ඔව් බන් පාර පනින එකා හැප්පිලා මැරුණට පස්සෙ අරුන්ට දඩ ගහල හිරේ දැම්මත් වැඩක් නෑනෙeka hari. law eken samawak naa driverta godak welawata. Driver denaganna ona wahane nawattanna.
E wunata ban pedestrian kenek hetiyata podi sense ekak tyennat ona ban. Reckless driver kenek awot happenawa. Eka genat hithala tamai cross karanna ona. Alto eke aapu buwat pissu hukannek wage. Kohoma unat wahana okkoma e ena speed ekat ekka nam hitenne, paara penapu eka paare wahana traffic eka balala neweyi penala tyenne kiyala. U paara paninna atte confidence pita paara paniddi anit un wahane nawattaganiwi kiyala hitala. Ehema hitana eka weradiyi.
anika rathu alto eke aapu buwata muwa penune naa wennat puluwan anit wahana walin muwa cover wuna wage deyak wela.
Nikamata hitapn ohoma car ekak netuwa eka paara break karanna beri prime mover ekak awa kiyala. Ehema tenakadi prime mover driverta nawattaganna baa. aruta chappa choros wenna tamai wenne.