Matath ohoma wadak una eka paarak. Online business krana dial ekak. advance 10k witharai dunne.website complete krala, training deela okkoma iwarawela sathi thunak withara giya saddayak ne. mama mail ekak damma salli dunne naththam website eka terminate kranawa kiyala. miniha mata reply ekak ewala "kranna puluwan deyak kranna malli" kiyal. mata mala panna. thaw sathiyak idala minihage site eka promotion ehema krala gemata bassata passe mama site eka down karala damma me msg eka dala. "This website is unavailable due to unpaid bills"
Aru call krala ahanawa uba mokakda website ekata kre kiyala. mama kiwva mata kranna puluwan de kra kiyala. miniha polici gihin mata wiruddwa paminillak dala minihage website eka termainate krala business ekata paadu kra kiyala. mama mail wala printout ehema aragen giya policiyt. anthimata policiyen minihata kiwva mata enna thiyena salli denna kiyala mulin. mata kiwva u okkoma salli dunnata passe website eka denna kiyala. mama salli gahtha.uta site eka dunna.
lankawe un ekka business karanna amarui bn.
Matath ohoma wadak una eka paarak. Online business krana dial ekak. advance 10k witharai dunne.website complete krala, training deela okkoma iwarawela sathi thunak withara giya saddayak ne. mama mail ekak damma salli dunne naththam website eka terminate kranawa kiyala. miniha mata reply ekak ewala "kranna puluwan deyak kranna malli" kiyal. mata mala panna. thaw sathiyak idala minihage site eka promotion ehema krala gemata bassata passe mama site eka down karala damma me msg eka dala. "This website is unavailable due to unpaid bills"
Aru call krala ahanawa uba mokakda website ekata kre kiyala. mama kiwva mata kranna puluwan de kra kiyala. miniha polici gihin mata wiruddwa paminillak dala minihage website eka termainate krala business ekata paadu kra kiyala. mama mail wala printout ehema aragen giya policiyt. anthimata policiyen minihata kiwva mata enna thiyena salli denna kiyala mulin. mata kiwva u okkoma salli dunnata passe website eka denna kiyala. mama salli gahtha.uta site eka dunna.

මෙහෙම තමා කරන්න ඕනේ
ඔක්කොටම මුල මොකක්දහ් දන්නවද ?
උබෙ කිසි ප්රොෆිශනල් කමක් නැති එකහ්

Matath ohoma wadak una eka paarak. Online business krana dial ekak. advance 10k witharai dunne.website complete krala, training deela okkoma iwarawela sathi thunak withara giya saddayak ne. mama mail ekak damma salli dunne naththam website eka terminate kranawa kiyala. miniha mata reply ekak ewala "kranna puluwan deyak kranna malli" kiyal. mata mala panna. thaw sathiyak idala minihage site eka promotion ehema krala gemata bassata passe mama site eka down karala damma me msg eka dala. "This website is unavailable due to unpaid bills"
Aru call krala ahanawa uba mokakda website ekata kre kiyala. mama kiwva mata kranna puluwan de kra kiyala. miniha polici gihin mata wiruddwa paminillak dala minihage website eka termainate krala business ekata paadu kra kiyala. mama mail wala printout ehema aragen giya policiyt. anthimata policiyen minihata kiwva mata enna thiyena salli denna kiyala mulin. mata kiwva u okkoma salli dunnata passe website eka denna kiyala. mama salli gahtha.uta site eka dunna.
මෙහෙම තමා කරන්න ඕනේ
![]()
හදිස්සි වෙලා සටස් ගාල ඕක කරන්න හොඳ නෑ ටික කාලයක් මනුස්සයට වැඩකරගෙන යන්න දීල මනුස්සය දිනුම් කියල හිතෙන්න ඇරලා බිස්නස් වැඩි කාලයක් බලල දෙන්න ඕනේ සොට් එක.
මේ පළවෙනි සැරේ නෙවෙයිනෙ?
දැන්වත් Field එකේ ඉන්න කෙනෙක්ගෙන් ගනු දෙනු කරන විදිය අහගෙන හොඳ Agreement එකක් හදන් වැඩ කරන්ඩ. කථා බහ කරන දේවල් Email හරහා විතරක් කරන්ඩ. Email වලට නීතියෙන් පිළිගැනීමක් තියෙනවා දන්න විදියට.
අනික සල්ලි දුන්නේ නෑ කියල site එක porn sites වලට redirect කරන්ඩ ගිහින් නැති නඩු පටලගන්ඩ එපා.
ප්රශ්නෙ තියෙන්නේ කවුරු මොනවා කිව්වත් ඔයා ඔයාගේ වැඩ කරන විදිය වෙනස් කරන්නේ නැති එක.
Uba oya wage threads keeyak dala thiyenawada ban ?
FB eke dakkoth uba customers lata kunu harapen benapuwage screenshots thiyenne.
Ube mokak hari awlak thiyenawa, ekata prathikarayak karaganin
Good Luck
Uba oya wage threads keeyak dala thiyenawada ban ?
FB eke dakkoth uba customers lata kunu harapen benapuwage screenshots thiyenne.
Ube mokak hari awlak thiyenawa, ekata prathikarayak karaganin
Good Luck



මටත් හිතෙන්නේ නදුන්ට මානසික අව්ලක් තියනවා.
දැන්ම ඕවට බෙහෙත් කර ගන්න ඕනේ.
