Car 1 20l Car 2 20l Bike 1 5l Bike 2 3l
rajitha_5j Well-known member Nov 1, 2009 1,127 752 113 gampaha Jun 30, 2022 #21 Car 1 20l Car 2 20l Bike 1 5l Bike 2 3l Reactions: BinDT, කඩ්ඩ බැරි එකා and buddikagayan
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,209 1 43,764 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Jun 30, 2022 #22 0.1 litre ස්කූටියෙ පෙරේද අම්ම එක්ක ඉස්කෝලෙට ගියා, මඟ නවතී කියල බයේ ගියෙ Reactions: Silape and Solo Rider
Akithama Well-known member May 24, 2014 2,640 2,547 113 හැම තැනම Jun 30, 2022 #24 9 ltrs. ඊලග පාර නම් 40 විතර එකතු කොර ගන්නවා. මුන්ව සත පහකට සුවර් නැ Reactions: කඩ්ඩ බැරි එකා
Brandy2020 Well-known member May 15, 2018 20,605 25,962 113 Jun 30, 2022 #26 Car 7 Bike 3 Reactions: su1993
pdn.ac.lk Well-known member Apr 22, 2012 2,275 2,399 113 Jun 30, 2022 #28 කඩ්ඩ බැරි එකා said: මගේ ලීටර් 5යි තව චූට්ටකුයි. Click to expand... 10
helplesser Well-known member Nov 20, 2017 18,235 27,943 113 36 Mirihana alis.alberta.ca Jun 30, 2022 #29 Around 20l
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,017 35,954 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් Jun 30, 2022 #30 Cab eka full tank Van ekat full tank Bike 2 ma full tank Tawa stock eke drum ekak full karala tiyenawa Okkoma 300L witara ati ay machan ubata onada thel tikak Reactions: Voldemort Bro and කඩ්ඩ බැරි එකා
Cab eka full tank Van ekat full tank Bike 2 ma full tank Tawa stock eke drum ekak full karala tiyenawa Okkoma 300L witara ati ay machan ubata onada thel tikak
Voltage Well-known member Feb 6, 2012 21,748 1 15,146 113 Jun 30, 2022 #31 කාර් එකේ බාගයක් තියෙනවා..ඒ කියන්නේ ලීටර් අඩුම 15ක් වත් ඇති
salitha22 Well-known member Feb 8, 2015 7,060 1 12,147 113 Jun 30, 2022 #32 අද බයික් එක රිසව් වැටුනා Reactions: ManjuT and Solo Rider
thedigit2s Well-known member Oct 3, 2009 2,810 3,247 113 38 @ katubedda Jun 30, 2022 #34 කාර් ඒකේ 2/3 බයික් ඒකේ බාගයයි. ලිටර් 5හේ කැන් ඒකයි.. ලංකාවෙම උන්ගේ ඔහොම කවුන්ට් කරොත් අනිවා තව නැවු දෙකක විතර බඩු හැවු.. Reactions: GobbaSira and Honda.putha
කාර් ඒකේ 2/3 බයික් ඒකේ බාගයයි. ලිටර් 5හේ කැන් ඒකයි.. ලංකාවෙම උන්ගේ ඔහොම කවුන්ට් කරොත් අනිවා තව නැවු දෙකක විතර බඩු හැවු..
jhnnwp Well-known member Jan 6, 2012 44,449 32,179 113 Jun 30, 2022 #36 dimuthmike said: ඒක මට දියන්කො..රත්තරන් වලට වඩා වටිනව බං දැන් පෙට්රල්..ස්කූටියක් තියෙන කෑල්ලක් සෙට් වේගෙන ඵන්නේ ප්රෙට්රල් ටිකක් දුන්නනම් ගොඩ.. Click to expand... Baduwakata karagahannada yanne lol
dimuthmike said: ඒක මට දියන්කො..රත්තරන් වලට වඩා වටිනව බං දැන් පෙට්රල්..ස්කූටියක් තියෙන කෑල්ලක් සෙට් වේගෙන ඵන්නේ ප්රෙට්රල් ටිකක් දුන්නනම් ගොඩ.. Click to expand... Baduwakata karagahannada yanne lol
Albert Appuhami Well-known member Dec 10, 2020 560 770 93 Jun 30, 2022 #37 Car eke 30k athi.. Bike eke 5k wage athi.. Can eke 25k tiyenawa..