එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

tery123

Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,032
    177
    63
    34
    හරිදු නේමේ හරිඳු.:growl:
    අනේ හතුරෙකුටවවත් මේ තරම් assignment ගොඩක් නොලැබේවා.. :(අද නිදාගන්න වෙන්නෑ.:(:(

    ටෙරි මාමේ මට ගන්න ඕනේ 4300k බල්බ් එකක් තියන ඒන්ජල් අයි කෑල්ලක්. බඩු තිබ්බ නේද..:confused:
    ඒන්ජල් අයි එව්ව තිබ්බ නේදෝ...:confused::confused::confused:

    Ela.ekanan sure na.mehe thiyenne 6000k,8000k. Witharai..
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    Ela.ekanan sure na.mehe thiyenne 6000k,8000k. Witharai..

    අවුලක් නෑ.පස්සේ බල්බ් එක මාරු කරගන්න පුලුවන්නේ. 6000කk එක නිල්පාට වැඩි වගේ නෑ නේද?:confused:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    :cool::cool: මම දැන් අපේ TDI මල්ලිගේ වෙන්න වයිෆ්ලගේ ගෙවල් පැත්තේ ගිහින් ආවා.... අපේ නෑ ගෙදරක.... එපා උනා එනකොට..... එලිය මදි.... ඩිම් එකේ පාගලා එන්න බෑ.... වලවල් වල වැටෙනවා...... සෙනසුරාදා, හරිදුවත් එක්ක ගිහින්, ටෙරියගේ පොට් එකෙන් ඕකක් අරන්, හයි කරන්ම තමා එන්නේ...... :yes::yes:


    oya gedara ena (malwana haraha) paremai mamat enne.. dan e pare aluten walwal hadilaa.. mamat girlge vacation iwara wela kalekin eyee ehe giyee.. appeee walawal nati tan wala dan walawal.. raata parissamen...:):)
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    අවුලක් නෑ.පස්සේ බල්බ් එක මාරු කරගන්න පුලුවන්නේ. 6000කk එක නිල්පාට වැඩි වගේ නෑ නේද?:confused:


    oya "K" gaana adu wenna adu wenna neda sudu paata wadi...? (ehema tamai mataka widiyata) 10000K wage ehema kelinma Nil paata... 6000K kiyanne niyama flash light sudu paata eliya..:yes::yes:


    AAAAaaaaauuuuuuuu... dan ape Uraj aiyat ehenam Xenon samajikayek wenavaaa................!!!!!!!!

    Jaya wevaaaaaaaaaa.............!!!!!!!!!!
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    oya "K" gaana adu wenna adu wenna neda sudu paata wadi...? (ehema tamai mataka widiyata) 10000K wage ehema kelinma Nil paata... 6000K kiyanne niyama flash light sudu paata eliya..:yes::yes:


    AAAAaaaaauuuuuuuu... dan ape Uraj aiyat ehenam Xenon samajikayek wenavaaa................!!!!!!!!

    Jaya wevaaaaaaaaaa.............!!!!!!!!!!

    ඔව් මචෝ... 4300k එක ෆිලමන්ට් බල්බ් වල පාට වගේ පාටක් තියෙන්නේ. වැස්ස වෙලාවට 6000 එකට වඩා හොඳට පේනවලු.:yes: ඔය කලර් එක තමා අපේ ඇහැට හොඳටම පේන්නේ. අනික පොලිස් මාමිල අන්දන්නත් ලේසියි. :D:love::love::love:

    මාත් ප්‍රොජෙක්ටර් කට්ටක් ගන්නයි ඉන්නේ...යුරාජ් අයිය එක්ක ගිහින්...:love::love:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    oya gedara ena (malwana haraha) paremai mamat enne.. dan e pare aluten walwal hadilaa.. mamat girlge vacation iwara wela kalekin eyee ehe giyee.. appeee walawal nati tan wala dan walawal.. raata parissamen...:):)

    :yes: ඔව් මම යනකොට ගියේ එහෙන්..... එනකොට රෑ වෙලා නිසා, වලවල් වල වැටිලා අඩු පඩු කඩා ගන්න බැරි නිසා, දෙල්ගොඩට ඈවිත් ආවේ..... වටයක් නම් තමා.... ඒත් විනාඩි 15ට ගෙදර...... :P හෙඩ් එක ගහ ගහ ආවා..... ඩිම් එකේ එලිය මදි..... හෙඩ් එකට ලග පේන්නේ නෑ..... :( සෙනසුරාදාට HID එකක් ගහනවාම තමා අනිවා..... :yes::cool: සිංහල කඩයක් නැද්ද දන්නේ නෑ ඕවා ගෙන්වන....?? :confused:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :rolleyes: TDI ගේ එකේ නම් එහෙම අවුලක් නෑ..... උඹේ එකේ අවුල්ද....?? 135 එකෙයි, 150 බැටරිය වෙනස්ද දන්නේ නෑ.....?? :rolleyes: :confused:

    ඕක අවුලක් වෙන එකක් නෑ එච්චර.. එන්නේ 35w බල්බ් එකක් ඔය බල්බ් එකත් 35w. මුලු circuit එකටම 10w දැම්මත් 45යි ඒක අවුලක් වෙන එකක් නෑ. :D
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ඕක අවුලක් වෙන එකක් නෑ එච්චර.. එන්නේ 35w බල්බ් එකක් ඔය බල්බ් එකත් 35w. මුලු circuit එකටම 10w දැම්මත් 45යි ඒක අවුලක් වෙන එකක් නෑ. :D

    :cool::cool: මට නම් හෙටම හරි මේ වැඩෙ කර ගන්න ආසාවේ බෑ...... :yes: ඊයෙත් TDI ගේ HID එක දැකලා, මෝල් වෙලා තමා ගිහින් අර ඈන ගත්තේ...... :P

    අද දොම්පේ ගිහින්, එනකොට නම්, තදටම ඕනාකම ආවා HID එකක..... අළුතෙන් ආව ඩබල් ලයිට් ත්‍රී වීල් කාරයින් එක්ක නම් කොහොමටවත් බෑ දැන් රෑට ..... :growl:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    :yes: ඔව් මම යනකොට ගියේ එහෙන්..... එනකොට රෑ වෙලා නිසා, වලවල් වල වැටිලා අඩු පඩු කඩා ගන්න බැරි නිසා, දෙල්ගොඩට ඈවිත් ආවේ..... වටයක් නම් තමා.... ඒත් විනාඩි 15ට ගෙදර...... :P හෙඩ් එක ගහ ගහ ආවා..... ඩිම් එකේ එලිය මදි..... හෙඩ් එකට ලග පේන්නේ නෑ..... :( සෙනසුරාදාට HID එකක් ගහනවාම තමා අනිවා..... :yes::cool: සිංහල කඩයක් නැද්ද දන්නේ නෑ ඕවා ගෙන්වන....?? :confused:


    Appee ou ou... raa wela nisa delgoda gihin apu eka hondai.. ara atule paara paalu wadi.. mamat 7.30 walin passe moka unat ara paren yan naha. girl porondu karavagena tiyenne ekaa.. :P:P:P:P

    AAaaaauuuuuu Aaaaaauuuuu.. HID pissuwa dan thadetama wadila neee
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    TDI මල්ලි, අර මම කිව්ව ගියර් පැටල් එකේ කේස් එක, අර ඈණේ (සයිස් 8) තද කරහම හරි ගියා...... :cool:

    තව ටිකකින් හරිදුවා එනවා කිව්වා..... හෙට HID උණ හොද කර ගන්න වැඩේ කතා කරගන්න..... :D :P
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    TDI මල්ලි, අර මම කිව්ව ගියර් පැටල් එකේ කේස් එක, අර ඈණේ (සයිස් 8) තද කරහම හරි ගියා...... :cool:

    තව ටිකකින් හරිදුවා එනවා කිව්වා..... හෙට HID උණ හොද කර ගන්න වැඩේ කතා කරගන්න..... :D :P

    හරින්දුවා බෝතලයක් එහෙම අරන් එනවා කිව්වේ
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    TDI මල්ලි, අර මම කිව්ව ගියර් පැටල් එකේ කේස් එක, අර ඈණේ (සයිස් 8) තද කරහම හරි ගියා...... :cool:

    තව ටිකකින් හරිදුවා එනවා කිව්වා..... හෙට HID උණ හොද කර ගන්න වැඩේ කතා කරගන්න..... :D :P


    ela elaaa.......................
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    Ehenam itin apitat kiyanna ona neda Pavitraa... nattan eva katha wada appaaa:angry::angry::angry:

    :shocked: දැන ගත්ත එක හොදයි...... රටින් ගෙනාව බෝතලයක් මගේ ටිගෝ එකේ වැඩ කරන යාළුවෙක් ගාව තියෙනවා..... ඒක ලගදිම කඩන්න බලාගෙන ඉන්නේ.... මම කියන්නම්කෝ Date & Time :yes::cool:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    හරින්දුවා බෝතලයක් එහෙම අරන් එනවා කිව්වේ

    Ehenam itin apitat kiyanna ona neda Pavitraa... nattan eva katha wada appaaa:angry::angry::angry:

    හොඳට ඉන්න එවුන්ව බේබද්දෝ කරන්න එපා බොලව්:growl::growl::growl::angry::angry::angry: :yes::yes:

    යුරාජ් අයියට නම් අමර පදමට වැදිල ඉන්නේ දැන් HID එක.:yes: මං යනකොට තනියම කියවනවා..:lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    යුරාජ් අයියට නම් අමර පදමට වැදිල ඉන්නේ දැන් HID එක.:yes: මං යනකොට තනියම කියවනවා..:lol::lol::lol:

    ආ ඔව් අද උදේ පාන් ගෙන්න කඩේට ගිහින් ඉල්ලුවලු මුඩලාලි මට HID කිට් එකක් දෙන්න කියල :baffled:
     
    Status
    Not open for further replies.