එජකුලේටෝර්ට කලකිරුන

LANKAT

Well-known member
  • Aug 21, 2017
    2,890
    2,428
    113
    එජකුලේටෝර්ට කලකිරුන

    එජකුලේටෝර්ට vote කරලා පසු තැවෙන්නේ මම විතරද?
    දෙනවයි කිව්ව රෙප් ඇත්තෙත් නෑ මුකුත් offer එකක්වත් නෑ :sorry::sorry::sorry: ශික් :angry:

    මේක දැකලවත් උන්ගේ team එකේ 5 දෙනෙක් rep කරොත් මම මේක අයින් කරනවා. නැත්නම් ඉතින් කියන්න තියෙන්නේ :yes::yes::yes: ඔව් ඒක තමයි :lol:
     
    Last edited:

    ulta

    Well-known member
  • Jan 7, 2011
    3,376
    491
    83
    සිහිනලන්තය
    NOWU0sd.png
     

    AnjanaROCK

    Well-known member
  • Jul 29, 2014
    1,753
    650
    113
    දුන්නෙ නෑ කියල පෝස්ට් එකක දැම්ම කියල මට rep - offer කරල.... :sorry:


    මේ අවුරුදු කාලේ.....
    vote කරමු රාලේ.....
    රෙප් දෙයි කියල බලන් ඉදල
    එජකුලටෝර් ගෙන් හුකව ගනිමු රාලේ.....
    ටනන ටනන නා........... :)
     
    • Like
    Reactions: thilina.rp

    LANKAT

    Well-known member
  • Aug 21, 2017
    2,890
    2,428
    113
    දුන්නෙ නෑ කියල පෝස්ට් එකක දැම්ම කියල මට rep - offer කරල.... :sorry:


    මේ අවුරුදු කාලේ.....
    vote කරමු රාලේ.....
    රෙප් දෙයි කියල බලන් ඉදල
    එජකුලටෝර් ගෙන් හුකව ගනිමු රාලේ.....
    ටනන ටනන නා........... :)

    ඔව් බන් මගෙත් කපල වේසිගෙ පුතෙල්ක්
     

    N sriyantha

    Well-known member
  • Feb 4, 2007
    6,786
    386
    113
    දුන්නෙ නෑ කියල පෝස්ට් එකක දැම්ම කියල මට rep - offer කරල.... :sorry:


    මේ අවුරුදු කාලේ.....
    vote කරමු රාලේ.....
    රෙප් දෙයි කියල බලන් ඉදල
    එජකුලටෝර් ගෙන් හුකව ගනිමු රාලේ.....
    ටනන ටනන නා........... :)

    :yes::yes::yes::yes:
     

    NIRNAMIKA

    Well-known member
  • Oct 22, 2016
    907
    333
    83
    ඔව්...අනිත් එකාට වොට් කලා...ඒත් රහක් නෑ