  • Nov 10, 2014
    211
    102
    43
    machan nasna kale kohenda?
    Nasna kale weda nona kenekgen kurunegala. Ayurwede degree eka karapu kenek. Thawa Maspotha inna paramparika weda mahaththayekgen. Laya wireka karana then nam mama hithannae lankaawatama deka thunakata wediya ne. Laya wirekaya kale Dambulla kittuwa Galewela Puwakpitiye thenakin. Muslim thenak. (Search google maps: Navurpichcha Traditional Ayurvedic Centre puwakpitiya )
     
    • Like
    Reactions: DXB2021 and vitz

    oshanherath

    Active member
  • Nov 10, 2014
    211
    102
    43
    machan nasna kale kohenda?
    Nasna kale weda nona kenekgen kurunegala. Ayurwede degree eka karapu kenek. Thawa Maspotha inna paramparika weda mahaththayekgen. Laya wireka karana then nam mama hithannae lankaawatama deka thunakata wediya ne. Laya wirekaya kale Dambulla kittuwa Galewela Puwakpitiye thenakin. Muslim thenak. (Search google maps: Navurpichcha Traditional Ayurvedic Centre puwakpitiya )
     
    • Like
    Reactions: DXB2021 and vitz

    Los pollos hermanos

    Well-known member
  • Mar 15, 2018
    5,061
    2
    5,923
    113
    Albuquerque, New Mexico, United States
    grandpa GIF


    බයවෙන්න එපා හොර වෙදා ඇවිත් බෙහෙත් වට්ටෝරුවක් දෙයි
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    උබල මිග්‍රේන් වලට මොකද කරන්නේ, මන් topirol 25mg & valparine 200මmg ගන්නවා daily 2 years වගෙ එක දිගටම. දවසක් ඩොක්ට කෙනෙක් ලියල දුන්නේ. තාම එක, බෙහෙත් නැවත්තුවොත් ආයිත් එනවා, නැද්ද හොඳ විකල්පයක්,
    It's considered as a systemic illness and not just a headache. It's really a brain disorder. There are different subtypes of migraine. For some a simple remedy like cooling the forehead (icepack) while keeping your feet in a warm bath works. Although a long term cure is not available, there are promising new drugs.
    Research has shown that the brain patterns do change 24 hrs ahead of migraine onset. There are a new family of drugs - Calcitonin gene-related peptide (CGRP) which works, but there are side effects including liver damage.
    But later, Monoclonal antobodies (CGRP mAbs) were developed, not cheap but considered safe. Some of these are still awaiting for FDA approval. CGRP mAbs are the latest preventative drugs for migraine. Hopefully may be one day there will be a cure.
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    වදෛ්‍ය උපදේශයක් නෙවෙයි මචන්. අත්දැකීමක් විතරයි. වයිෆ්ට මිග්‍රේන් තිබ්බා. පිටරටක ඉන්න කාලෙක එයාට caffeine + aspirin + paracetamol තුන තියන පෙත්තක් දීලා තිබ්බා. හැදීගෙන එනකොට ඒක බිව්වම ඉවරයි. ආසෙ සතියකට දෙකකට හැදෙන්නෙ නෑ. ලංකාවට ආවට පස්සෙ ලංකාවෙ ඩොක්ටර් කෙනෙක්ගෙන් බෙහෙත් ගත්තට හරිගියේ නෑ. ඊට පස්සෙ මම අර බෙහෙතට සමාන එකක් හෙව්වා ලංකාවෙ ෆාමසිවල එතකොට තමයි දැනගත්තෙ caffeine තියන බෙහෙත් ලංකාවේ තහනම් කියල. caffeine වෙනුවට ලංකාවෙ දෙන්නෙ codeine කියල එකක්. පැනඩීන් වල එහෙම තියනවා. ඊට පස්සෙ codeine + aspirin + paracetamol තුන හොයාගෙන මික්ස් කරල බිව්වම හරිගියා. දැන් නම් මොකක් හරි හේතුවකට හැදෙන්නෙ නෑ.
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    වදෛ්‍ය උපදේශයක් නෙවෙයි මචන්. අත්දැකීමක් විතරයි. වයිෆ්ට මිග්‍රේන් තිබ්බා. පිටරටක ඉන්න කාලෙක එයාට caffeine + aspirin + paracetamol තුන තියන පෙත්තක් දීලා තිබ්බා. හැදීගෙන එනකොට ඒක බිව්වම ඉවරයි. ආසෙ සතියකට දෙකකට හැදෙන්නෙ නෑ. ලංකාවට ආවට පස්සෙ ලංකාවෙ ඩොක්ටර් කෙනෙක්ගෙන් බෙහෙත් ගත්තට හරිගියේ නෑ. ඊට පස්සෙ මම අර බෙහෙතට සමාන එකක් හෙව්වා ලංකාවෙ ෆාමසිවල එතකොට තමයි දැනගත්තෙ caffeine තියන බෙහෙත් ලංකාවේ තහනම් කියල. caffeine වෙනුවට ලංකාවෙ දෙන්නෙ codeine කියල එකක්. පැනඩීන් වල එහෙම තියනවා. ඊට පස්සෙ codeine + aspirin + paracetamol තුන හොයාගෙන මික්ස් කරල බිව්වම හරිගියා. දැන් නම් මොකක් හරි හේතුවකට හැදෙන්නෙ නෑ.
    It's a combination of acetylsalicylic acid (250 mg), acetaminophen (250 mg), and caffeine (65 mg)
     

    Rukshansms

    Well-known member
  • Oct 2, 2010
    826
    262
    83
    kandy
    Migrain QR beela balapan

    http://ayurveda.lk/medicine.php

    Mama choleterol walata aran mage thibba moderate migrain eka saneepa una .. anyway .. meka godak dewal walata hodai as per its ingrediants. oke thiyana ingrediants wenama gaththath aulak wen na ..api dosage eka dan na ne... oka 2400 k wage wenne ... call ekak deela balapan.

    Eken machan migraine pain eka adu karanwa. But no effects on photophobia phonophobia and duration of illness and frequency
     

    Attachments

    • Screenshot_20210111-183110.jpg
      Screenshot_20210111-183110.jpg
      712.2 KB · Views: 89
    • Like
    Reactions: hasithayad