Rep nam thun denek thamai dunne but awlak ne.. dinapu ekata sathutui.
Team eka dinawapu hemotama Thanks a lot..
ඔන්න මාත් දුන්නා
onna yantham rep labunathanks brothers!
api rep kapagena udaw kale..

Rep nam thun denek thamai dunne but awlak ne.. dinapu ekata sathutui.
Team eka dinawapu hemotama Thanks a lot..
onna yantham rep labunathanks brothers!
api rep kapagena udaw kale..

කට්ටියට රේප් කළා මාත් ,,ලැබුනේ සුට්ටයි,![]()
munge boru ban. mata ekkeni rep dila tibbe. shik
කට්ටියට රේප් කළා මාත් ,,ලැබුනේ සුට්ටයි,![]()
munge boru ban. mata ekkeni rep dila tibbe. shik
api rep kapagena udaw kale..
onna yantham rep labunathanks brothers!
Thanks mchn.
mata rep back karanna be watayak gihin enda kiyanawa.
ඇයි මොකෝ උනේ