උබත් ඉන්නේ මගේ මතේ මචන් ආසාව තිබුනට මෙහේ ඉදගෙන ඹව්වා කරන්න බැandenavaaaaaaaa..................!!!!!!!!! lankave oya sellam karanna baha ban.. stock turbo ekakut B'new pattama ganan 3 laks wagee.. kohomei 30Ps duwanna hadannee... sihinayakma thamaaa.....!!!
lokuuuu salli karayek uama try ekak denna onaa....!!!![]()


7K-E engine ඒක හොදයි මචන් වැඩේට පවර් ඒක ඇති වෙයිද ඹකටcomplete answer ekak....
mama dakka kattiya power full engines gana godak daala tiyanava.. habai mama nam dakinne samahara evvaye parts harima rear e nisa lankaven hoyanna puluwan famous engie walatama yana eka hondai kiyalai mage nam adahasa.........
kohomat full competition type engines road use amarui ban.. oya Mahesh kiyala tiyanava wagee slow speed waladi spin weviima yai.. clutch pavaa godak effective nisaa...
Cortina walata ehema lankave aduwenma yanna puluwan KR42 eke ena 7K or 7K-E engine ekak tibbaki petrol... power eka unat ati. sparesut shape.....
kohoma karat deela tiyana ideas godak watinava ape CERES eka aiti sahodarayata...
![]()
මම 3c කව්වාම ඉතින් හිනා වෙනවා අරු 3c ඒකක් තියාගත්තානම් daily runner විදියට දුවන් පුලුවන් පොඩි උනත් turbo ඒකක් තියෙනවනේ






highspeed godak welaa yanna tharam hoda paarawal nathi hinda....





