එජකුලේටෝර්ට කලකිරුන
එජකුලේටෝර්ට vote කරලා පසු තැවෙන්නේ මම විතරද?
දෙනවයි කිව්ව රෙප් ඇත්තෙත් නෑ මුකුත් offer එකක්වත් නෑ

ශික් 
මේක දැකලවත් උන්ගේ team එකේ 5 දෙනෙක් rep කරොත් මම මේක අයින් කරනවා. නැත්නම් ඉතින් කියන්න තියෙන්නේ

ඔව් ඒක තමයි 
දෙනවයි කිව්ව රෙප් ඇත්තෙත් නෑ මුකුත් offer එකක්වත් නෑ


ශික් 
මේක දැකලවත් උන්ගේ team එකේ 5 දෙනෙක් rep කරොත් මම මේක අයින් කරනවා. නැත්නම් ඉතින් කියන්න තියෙන්නේ


ඔව් ඒක තමයි 
Last edited:


