එකක් හරි කරල නැත්නම් වැඩක් නෑ


11.gif

ara pen eke okkoma colors tika eka para ganna thama mama try karala thiyennne :P :P :rofl: +4

:cool::cool:
කරලා තියනවෝ
රෙප්+

:rofl::rofl:
කරල තියනවනෙ.. එකක් ඇරෙන්න..
000203F2.gif


:rofl:;)කොයිකද නොකලේ:oo: