එම්බල යක්ඛයිනේ මට පොසිටිවෙ වෙලා බොලව්

Voltage

Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,144
    113
    විස්තර ටිකක් කියපන්කෝ මචන්.. උබට ඕක කොහෙන් සෙට් වෙන්න ඇතිද... උබට දැන් තියෙන රෝග ලක්ෂණ මොනවද
     
    • Love
    Reactions: b.tharindar

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,976
    18,123
    113
    විස්තර ටිකක් කියපන්කෝ මචන්.. උබට ඕක කොහෙන් සෙට් වෙන්න ඇතිද... උබට දැන් තියෙන රෝග ලක්ෂණ මොනවද
    Eka ekata wenas. Godak unta dawas 2-3n oka sanipa wela yanawa. Godak welawata enne fatigue and una, kanna bari eka.
     
    • Love
    Reactions: b.tharindar

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    හප්පා බං... පරිස්සමට හිටපං... මහන්සි වෙන්න එපා... එක්සයිස් එහෙම කරන්න යන්න එපා.. ඉක්මණට හොඳ වෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා...
     

    ML1987

    Well-known member
  • Mar 31, 2018
    2,659
    1
    4,512
    113
    Matale
    විස්තර ටිකක් කියපන්කෝ මචන්.. උබට ඕක කොහෙන් සෙට් වෙන්න ඇතිද... උබට දැන් තියෙන රෝග ලක්ෂණ මොනවද
    Kohenda kiyala ahanna epa ban oya okkoma paliyagoda malu pokura thama
     

    ML1987

    Well-known member
  • Mar 31, 2018
    2,659
    1
    4,512
    113
    Matale
    Puluwannam ubala okkoma cetirizine, vitamin C masayak dekak eka digata bipan. Haduna ayata denneth oya dekai, koththamalli, unuwathura vtharai. Symptoms mokuth na godak ayata. Gada suwada danenne nathi eka vtharai godak ayata thiyenne. Dawas 3,4kin aduwela yanawa. Parissam weyalla
     

    skylander

    Well-known member
  • Jul 1, 2020
    979
    1,033
    113
    Puluwannam ubala okkoma cetirizine, vitamin C masayak dekak eka digata bipan. Haduna ayata denneth oya dekai, koththamalli, unuwathura vtharai. Symptoms mokuth na godak ayata. Gada suwada danenne nathi eka vtharai godak ayata thiyenne. Dawas 3,4kin aduwela yanawa. Parissam weyalla
    ඕව prescription නැතුව දෙනව ද
     
    • Love
    Reactions: b.tharindar